Olen 37v mies ja haaveilen perheen perustamisesta...Mistä voisin löydää naisen kumppaniksi?
Tinder ei selvästikään ole hyvä vaihtoehto sitä kokeilleena.
Tarkoitus on myös perustaa ydinperhe, eli naisen pitäisi olla lapseton myös.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37v mies ei todellakaan ole liian vanha perustamaan perhettä vaan on juuri hyvässä iässä. Kummallisia akkoja palsta täynnä, en voi muuta sanoa.
Näillä on epärealistiset kuvitelmat aaiasta: 37 vuotias mies haluaa perustaa perheen lapsettoman naisen kanssa. Not going to happen.
Eli Suomesta ei löydy ensimmäistäkään 30-35v lapsetonta naista joka haluaa perhettä?
Kyllä haluaa, mutta 30-vuotias saattaa esim. Tinderissä tehdä ikärajauksen max 35-vuotiaisiin. Ja aika monella 32-35-vuotiaalla, jotka lapsia haluavat, on jo hanke edennyt, eli he yrittävät jo lasta jonkun kanssa. Tottakai niitäkin on, jotka ovat vielä sinkkuja ja toivovat löytävänsä kumppanin, jonka kanssa perustaa perhe - eli onhan se löytäminen toki mahdollista. Mutta ei se 37-vuotiaana enää mitenkään helppoa ole eikä todellakaan mikään läpihuutojuttu.
Ei se nuorempanakaan ollut mikään läpihuutojuttu, varsinkin jos yritti löytää tasapainoista naista jolla oli elämä näpeissä. Yksi ainoa löytyi, mutta 2 keskenmenon jälkeen suhde kariutui, ja erottiin. 5-6v jaksoin etsiä toista kumppania jonka kanssa perustaa perhettä, mutta 38-vuotiaana luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v sinkkumies ja olisin valmis perustamaan perheen. On vakityö, varallisuutta, oma rivarikaksio ja auto. Koen, että nyt pystyisin tarjoamaan vaimolle ja lapselle kaiken tarvittava. Olen keskitasoa kaikinpuolin mutta se ei tinderissä riitä. Mistä löytää tavallinen nainen?
Naiset katsoo muutakin kuin omaisuutta. Hae semmoista naista, jonka kanssa sulla on yhteistä, arvomaailma, harrastukset jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vähän sama ongelma. Ikää yli 30-vuotta ja tällainen kroppa:
Ei tule olemaan siitä kiinni. Kroppa on ok! Ja 30 on nuori.
Ehkä se on sitten naamasta kiinni, kun mulla on ns. pilluleuka. Oon saanut tinderissä nyt viimeisen kuukauden aikana 15 tykkäystä, mutta ei yhtään matchiä.
Jos pilluleuka on se mitä luulen, sitähän pidetään seksikkäänä! Tinder ei anna oikeaa kuvaa kysynnästäsi. Olet varmaan lukenut viimeaikaisia tutkimustuloksia, joiden mukaan suurin osa siellä olevista ei edes tosiasiassa etsi suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vähän sama ongelma. Ikää yli 30-vuotta ja tällainen kroppa:
Ei tule olemaan siitä kiinni. Kroppa on ok! Ja 30 on nuori.
Ehkä se on sitten naamasta kiinni, kun mulla on ns. pilluleuka. Oon saanut tinderissä nyt viimeisen kuukauden aikana 15 tykkäystä, mutta ei yhtään matchiä.
Jos pilluleuka on se mitä luulen, sitähän pidetään seksikkäänä! Tinder ei anna oikeaa kuvaa kysynnästäsi. Olet varmaan lukenut viimeaikaisia tutkimustuloksia, joiden mukaan suurin osa siellä olevista ei edes tosiasiassa etsi suhdetta.
Ehkä ne vanhemmatkin naiset hakee tinderistä jotain 20-vuotiasta miestä..
Heitä turha tukastasi ja nauti elämästä.
Osta vaikka moottoripyörä tai harrasteauto. Sama se on niitä rassata näin vanhana sinkkuna. Naisjutut olisi pitänyt laittaa tilille 20-25 vuotiaana. Eipä ollut naamasta rumalle ja köyhälle miehelle silloinkaan kysyntää.
Eräs tyytyväinen M38.
Minä ja perheestä haaveileva mies tavattiin kun olin 33v ja hän 35v. Minulla oli yksi lapsi ennestään, mutta eipä häntä haitannut (olenhan toki hemaiseva nainen). Muutoin oli kyllä tarkka ja valikoiva naisensa suhteen, mikä on erittäin järkevää. Otti lapseni kuin omakseen ja oli todella luonteva hänen kanssaan. Hänellä selkeästi oli henkistä pääomaa jakaa rakkautta lapselle joka ei ole hänen. Muunlaista asennetta en olisi katsellutkaan, sillä minä ja lapsi oltiin onnellisia kahdestaankin ja olin yksinkin vakavarainen, kuulun toiseksi ylimpään tulodesiiliin. Mies melko pian kertoi haluavansa omiakin, ja hänen vuokseen minäkin halusin, vaikka itsellä ei varsinaista tarvetta ollutkaan kun yksi jo on. Miehen lapsirakkaus ja varsinkin teot jo pienen uusperheemme hyväksi kuitenkin vakuuttivat minut. Nyt olen onnellisesti raskaana ja miehestä tulee ensi kertaa isä 37-vuotiaana.
Onko se naisen lapsettomuus niin ehdoton ap sinulle? Oma mieheni olisi menettänyt unelmiensa parisuhteen jos olisi kääntynyt kannoillaan kun melkein heti tavattuamme kerroin lapsestani.
Onnea sinulle!
Minulla on samat mietteet kuin ap:lla mutta olen 33v mieshenkilö. Olen ikisinkku ja lapseton.
Vakityö on,oma asunto ja elämä suht mallillaan.
Introvertti olen joten en oikein missään käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua vuotta vanhempi nainen ja olisin valmis yrittämään lasta siinä vaiheessa kunhan ollaan tutustuttu kunnolla ja muutettu yhteen, jos muuten on tunteet kohdillaan.
Ongelma on siinä, että en kelpaa oman ikäisille tai edes +40 v. miehille, jotka etsivät nimenomaan naista hankkiakseen lapsen. He etsivät max. 35 v. naisia. Eivät ole kiinnostuneet, vaikka muuten olisimme loistavat parisuhdekumppanit toisillemme.
En voi kenellekään lasta luvata (kuten ei kukaan muukaan), enkä halua ottaa sitä riskiä, että minut jätetään kun en onnistukaan raskautumaan.
Omassa lähipiirissä on ollut myös pari tapausta, jossa lasta kovasti halunnut mies jättääkin perheen kun lapset ovat pieniä, koska lapsiperhe-elämä olikin niin paljon rankempaa kuin oli ajatellut.
Hyvin kirjoitettu! Naiselle on jopa koko elämänmittainen riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta. Suomalaiselle naiselle pitää olla rikas tai nokikolari.
Just tällä tavoin!
Kantasuomalaisten naisten täysin järjettömät mielipuoliset hirvittävän tiukat kriteerit miehiä kohtaan, kuka kelpaa naiselle lastensa isäksi, ovat johtaneet viime vuosina syntyvyyden jyrkkään ja huolestuttavaan laskuun, ja ohessa tämä naisten sairaalloinen kritiikki miehiä kohtaan on nostanut huomattavasti ensisynnyttäjien ikää.
Kantasuomalaiset naiset hyväksyvät keskiverto suomalaismiehen lastensa isäksi vasta siinä vaiheessa, kun naisten lastensaannin biologisen kellon tikittäminen alkaa jo olla loppusuoralla.
Jostain syystä kantasuomalaiset naiset haluavat puolisokseen toisaalta myös Uuno Turhapuro -tyyppejä miehiä. Hyvin käyttäytyvä ja hyvässä työssä käyvä keskiverto suomalaismies keskimittaisella panoelimellään ei kelpaa kantasuomalaisille naisille ilman poikkeuksellisen suurta omaisuutta, esim. lottovoitosta, perinnöstä, tms.
Jännästi kavereillani kaikilla on kuitenkin lasten isäksi valikoitunut hyvin käyttäytyvä keskiverto suomalainen mies. Taitavat olla vallan poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihmettelee miksei enemmistö sinkkuja lapsettomia naisia kiinnosta ryhtyä kustannustehokkaaksi kulissivaimoksi. Tiedämme kyllä kriiseilevien 25-45 miesten aikeista. Vielä enemmän peräännymme kun muistutatte kahvitellessa olevanne haluttomia elättämään ja tarjoamaan kahveja.
no kylläpäs tuli katkeraa kommenttia. Aloittajahan vain halusi saada vinkkejä naisen löytämiseen ja perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua vuotta vanhempi nainen ja olisin valmis yrittämään lasta siinä vaiheessa kunhan ollaan tutustuttu kunnolla ja muutettu yhteen, jos muuten on tunteet kohdillaan.
Ongelma on siinä, että en kelpaa oman ikäisille tai edes +40 v. miehille, jotka etsivät nimenomaan naista hankkiakseen lapsen. He etsivät max. 35 v. naisia. Eivät ole kiinnostuneet, vaikka muuten olisimme loistavat parisuhdekumppanit toisillemme.
En voi kenellekään lasta luvata (kuten ei kukaan muukaan), enkä halua ottaa sitä riskiä, että minut jätetään kun en onnistukaan raskautumaan.
Omassa lähipiirissä on ollut myös pari tapausta, jossa lasta kovasti halunnut mies jättääkin perheen kun lapset ovat pieniä, koska lapsiperhe-elämä olikin niin paljon rankempaa kuin oli ajatellut.
En usko hetkeäkään, että kyseiset miehet ovat noin sanoneet/ajatelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu! Naiselle on jopa koko elämänmittainen riski.
Eiköhän tuo ole ruma tai/ja lihava nainen jola yrittää liian tasokkaita miehiä joten siksi se ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37v mies ei todellakaan ole liian vanha perustamaan perhettä vaan on juuri hyvässä iässä. Kummallisia akkoja palsta täynnä, en voi muuta sanoa.
Tunnetko kuinka monta miestä, joka on saanut ensimmäisen lapsen nelikymppisenä tai myöhemmin?
AP on 37, ei nelikymppinen. Hänellä on iän puolesta hyvin mahiksia.
Toki jos hän on peruspalstainkku, niin mahikset on liki nollan luokkaa.
Nelikymppinen käy neljääkymmentä, joten kun on yli 30v niin on nelikymppinen koska käy sitä neljääkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v sinkkumies ja olisin valmis perustamaan perheen. On vakityö, varallisuutta, oma rivarikaksio ja auto. Koen, että nyt pystyisin tarjoamaan vaimolle ja lapselle kaiken tarvittava. Olen keskitasoa kaikinpuolin mutta se ei tinderissä riitä. Mistä löytää tavallinen nainen?
Samanikäinen nainen. Mullakin on vakityö, varallisuutta, rivarikaksio ja auto. Onko siinä siis kaikki mitä tarjottavaa sinulla on parisuhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Perheen perustaminen on vain nuorille ja onnekkaille. Sun kannattaa unohtaa koko asia. Meillä ei ole enää mahdollisuuksia. M43
Höpöpuhetta. Aasian maissa on kymmeniä miljoonia naisia, jotka mielellään olisivat tavallisen länsimaisen miehen kumppanina. Ja näiden palstakatkeroiden propagandaa ei kannata uskoa, että siellä kaikki naiset ovat maksullisia tai että sitten suomalaisen miehen pitää elättää koko naisen suku.
T. 53-vuotiaana vielä isäksi
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Siellä taas joku vassari"mies" peilailee omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samat mietteet kuin ap:lla mutta olen 33v mieshenkilö. Olen ikisinkku ja lapseton.
Vakityö on,oma asunto ja elämä suht mallillaan.
Introvertti olen joten en oikein missään käy.
Sitten suosittelen, että luot vain rehellisen profiilin itsestäsi jollekin ulkomaalaiselle deittisivustolle, mutta varo huijareita. Esim. Filippiineillä on fiksuja ja ystävällisiä naisia pilvin pimein sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1).Miehille ei kelpaa omanikäiset naiset, ne haluaa sina nuorempaa 30- vuotiaasta eteenpäin, mutta eivät saa.
2) Miksi nämä miehet eivät tajua, että tilastojen mukaan on myöhäistä heille. Jos ei ole jo ennestään lapsia tuon ikäisenä, niin ei tule. Nuori nainen, joka haluaa lapsen, ei valitse tuon ikäistä, lapsetonta miestä, koska tietää, että noissa on jotain vikaa, ne valitsevat sellaisen, jolla jo on lapsia.
1) Te naiset itse asenteellanne teette itsestänne vastenmielisiä. Kukaan mies ei halua lähestyä naisia, jotka jo keskustelufoorumeilla ovat niin negatiivisia. Maailmalla on satoja miljoonia naisia, jotka ottaisivat heti suomalaisen miehen, jos vain saavat siihen mahdollisuuden.
2) Minun mielestä se on parisuhteen syntymisen kannalta paljon negatiivisempi asia, jos lapsia on jo entuudestaan, varsinkin naisilla. Enemmistö yh-äideistä ovat käytännössä vain tyhjennysastioina. Tämä on toki vain omaa kokemustani, mutta silloin kun olin vielä sinkku ja tapailin fiksuja lapsettomia naisia, niin 99%:lle lapsi minulla olisi lopettanut tutustumisen heti alkuunsa.
Todennäköisyys sille että tuossa iässä löytää kumppanin joka on ns. rakkauskumppani ja jonka kanssa tulisi lisäännyttyä on melko ohut. Suurin osa pariskunnista on melko samanikäisiä ja monella ikäiselläsi naisella joka lapsia haluaa on jo niitä. Ja sitten taas moni perinteistä parisuhdetta hakeva haluaa ensin tutustua ja testata yhteiseloa. Ikäiselläsi naisella sitä aikaa ei välttämättä enää oikein ole.
Omia tavoitteita kannattaa nyt ihan tosissaan tarkastella kriittisesti. Jos lapsenhankkiminen on ensisijaisen tärkeää, tekisin sen aikalailla selväksi deittaillessa ja en nirsoilisi jo lapsia hankkineidenkaan naisten kohdalla. Kannattaa myös vierailla kumppanivanhemmuussivustoilla ja etsiä sellaisiakin kontakteja romanttisten suhteiden lisäksi. Tai sitten voit ottaa sen asenteen että lähdet ihan tosissasi etsimään sitä sinulle oikeaa elämänkumppania ja lapsiasia on toissijainen toive joka toteutuu jos on toteutuakseen (tiedostaen että tilastollisesti todennäköisyydet ei ole puolellasi). Täyttä elämää voi elää myös ilman lapsia eikä kaikista ole kovin kummoisiksi vanhemmaksi. Omaa motiivia hankkia lapsia kannattaa myös miettiä. Haluatko lapsia koska ikäkriisi koputtelee ovella vai kun kavereillakin on? Oletko valmis nauttimaan myös niistä vanhemmuuden osa-alueista kun lapsi valvottaa, sairastelee jatkuvasti, voi omata erilaisia allergioita, kehityshäiriöitä tai terveydellisiä haasteita, uhmaa ja itkee? Vanhemmuus on toki kolikon toisella puolella muutakin, mutta ainakin jokaisen miehen jolla ei ole ihan käytännön lastenhoitokokemusta pitäisi olla yksin vastuutta pienestä lapsesta vaikka 24h saadakseen edes lyhyen aikaa maistiainen siitä mitä se ihan oikeasti on.
Ja tämä palsta kannattaa jättää taakseen pysyvästi. Täällä 90% viesteistä on sairasta huutelua ja kärjistelyä. Ihan tavallisillekin ihmisille löytyy kyllä kumppaneita ja uskallan väittää että meitä on monia jotka pyörivät täällä ja joiden kumppanit sekä pariutuneet veljet, sedät, enot ja työkaverit ovat ihan tavallisia miehiä vaikka täältä voisi saada sen käsityksen ettei kellään tavallisella miehellä ole mitään jakoa naisiin koko Suomen maassa.
Auttaisiko muuttaa hakukriteerejä niin että aiempi lapsi ei haittaa, mikäli suhde lapsen isään on riidaton. Sehän kertoo jo paljon ihmisestä.