Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sade pilasi taas tämänkin viikonlopun :(

Vierailija
29.07.2023 |

Paskin kesä ikinä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä ollut! Sitäpaitsi se on vain asennekysymys voiko jotain tehdä. Minä olen aurinkoisina päivinä nauttinut ulkona olosta ja jos on satanut olen tehnyt sisähommia joita harvemmin tekee tai olen mennyt nauttimaan ulkoilusta sadesäässä.

Vierailija
22/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt kuukauden täällä auringossa ja oikein odotan, että kotiin päästyä olisi kunnon sadekelejä, kun on paljon rästihommia ja ompelukonekin odottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain pillua, vaikka satoi.

Tais olla kosteeta.

Vierailija
24/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, ja mulla vielä kesäloma menossa. Onneksi ekalla viikolla sentään oli aurinkoisia päiviä ja tämänkin viikon alussa. Mutta nyt on luvattu aika kurjaa säätä... 😑

Vierailija
25/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on +23 ja aurinkoista.

Vierailija
26/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa taas huomenna. Ja sieniä on noussut ihan mukavasti, kiitos sateiden. Eikä sade estä esimerkiksi uimasta - vesi on tänäänkin ihan miellyttävää.

Vierailija
27/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Ja kesä on ollut upea.

Kylmä ja sateinen, mitään kesäpuuhia ei ole voinut tehdä

Täällä Helsingissä ollut lämmin ja kuiva kesä. Kiva, kun sataa ja kadut puhdistuu sekä puut ja kasvit saavat vettä vihdoinkin.

Vierailija
28/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin lähteä jo eilen baariin monen vuoden jälkeen, no tänäänkin sataa joten en lähde, säästyypähän rahat.

Vierailija
29/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Helsingissä ollut lämmin ja kuiva kesä. Kiva, kun sataa ja kadut puhdistuu sekä puut ja kasvit saavat vettä vihdoinkin.

En tiedä, missä päin Helsinkiä asut, mutta meillä lännessä on satanut lähes päivittäin. Ei pitkään, mutta joka päivä on pitänyt sateenvarjo ottaa mukaan. Lämmintä on kyllä ollut ja nuo sateet on olleet sellaisia kivoja virkistyksiä, kun ovat loppuneetkin nopeasti.

Vierailija
30/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa taas huomenna. Ja sieniä on noussut ihan mukavasti, kiitos sateiden. Eikä sade estä esimerkiksi uimasta - vesi on tänäänkin ihan miellyttävää.

Voih, sateella on ihana uida ja katsoa pisaroiden leikkiä veden pinnalla. Sitten saunan lämpöön. Mökillä pestiin hiukset uintireissulla eikä hoitoainetta tarvittu koskaan. Sadeveden keruu ajaa saman asian, ihan parasta hiuksille.

Vierailija
31/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin siitä että sataa. Saa luontoäiti kastella viljelyksiäni.

onko koskaan suomessa ollut sykysä ettei sada? Tai talvea ilman lunta?

Helsingissä on lumettomia talvia välillä. Viimeksi muutama vuosi taaksepäin.

-eri

Ei ole ainakaan Espoossa ollut vuodesta 2018 lähtien.

Vierailija
32/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä päin Helsinkiä asut, mutta meillä lännessä on satanut lähes päivittäin. Ei pitkään, mutta joka päivä on pitänyt sateenvarjo ottaa mukaan. Lämmintä on kyllä ollut ja nuo sateet on olleet sellaisia kivoja virkistyksiä, kun ovat loppuneetkin nopeasti.

Etelä-Helsingissä asun. Jossain lehdessä olikin juttu, että Helsingin eri alueilla voi olla täysin erilaiset ilmat. On sen verran suuri alue.

Vierailija
33/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kesä ollut! Sitäpaitsi se on vain asennekysymys voiko jotain tehdä. Minä olen aurinkoisina päivinä nauttinut ulkona olosta ja jos on satanut olen tehnyt sisähommia joita harvemmin tekee tai olen mennyt nauttimaan ulkoilusta sadesäässä.

Joo on tässä sisällä oltu. Ja ollaan ensi kesään asti taas....

Vierailija
34/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Helsingissä asun. Jossain lehdessä olikin juttu, että Helsingin eri alueilla voi olla täysin erilaiset ilmat. On sen verran suuri alue.

Ei tarvitse edes olla pitkä välimatka. Meillä on vanhempien kanssa 3km välimatkaa ja monta kertaa heillä on satanut ja meillä ei ja asutaan pienellä paikalla.

Vierailija
35/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on tässä sisällä oltu. Ja ollaan ensi kesään asti taas....

Ulos voi mennä sateellakin.

Vierailija
36/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Helsingissä ei ainakaan ole satanut mitenkään päivittäin. Kesäkuussa ei tullut pisaraakaan ja heinäkuussakin on ollut enemmän sateettomia päiviä kuin sadepäiviä.

Vierailija
37/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Helsingissä ei ainakaan ole satanut mitenkään päivittäin. Kesäkuussa ei tullut pisaraakaan ja heinäkuussakin on ollut enemmän sateettomia päiviä kuin sadepäiviä.

Heinäkuu on ollut selvästi sateisempi tilastojen mukaan.

Vierailija
38/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalista mielikuvituksen puutetta antaa säätilan vaikuttaa vapaa-aikaan.

Tylsääkin tylsempi topic muutenkin.

Vierailija
39/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetta tarvitaan niin kuin aurinkoakin.

Vierailija
40/83 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Vijat, perunat ja marjat yms kasva jos ei sada. Aatteleppa ite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän