Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakko kertoa, kun pännii...

Vierailija
15.12.2006 |

Pakko vaan nopsasti kertoa, kun pännii...

Mies ei tänä vuonna taaskaan osallistunut joulukorttirumbaan ollenkaan. Muistuttaa kyllä minua joka vuosi, että tälle ja tuolle on lähetettävä kortit. No, pyysin eilen, että käy ostamassa kortit. Ei huvittanut. Joten minä askartelin monta tuntia kaikki kortit valmiiksi (tyhmä minä), kirjoitin, kuoret jne. jotta sain kortit ajoissa postiin.

Ei kuulunut kiitosta.

MUTTA tänään sitten sanoi, että " Ärsyttää, kun nämä sinun askartelutavarat ovat tässä pöydällä." (En ollut ehtinyt vielä siivota pois. Ja mieheni on ihan hirveä possu itse, sotkee joka paikan.)

Minua loukkasi tosi pahasti ja pahoitin mieleni. Saa ensi vuonna hoitaa ihan itse omat korttinsa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin. Mies ei koskaan osallistu puuhaan. (Minä siitä kyllä tykkäänkin ja askartelen mielelläni. ) Mies ei onneksi koskaan sano kommentteja, että kirjoita sille ja sille. Ei ole kyllä kiitellytkään, kun hänen sukuilaisilleen kortit huolehdin... Mutta siinä vaiheessa, jos kävisi jotain huomauttelemaan, esim. askartelutarvikkeista, saisi seuraavana vuonna itse hoitaa korttinsa!

Vierailija
2/2 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät joulukortit (eikä koko joulu) pahemmin kiinnosta. Mieheni askartelee tytön kanssa kortit ja lähettää ne. Itse jaksan just ja just kirjoittaa nimeni kortteihin.

Koko tapa tuntuu turhalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla