Ikävä 1980-luvun alkua
Olen 57v "Ykä" ja minulla on ikävä 1980-luvun alkua. Elämä oli hyvin huoletonta ja viikonloppua odotin kuin kuuta nousevaa aina. Juottoloissa poltettiin röökiä ja juotiin markalla bisseä. Naiset olivat luonnollisen kauniita ja ihania. Ei ollut somea eikä mitään nykyajan paskaa. Elämä oli hyvää. Vihaan nykyaikaa
Kommentit (7)
Nykypäivän tiktok Veetit ja Venlat eivät osaa edes kuvitella miten paljon parempaa aikaa kasari oli.
Itse en ollut tuolloin syntynyt. Minua kiinnostaisi elää 70-lukua.
Kerro mitä muuta teet kuin vihaat nykyaikaa? Olet kuitenkin vielä elossa?
Autot olivat halpoja ja hienoja. Töitä sai heti kun vaan käveli johtajan luokse kysymään ja työttömyysturvakin oli parempi eikä ollut kokoomus järjestämässä pakkotyötä toimeentulotukea vastaan vaan työstä maksettiin reilu palkka.
Töitä sai heti, jos olit asiallisen näköinen. Ei tarvinnut kuin kävellä johonkin firmaan sisälle, niin kysyttiin, että koska voit aloittaa. Ei ollut hirveitä ulkonäköpaineita, luonnollisena kelpasi. Tavattiin ihmisiä livenä, treffit sovittiin jonnekin ja kaikki oli niin luonnollista. Elämä oli oikeasti hyvää.
Kukapa meistä ei kaipaisi nuoruuttaan, vaikka se ei kaikesti oikein hyvää ollutkaan.
Huonommaksi menee kaikki ja mitään ei voi tehdä! Hihihihi!