Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutumisen syitä

tada
28.07.2023 |

Hei!

Minkä vuoksi olette ottaneet lopputilin? Ja tyypilliset: uusi duuni, opiskelu tai muutto paikkakunnalta voi jättää kertomatta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ja ahdistava tyyppi töissä, matala palkka, pitkä työmatka, muutoin outo työpaikkakulttuuri, työnantaja omin päin muutteli sovittuja asioita työsopimuksessa jne.

Vierailija
2/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanmaksuvaikeudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koska työntekijöitä on kohdeltu kuin orj*a.

Vierailija
4/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono johtaminen/huonot esimiehet!

Alihankintayritykset/perheyritykset ovat pahimmasta päästä.

Vierailija
5/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin pakottamana työhön, johon ei ollut koulutusta tai kokemusta. Ei mitään muuta opastusta kuin työtilojen esittely. Järkyttävä työilmapiiri, missä mielisteltiin naamatusten ja selän takana puukotettiin. Yritettiin teetättää minulla myös muiden töitä. Palkka surkea ja työmatkakulujen jälkeen jäi vähemmän rahaa kuin työttömänä. Siinäpä muutama syy!

Vierailija
6/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono esimies tuli, joten kysyin kilpailijalta että paljonkos liksa olis kun reilu 20v tieto ja taito opittu heidäb kilpailijan piikkiin ja maksoihan ne.

Vierailija
7/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout 19 vuotiaana.

Ei nuppi kestänyt olla koulussa ja joka arkipvä iltakymppiin asti töissä.

Toinen burnout 40 vuotiaana.

Ei nuppi kestänyt kun 20 vuotiaasta lähtien olin aamusta iltaan töissä, opiskelin korkeakoulututkinnon, hankin 4 lasta, rakensin talon ja etenkin pörssiyhtiössä keskiportaan johtoon... Kunnon kesäloman viettänyt viimeksi varmaan teininä.

Aina parinkymmenen vuoden välein palaa siis sulake.

Vierailija
8/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä aina irtisanoutunut toisen työn takia. Kerran tosin hyppäsin tyhjän päälle, kun työmatka oli aivan mahdoton. Aina olen toivonut uuden työn olevan jollain tavalla parempi kuin edellinen työ (työmatka, palkkaus, tilaisuus oppia uutta, ilmapiiri työpaikalla jne.).

Vierailija
9/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta sai paremmin

Vierailija
10/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahdoton työkuorma ja huono esimies. Burnoutit arkipäivää, samoin jatkuvat ylityöt joita osa teki ohi kellokorttisysteemin, HR senkun levitteli käsiään ja järjesti jotain askarteluiltapäiviä. Esimiehellä oli suosikkeja ja huonoina pitämiään työntekijöitä savusti ulos. Kyseessä iso kustannusyhtiö Suomessa. En kadu hetkeäkään että lähdin.

Vierailija
11/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahdoton työkuorma ja huono esimies. Burnoutit arkipäivää, samoin jatkuvat ylityöt joita osa teki ohi kellokorttisysteemin, HR senkun levitteli käsiään ja järjesti jotain askarteluiltapäiviä. Esimiehellä oli suosikkeja ja huonoina pitämiään työntekijöitä savusti ulos. Kyseessä iso kustannusyhtiö Suomessa. En kadu hetkeäkään että lähdin.

Mulla tällä hetkellä vastaavanlaista ja irseäni yritetään savustaa ulos tekaistuilla valituksilla.

Vierailija
12/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli uusi, todella mukavan oloinen ja energinen esihenkilö.

Esittelyjen jälkeen uusi esimies ei vastannut sähköposteihin, ja henk koht kysyessä pyysi laittamaan sähköpostilla jotta hän voi sitten vastata kirjallisesti. Kun tämän jälkeen lähetit uuden viestin samasta aiheesta ei vastannut taaskaan. Kohteli henkilöstöä epätasa-arvoisesti; en itse ollut vastaanottavana osapuolena, paitsi siltä osin että tämä vaikutti koko työympäristön ilmapiiriä heikentävästi kun kaikki tiesivät että näin tehdään. Työajoissa ei ollut joustoa, vaikka mitään syytä olla paikalla juuri tietyllä kellonlyömällä ei pystytty osoittamaan. Oman työn sivussa täytyi sijaistaa asiakaspalveluhenkilöitä jos sellaisia ei ollut puhelun hetkellä vapaana, ja heidän puheluitaan tuli yhtä mittaa häiriten omaa työskentelyä. Etenemismahdollisuuksia ei ollut juuri lainkaan.

Vierailija
13/13 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ja samalla ainut työkaveri todella raskas ihminen. Myös työympäristö levoton, vaikka työ keskittymistä vaativaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme