Hoitajan työ ja jatkuva aivosumu/muistiongelmat johtuen kiireestä ja miljoonasta muistettavasta asiasta!
Muita hoitajia, jotka kokee jatkuvaa aivosumua ja muistivaivoja johtuen työn hektisyydestä ja työnantajien kohtuuttomista vaatimuksista työntekijöitä kohtaan?
Kommentit (7)
Luulin, että olen yksin. Huh en olekaan. Jatkuva kirjaaminen myös kuormittaa. Muistiko kirjata oikeat asiat jne... Olen vasta 45 ja luulen, että eimene enää kauaa että saan dementian tämän työn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Työ keskeytyy koko ajan, meteliä, kiirettä... Vuoron lopussa pitäisi kirjata vuoron tapahtumat, mutta pää on pelkkää puuroa. Ei minkäänlaista käsitystä tapahtuiko jokin asia tänään, vai ehkä sittenkin jo eilen... Kyllä olosuhteet järjen vie!
Järjen veit ja minusta orjan teit Kun lempes annoit Ja kestävän sen vannoit. Mutt' kesti se vain hetkisen, Jo murheeksi vaihtuen.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olen yksin. Huh en olekaan. Jatkuva kirjaaminen myös kuormittaa. Muistiko kirjata oikeat asiat jne... Olen vasta 45 ja luulen, että eimene enää kauaa että saan dementian tämän työn vuoksi.
Älä yritä.🤣
Vierailija kirjoitti:
Työ keskeytyy koko ajan, meteliä, kiirettä... Vuoron lopussa pitäisi kirjata vuoron tapahtumat, mutta pää on pelkkää puuroa. Ei minkäänlaista käsitystä tapahtuiko jokin asia tänään, vai ehkä sittenkin jo eilen... Kyllä olosuhteet järjen vie!
T. Ap