Jaan mieheni toisen naisen kanssa
Olen naimisissa mieheni kanssa ja meillä on lapsia, mutta miehelläni on myös toinen nainen ja lapsia hänen kanssaan. Meille ratkaisu sopii hyvin, mies viettää puolet ajastaan meidän kanssa ja toisen puolikkaan toisen perheensä kanssa. Saan siis kivasti myös omaa aikaa ja myös vapautta kun ei tarvitse joka asiasta neuvotella miehen kanssa. Olen ystävystynyt tämän toisen naisen kanssa ja on mahtavaa, että lapsilla on paljon sisaruksia. Lapset tulevat loistavasti toimeen toistensa kanssa. Yksinään en näin montaa sisarusta olisi lapsilleni voinut hankkia, joten en voi kuin suositella järjestelyämme. Tulen myös hyvin toimeen tämän toisen naisen kanssa ja lomailemme myös koko perhe silloin tällöin yhdessä. Kesällä kävimme kaikki Tallinnassa ja talvella lähdemme Thaimaahan koko sakki.
Kommentit (9)
ihan kateeksi käy, taidan ottaa itsekin tuollaisen miehen lasteni isäksi..
Järjestely on toimiva, miettikääpä kuinka moni tälläkin palstalla valittaa miehestään. Meillä ei mies ole joka päivä kotona, joten ei ehdi se arkivalituskaan iskeä. Päinvastoin tästä paketista hyötyy kaikki, niin mies kuin me naisetkin sekä lapset, joilla on on nyt tavallaan kolme vanhempaa ja liuta sisaruksia.
t. ap
mutta mulle riittää ihan hyvin toi yksi, joka on sen 3-4 päivää viikosta meillä. Se riittää hyvin mulle.
t. ap
Omaan tuttavapiiriini kuuluu jopa kaksi ulospäin aivan normaalia perhettä joissa jossain vaiheessa paljastui että miehellä on myös rinnakkainen perhe ja suhde ja lapsia myös toisen naisen kanssa. Toinen näistä miehistä joutui valitsemaan "alkuperäisen perheensä" mutta toinen jatkoi kummankin perheen kanssa; tosin hän loppujen lopuksi erosi virallisesta vaimostaan joka ei sitten kuitenkaan pystynyt sopeutumaan toisen perheen olemassaoloon. Mutta uskon kyllä että joku on pystynyt. Sinänsä se että miehellä on au-lapsia ja varsinainen perhe joka ei niistä tiedä mitään on tuskin edes harvinaista..
ja sulla on varmaan aina joku sukupuolitauti tai virtsatietulehdus kun ukkosi käy vieraalla reiällä vähän väliä
naisen, jolla kaksi lasta naimisissa olevan miehen kanssa. Vaimo tietää hyvin tämän ja on vieläpä toiselle lapselle kummitäti.
Mikäpä siinä, jos kaikki ovat tyytyväisiä.. Saattavat tosin lapsesi hieman ihmetellä vanhempana tilannetta, kun koulukaverit kiusaavat.
kaikki avarakatseisia, suursydämisiä ja sivistyneitä ihmisiä, jotka osaavat ajatella asioita omaa napaansa pidemmälle.
Omasta lapsuudestani muistan myös tuollaisen samanlaisen perhekuvion, mulla oli kaveri, jonka isä asui toisessa perheessä ja nämä lapset tapasivat toisiaan ahkerasti, asuivat samassa korttelissa.
Mä en ole mustasukkainen luonne pätkän vertaa, muta en ikinä pystyisi tuohon...