Olen 37v mies ja haaveilen perheen perustamisesta...Mistä voisin löydää naisen kumppaniksi?
Tinder ei selvästikään ole hyvä vaihtoehto sitä kokeilleena.
Tarkoitus on myös perustaa ydinperhe, eli naisen pitäisi olla lapseton myös.
Kommentit (246)
Minä olen saman ikäinen, mutta minua ei haittaisi jos on muksuja jo ennestään.
Itse olen vakavarainen valtion virkamies. Sillä tavalla olen vähän nirso, että asemani vuoksi en kykenisi huolehtimaan aivan ketä tahansa. Tulee olla vakaa ihminen, jolla ei ole mitään mt-juttuja tai vastaavia asioita.
Asemani vuoksi olen myös vähän yksinäinen, kun en voi kovin helpolla luottaa ihmisiin. En käy itse yöelämässä, en baareissa enkä festareilla. Työyhteisö on miesvaltainen.
Siinä mielessä ne paikat, joissa jonkun voisi tavata, on aika vähissä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mitä te +/- 40-vuotiaat olette aiemmin tehneet, kun vasta nyt heräätte "perustamaan perhettä"?
Eiköhän isojako ole jo tehty ja lapsiperhe-elämää viettävät ne, jotka sitä ovat arvostaneet ja halunneet jo ennen keski-ikää.
- Olleet liitossa, josta ei syntynyt lapsia
- Tapailleet ihmistä, jonka kanssa asiat eivät edenneet perheellistymiseen
- Olleet ihastuneena johonkuhun, jota ei voi saada
- Masennusta tms. ongelmia, jotka piti ensin hoitaa pois
- Olleet avoimia myös sille vaihtoehdolle, että (biologisia) lapsia ei ole pakko saada
- Jne.
Kyllä monet, varsinkin miehet, saavat lapsia vielä nelikymppisenä. Kannattaa muuten käydä hedelmällisyystesteissä jo ennen, kuin alkaa etsimään äiti/isäehdokasta. Ettei sitten käy niin, että tuhlaa tietämättään molempien aikaa sellaisen tavoitteluun, mitä ei voikaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37v mies ei todellakaan ole liian vanha perustamaan perhettä vaan on juuri hyvässä iässä. Kummallisia akkoja palsta täynnä, en voi muuta sanoa.
Tunnetko kuinka monta miestä, joka on saanut ensimmäisen lapsen nelikymppisenä tai myöhemmin?
AP on 37, ei nelikymppinen. Hänellä on iän puolesta hyvin mahiksia.
Toki jos hän on peruspalstainkku, niin mahikset on liki nollan luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te +/- 40-vuotiaat olette aiemmin tehneet, kun vasta nyt heräätte "perustamaan perhettä"?
Eiköhän isojako ole jo tehty ja lapsiperhe-elämää viettävät ne, jotka sitä ovat arvostaneet ja halunneet jo ennen keski-ikää.
- Olleet avoimia myös sille vaihtoehdolle, että (biologisia) lapsia ei ole pakko saada
- Jne.
Kyllä monet, varsinkin miehet, saavat lapsia vielä nelikymppisenä. Kannattaa muuten käydä hedelmällisyystesteissä jo ennen, kuin alkaa etsimään äiti/isäehdokasta. Ettei sitten käy niin, että tuhlaa tietämättään molempien aikaa sellaisen tavoitteluun, mitä ei voikaan saada.
Testata kannattaa kyllä. Adoptio on aina mahdollisuus, jos oikeasti tahtoo lapsen. On hyvä tietää, pystyykö lisääntymään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jne.
Testata kannattaa kyllä. Adoptio on aina mahdollisuus, jos oikeasti tahtoo lapsen. On hyvä tietää, pystyykö lisääntymään itse.
Adoptio ei ole "aina mahdollisuus", vaan oikeastaan adoptio on äärimmäisen harvoin mahdollisuus.
Miksi AP naisella ei saa olla ennestään lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua vuotta vanhempi nainen ja olisin valmis yrittämään lasta siinä vaiheessa kunhan ollaan tutustuttu kunnolla ja muutettu yhteen, jos muuten on tunteet kohdillaan.
Ongelma on siinä, että en kelpaa oman ikäisille tai edes +40 v. miehille, jotka etsivät nimenomaan naista hankkiakseen lapsen. He etsivät max. 35 v. naisia. Eivät ole kiinnostuneet, vaikka muuten olisimme loistavat parisuhdekumppanit toisillemme.
En voi kenellekään lasta luvata (kuten ei kukaan muukaan), enkä halua ottaa sitä riskiä, että minut jätetään kun en onnistukaan raskautumaan.
Omassa lähipiirissä on ollut myös pari tapausta, jossa lasta kovasti halunnut mies jättääkin perheen kun lapset ovat pieniä, koska lapsiperhe-elämä olikin niin paljon rankempaa kuin oli ajatellut.
1).Miehille ei kelpaa omanikäiset naiset, ne haluaa sina nuorempaa 30- vuotiaasta eteenpäin, mutta eivät saa.
2) Miksi nämä miehet eivät tajua, että tilastojen mukaan on myöhäistä heille. Jos ei ole jo ennestään lapsia tuon ikäisenä, niin ei tule. Nuori nainen, joka haluaa lapsen, ei valitse tuon ikäistä, lapsetonta miestä, koska tietää, että noissa on jotain vikaa, ne valitsevat sellaisen, jolla jo on lapsia.
Olet oikeassa siinä, että nuori nainen ei valitse 37-vuotiasta lapsetonta miestä, mutta se ei johdu siitä, että hän arvelisi miehessä olevan jotain vikaa lapsettomuuden vuoksi. Nuori nainen ei valitse 37-vuoiasta lapsetonta miestä siksi, että ei etsi noijn vanhaa miestä eikä ole kiinnostunut tuon ikäisistä. Nuori nainen valitsee nuoren miehen, suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37v mies ei todellakaan ole liian vanha perustamaan perhettä vaan on juuri hyvässä iässä. Kummallisia akkoja palsta täynnä, en voi muuta sanoa.
Tunnetko kuinka monta miestä, joka on saanut ensimmäisen lapsen nelikymppisenä tai myöhemmin?
No varmaan parisenkymmentä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua vuotta vanhempi nainen ja olisin valmis yrittämään lasta siinä vaiheessa kunhan ollaan tutustuttu kunnolla ja muutettu yhteen, jos muuten on tunteet kohdillaan.
Ongelma on siinä, että en kelpaa oman ikäisille tai edes +40 v. miehille, jotka etsivät nimenomaan naista hankkiakseen lapsen. He etsivät max. 35 v. naisia. Eivät ole kiinnostuneet, vaikka muuten olisimme loistavat parisuhdekumppanit toisillemme.
En voi kenellekään lasta luvata (kuten ei kukaan muukaan), enkä halua ottaa sitä riskiä, että minut jätetään kun en onnistukaan raskautumaan.
Omassa lähipiirissä on ollut myös pari tapausta, jossa lasta kovasti halunnut mies jättääkin perheen kun lapset ovat pieniä, koska lapsiperhe-elämä olikin niin paljon rankempaa kuin oli ajatellut.
1).Miehille ei kelpaa omanikäiset naiset, ne haluaa sina nuorempaa 30- vuotiaasta eteenpäin, mutta eivät saa.
2) Miksi nämä miehet eivät tajua, että tilastojen mukaan on myöhäistä heille. Jos ei ole jo ennestään lapsia tuon ikäisenä, niin ei tule. Nuori nainen, joka haluaa lapsen, ei valitse tuon ikäistä, lapsetonta miestä, koska tietää, että noissa on jotain vikaa, ne valitsevat sellaisen, jolla jo on lapsia.Olet oikeassa siinä, että nuori nainen ei valitse 37-vuotiasta lapsetonta miestä, mutta se ei johdu siitä, että hän arvelisi miehessä olevan jotain vikaa lapsettomuuden vuoksi. Nuori nainen ei valitse 37-vuoiasta lapsetonta miestä siksi, että ei etsi noijn vanhaa miestä eikä ole kiinnostunut tuon ikäisistä. Nuori nainen valitsee nuoren miehen, suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan.
Kun olin 26v, valitsin 27v miehen jokaoli juuri täyttämässä 28v. Olin myös aiemmin kiinnostunut 31v miehestä mutta jo hän tuntui jo silloin liian vanhalta. Hassua miten ajattelee. nyt ollaan miehen kanssa 30v ja 32v ja ei tunnu vanhalta.
Jos Tinder ei ole vaihtoehto, kokeile muita deittisovelluksia. Lisäksi tietysti kumppanin voi löytää työpaikalta, harrastuksista, opinnoista, tutuntutuista... Miksi Tinder ei käy?
Ei tuo mahdotonta ole, mutta onhan se hankalampaa kuin vaikka 7 vuotta sitten. Aika moni niistä naisista, jotka yleensä haluavat lapsia, hankkivat ne viimeistään 35-vuotiaana, eli omassa ikäluokassasi lapsettomat ovat pääosin sellaisia, jotka eivät lapsia välttämättä halua ollenkaan. Viitisen vuotta nuoremmista voi toki löytyä lapsettomiakin, jotka vielä haluavat lapsia. Ja periaatteessa 5 vuotta on vielä ihan realistinen ikäero.
Niille, joilla naisen aiempi lapsi ei ole ongelma, on tilanne helpompi - tietää, että toinen ainakin pystyy saamaan lapsia, ja lisäähän se potentiaalisten kumppaneiden määrää. Mutta jos se ei ole vaihtoehto, niin sitten ei ole - ja sekin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) Miksi nämä miehet eivät tajua, että tilastojen mukaan on myöhäistä heille. Jos ei ole jo ennestään lapsia tuon ikäisenä, niin ei tule. Nuori nainen, joka haluaa lapsen, ei valitse tuon ikäistä, lapsetonta miestä, koska tietää, että noissa on jotain vikaa, ne valitsevat sellaisen, jolla jo on lapsia.Olet oikeassa siinä, että nuori nainen ei valitse 37-vuotiasta lapsetonta miestä, mutta se ei johdu siitä, että hän arvelisi miehessä olevan jotain vikaa lapsettomuuden vuoksi. Nuori nainen ei valitse 37-vuoiasta lapsetonta miestä siksi, että ei etsi noijn vanhaa miestä eikä ole kiinnostunut tuon ikäisistä. Nuori nainen valitsee nuoren miehen, suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan.
Kun olin 26v, valitsin 27v miehen jokaoli juuri täyttämässä 28v. Olin myös aiemmin kiinnostunut 31v miehestä mutta jo hän tuntui jo silloin liian vanhalta. Hassua miten ajattelee. nyt ollaan miehen kanssa 30v ja 32v ja ei tunnu vanhalta.
Nuohan ovat kanssasi suunnilleen samaa ikäluokkaa. Vanhemmista puhutaan silloin, kun ikäero alkaa lähennellä jo jotain 10 vuotta.
Itse m40 ja huomannut, ettei naisissa ole mitään tavoiteltavaa. Siis muuta kuin mahdollinen lisääntyminen ja seura. Mutta kun naiset ovat niin hankalia suomessa ja eivät anna tarpeeksi vastakaikua kiltille miehelle, niin en ole jaksanut panostaa. Olen hyvin jo oppinut tulemaan itsenäisesti toimeen ja arki rullaa hyvin ilman naistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee tansseihin, elokuviin, lenkkeile, matkustele, tapahtumiin ja ole aktiivinen oma itsesi
Mutta kun ei kiinnosta, haluan vaan olla kotona koneella. Samaan aikaan kuitenkin joka puolelta painostetaan perustemaan perhe, mutta mitä voin tehdä.
Et voi löytää kotoasi/koneeltasi etkä ulko-oveltasikaan potentiaalisia naisia, joten unohda koko juttu.
Kerrankos se ovikelloa soittava postineiti ihastuu kun ei saakaan pikku pakettia luukusta sisään.
Näinkin on käynyt. Herttaista.
Naisiahan on kaikkialla nykyyään. Miten voi mukamas olla niin vaikeaa löytää nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on 37, ei nelikymppinen. Hänellä on iän puolesta hyvin mahiksia.
Toki jos hän on peruspalstainkku, niin mahikset on liki nollan luokkaa.
Vaikka hän löytäisi tulevan lapsensa äidin tänään, minimissään siinä menee lähes vuosi ennen kuin lapsi on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jne.
Harva mieskään saa ESIKOISTA enää nelikymppisenä. Valtaosa noista nelikymppisenä lapsia saaneista saa tuossa vaiheessa toisen tai kolmannen lapsen, ja näissä on yleensä takana pitkä suhde ja mahdollisia lapsettomuushoitoja, jos lapsettomuusongelma on viivästyttänyt lapsenhankintaa. Tilastojen mukaan vain harva mies saa esikoislapsen nelikymppisenä tai tätä vanhempana. Toki se ei tarkoita sitä, etteikö 37-vuotias voisi vielä saada, mutta kiire on, jos vasta miettii, mistä yleensä voisi löytää naisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saman ikäinen, mutta minua ei haittaisi jos on muksuja jo ennestään.
Itse olen vakavarainen valtion virkamies. Sillä tavalla olen vähän nirso, että asemani vuoksi en kykenisi huolehtimaan aivan ketä tahansa. Tulee olla vakaa ihminen, jolla ei ole mitään mt-juttuja tai vastaavia asioita.
Asemani vuoksi olen myös vähän yksinäinen, kun en voi kovin helpolla luottaa ihmisiin. En käy itse yöelämässä, en baareissa enkä festareilla. Työyhteisö on miesvaltainen.
Siinä mielessä ne paikat, joissa jonkun voisi tavata, on aika vähissä.
M37
Voisit helposti pitää perhettä Bulgariassa. Mikä estää luomasta profiilia venäjänkielellä ja kertomasta hakevasi kotirouvuudesta kiinnostunutta naista? Skyscanner näyttää lentoja. Rome2Rio paikallisia aikatauluja.
Kertauksen vuoksi:
https://www.amazon.com/COOFANDY-Casual-Blazer-Jackets-Stylish/dp/B0B7B4…
https://www.amazon.com/Mens-Casual-Long-Pants-Linen/dp/B092ZQQ3WH/ref=m…
https://www.amazon.com/PUMA-Super-Sneaker-White-Black/dp/B07BYYHM89/ref…
https://www.amazon.com/Fragrance-World-Avant-Edp-100ml/dp/B09MTKG6VR/re…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat kanssasi suunnilleen samaa ikäluokkaa. Vanhemmista puhutaan silloin, kun ikäero alkaa lähennellä jo jotain 10 vuotta.
Niin mutta tarkoitan, silloin kun olin itse 26v, jotenkin 31v tuntui vanhalta. Onhan se tukittu, että naiset etsii aina suurinpiirtein omanikäistä miestä
Vierailija kirjoitti:
Itse m40 ja huomannut, ettei naisissa ole mitään tavoiteltavaa. Siis muuta kuin mahdollinen lisääntyminen ja seura. Mutta kun naiset ovat niin hankalia suomessa ja eivät anna tarpeeksi vastakaikua kiltille miehelle, niin en ole jaksanut panostaa. Olen hyvin jo oppinut tulemaan itsenäisesti toimeen ja arki rullaa hyvin ilman naistakin.
Kohtele asianmukaisesti, älä kiltisti. Erikoiskohtelu ja asiaton kohtelu ei vain toimi.
Tilannetajua, ei kiltteyttä. Et voi lätkiä kaikkiin tilanteisiin kiltteyttäsi.
Sinut syödään, metaforisesti ja kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jne.
Harva mieskään saa ESIKOISTA enää nelikymppisenä. Valtaosa noista nelikymppisenä lapsia saaneista saa tuossa vaiheessa toisen tai kolmannen lapsen, ja näissä on yleensä takana pitkä suhde ja mahdollisia lapsettomuushoitoja, jos lapsettomuusongelma on viivästyttänyt lapsenhankintaa. Tilastojen mukaan vain harva mies saa esikoislapsen nelikymppisenä tai tätä vanhempana. Toki se ei tarkoita sitä, etteikö 37-vuotias voisi vielä saada, mutta kiire on, jos vasta miettii, mistä yleensä voisi löytää naisen.
Saati jos mies on täysin kokematon niin kuin tässä voi hyvin olla.
Niinpä. Ihan normaali ikä perustaa perhe, on sitten mies tai nainen.
Sen Oikean löytäminen on aina ollut vaikeaa kaikille, tsemppiä sulle!