Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mokannut Kelan rahojen ja lomarahojen kanssa, miten toimia nyt?

Vierailija
28.07.2023 |

Työsuhteeni päättyi 1.6.

Sain siis vielä kesäkuun lopussa yhden päivän palkan ja lomarahat ( n. 1000 euroa)

En tajunnut, että ne vaikuttavat niin, että nyt saan vain 100 euroa työttömyyskorvausta. Minulla kuitenkin alkaa työt uudelleen kesän työttömyyden jälkeen jo ensi viikolla, mutta en tajunnut säästää tuosta 1000 eurosta ruoka - ja vuokrarahaa kuukaudeksi ( maksoin mm. opintolainaa pois). Ilmeisesti toimeentulotukeakaan ei voi hakea, kun työt ovat alkamassa ? Onko kenelläkään neuvoa onko minun mahdollista hakea esim. harkinnanvaraista toimeentulotukea, ja onko sitä edes mahdollista saada, koska työt tosiaan ovat alkamassa ( olen ymmärtänyt, että silloin ei ole)

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä viimeisen päivityksen tähän ketjuun ja kiitän vielä kaikkia, jotka ottivat asiallisesti tämän ja olivat jollain tavalla avuksi tai edes symppasivat. Joskus vieraankin ihmisen apu tuntuu hyvältä, samoin lyödyn lyöminen tällaisella palstallakin satuttaa. 

Nyt sain vielä yhden työmarkkinatukipäätöksen ja jostain syystä se tuli täysimääräisenä vaikka jo aloitin työt. Toki vielä yhtään palkkaa en ole saanut.  Olin hämmästynyt, että nyt sitten tuleekin vielä koko työmarkkinatuki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä