Hakemastani työpaikasta soitettiin lauantai-aamuna 9:30
Mitä ihmettä? Olin nukkumassa, koska rankka työviikko takana.
Kyseessä on perus maanantai-perjantai työ, johon hain. Eikö edes viikonloppuisin saa levätä? Joutuu näköjään kyttäämään puhelinta joka päivä aamusta iltaan.
Olen hakenut useampaan työpaikkaan siksi, koska nykyinen työ on loppumassa.
Kommentit (33)
Nykyään ihmisten pitää olla valmiudessa 24/7 ja vastata puhelimeen aina kun soi, oli yö tai päivä.
Hyi kamala. Kelasta tuli kaksi viestiä myös nyt aamulla ja aamupäivästä. Vaati tietoa ja selvityksen. Joko joku tekee lauantaina myyrän työtä tai se on koneviesti.
Ja puhelinta ette osaa laittaa äänettömälle, koska...?
voi itku. koskahan mulla oli viimeksi 'vapaapäivä'.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekin läheiselle on sattunut jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinä joka päivä töissä käyt.
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrillä ei ole vapaapäivää😇
Vierailija kirjoitti:
Testasivat, että oletko krapuloissasi.
Saa kait sitä omalla vapaa-ajallaan olla vaikka krapuloissaan.
Sinne työpaikkaan haetaan epätoivoisesti tekijää, siksi soitti lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekin läheiselle on sattunut jotain?
Puhelimeen voi laittaa "älä häiritse" -tilan ja sallia soitot ja viestit vain tietyille numeroille, esim. kumppani, lapset, omat vanhemmat... Näin itselläni aina on, kaikki muut ovat äänettömällä paitsi kaikkein läheisimmät.
Voi yhden kerran. Kyllä viikonloput on ihan normaaleja päiviä soitella yrityksistä, jos on esimerkiksi töistä kyse.
Kai sitä nyt tuollaisessa tapauksessa jaksaa vastata ja sekin varmaan kerran.
Ei ole asiallista. Mulle on kerran soitettu hakemastani työpaikasta joskus ennen kahdeksaa lauantaiaamuna. Esimies oli vaikuttanut muutenkin epämääräiseltä, mutta tuon soittoajankohdan perusteella päätin etten ota paikkaa.
Mulle soitettiin viikolla. Meillä ei saa olla omia puhelimia töissä mukana, joten koska en vastannut viestiin, meni työpaikka seuraavalle. Kyllä se harmitti, kun lounasaikaan katsoi puhelinta ja tajusi, että klo 9 oli soitettu, pyydetty yhteydenottoa 2 tunnin sisällä ja kun soitin, niin pahoittelivat, että työpaikka meni seuraavalle, koska en vaikuttanut kiinnostuneelta.
Kandee vastata kaikkiin numeroihin, jos on töitä hakenut. Voipi muuten mennä kiva työ ohi, kun yritykset kärsivät työvoimapulasta ja käyvät mahdolliset hakijat nopeasti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asiallista. Mulle on kerran soitettu hakemastani työpaikasta joskus ennen kahdeksaa lauantaiaamuna. Esimies oli vaikuttanut muutenkin epämääräiseltä, mutta tuon soittoajankohdan perusteella päätin etten ota paikkaa.
Kaheli.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitettiin viikolla. Meillä ei saa olla omia puhelimia töissä mukana, joten koska en vastannut viestiin, meni työpaikka seuraavalle. Kyllä se harmitti, kun lounasaikaan katsoi puhelinta ja tajusi, että klo 9 oli soitettu, pyydetty yhteydenottoa 2 tunnin sisällä ja kun soitin, niin pahoittelivat, että työpaikka meni seuraavalle, koska en vaikuttanut kiinnostuneelta.
No ei voinut olla kovin kummoinen työpaikka jos on parista tunnista kiinni, kuka siihen rekrytoidaan.
Achtung! Warten Sie mal! Olette valvonnassa!
Testasivat, että oletko krapuloissasi.