Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen on yksi jätkistä poikaporukassa

Vierailija
28.07.2023 |

Mieheni kavereissa yhdellä on vaimo, joka jotenkin mielletään yhdeksi kundeista. Nainen on ronski jutuiltaan ja tosi huomiohakuinenkin. Flirttailee muille miehille ja nostaa itsensä naisten yläpuolelle olemalla niin hyvä jätkä. En osaa suhtautua tähän muuta kuin säälien.

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naisille että miesporukassa voi hengata ihan tavallisena naisenakin olematta mies käytökseltään.

Määritele "miehen käytös" ja "naisen käytös" Oletko seksisti?

Sä et siis ole huomannut mitään eroa. Selvä. Olet idiootti.

Vierailija
42/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on sellaisia kiroilevia, rahvaanomaisia, juovat olutta. Usein työläistaustaisia. Harrastuksena mm. laskettelu (jossa after ski liikuntaa tärkeämpää), lumilautailu, laitesukellus ja ratsastus.

Melkein kuin minä :D Juon olutta, kiroilen, harrastan laskettelua ja kamppailulajeja ja pystyn korjaamaan kodin yleisimmät ongelmat ja hoidan omat autoasiat. En tosin ole suorittavassa työssä, koulutettu ja olen kiinnostunut kulttuurista, mutta varmasti myös rahvaanomainen.

Viihdyn tosin sekä naisten että miesten seurassa. Lapsena meillä päin asui vain poikia, joten ei ollut vaihtoehtoja, paras työkaverini oli mies ja kävimme usein kaljalla ilman mitään fyysisiä seurauksia, olen viettänyt aikaa naisseurassa, miesseurassa ja vaikka missä. Kaikissa puolensa.

Jos täytyy julistaa, että on yksi jätkistä, ei sitä ole ja jos haukkuu toista, koska joku on yksi jätkistä, on omassa päässä vikaa. Mielestäni on aika ihanaa, että suomalaiset naiset on yleisesti sellaisia vahvoja naisia, jotka tosi paikassa toimivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naisille että miesporukassa voi hengata ihan tavallisena naisenakin olematta mies käytökseltään.

Sä et siis ole huomannut mitään eroa. Selvä. Olet idiootti.

Ota ne stereotyyppiset lasit pois päästäsi.

Eri

Vierailija
44/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on sellaisia kiroilevia, rahvaanomaisia, juovat olutta. Usein työläistaustaisia. Harrastuksena mm. laskettelu (jossa after ski liikuntaa tärkeämpää), lumilautailu, laitesukellus ja ratsastus.

Melkein kuin minä :D Juon olutta, kiroilen, harrastan laskettelua ja kamppailulajeja ja pystyn korjaamaan kodin yleisimmät ongelmat ja hoidan omat autoasiat. En tosin ole suorittavassa työssä, koulutettu ja olen kiinnostunut kulttuurista, mutta varmasti myös rahvaanomainen.

Viihdyn tosin sekä naisten että miesten seurassa. Lapsena meillä päin asui vain poikia, joten ei ollut vaihtoehtoja, paras työkaverini oli mies ja kävimme usein kaljalla ilman mitään fyysisiä seurauksia, olen viettänyt aikaa naisseurassa, miesseurassa ja vaikka missä. Kaikissa puolensa.

Jos täytyy julistaa, että on yksi jätkistä, ei sitä ole ja jos haukkuu toista, koska joku on yksi jätkistä, on omassa päässä vikaa. Mielestäni on aika ihanaa, että suomalaiset naiset on yleisesti sellaisia vahvoja naisia, jotka tosi paikassa toimivat.

Tai sitten kyse on vain luokkaerosta. Ne näkyy aikuisista tosi selvästi. Joillekin rahvaanomainen käytös on se mihin on kasvettu.

Vierailija
45/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea miehenä minkälainen on yksi jätkistä. En ole itse yhtään sellainen. En ryyppää, en juurikaan kiroile. Tai kaiva jatkuvasti persettä ja röyhtäile, enkä edes puhu höhöhöö-juttuja naisista. Mua kiinnostaa lähinnä tekniikka, esim. autot ja muut mekaaniset laitteet ja tietotekniikka. Ja niiden lisäksi urheilu. Aika moni mies on samanlainen, koska on riittänyt miesporukoita missä viihdyn.

Vierailija
46/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on sitä mitä itse on siinä seurueessa.

Mitä säälittävää siinä on?

Voisi ottaa ne stereotyyppiset lasit pois päästä.

Onneksi me ihmiset ei olla samanlaisia keskenään, varsinkaan minä ap:n kanssa.

Ohan toi poikatyttö/tomboy ihan tutkittu juttu.

Vierailija
47/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua vaimonsa olevan yksi jätkistä, ellei ole homo. Nää naiset on oma lukunsa. Rännit voi niiden seurassa vetää, jopa nus is päälle, mutta vakavaan suhteeseen ei tollasta ottaisi.

M39

Ja sinun kaltaisesti huo rulimies ei kelpaa parisuhdematskuksi, kun teillä on taipumus lort toilla ympäriinsä

Vierailija
48/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo naiset ei ymmärrä ettei ne koskaan tule olemaan "yksi jätkistä"

No ei, jos on minkään näköinen. Ne miehet on kuitenkin kavereita keskenään, mutta ei ikinä oikeasti sen naisen kavereita.

Vierailija
49/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä biologi tai psykologi tai sosiologi?

Vierailija
50/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea miehenä minkälainen on yksi jätkistä. En ole itse yhtään sellainen. En ryyppää, en juurikaan kiroile. Tai kaiva jatkuvasti persettä ja röyhtäile, enkä edes puhu höhöhöö-juttuja naisista. Mua kiinnostaa lähinnä tekniikka, esim. autot ja muut mekaaniset laitteet ja tietotekniikka. Ja niiden lisäksi urheilu. Aika moni mies on samanlainen, koska on riittänyt miesporukoita missä viihdyn.

No tämä. Omassa elämänpiirissä joku voi kyllä juoda kaljaa, mutta kiroilun ja röyhtäilyn sijasta pelataan mölkkyä, purjehditaan ja keskustellaan ajankohtaisista aiheista.

En ymmärrä, miksi "kaikki miehet" alennetaan raggareiksi ja "nainen joka viihtyy miesten seurassa" lortoksi.

Tai no, jokuhan tästä valtion sisäisestä eripurasta hyötyisi. Wonder who...

Vierailija
51/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua vaimonsa olevan yksi jätkistä, ellei ole homo. Nää naiset on oma lukunsa. Rännit voi niiden seurassa vetää, jopa nus is päälle, mutta vakavaan suhteeseen ei tollasta ottaisi.

M39

Ja sinun kaltaisesti huo rulimies ei kelpaa parisuhdematskuksi, kun teillä on taipumus lort toilla ympäriinsä

Myös miehet ja naiset eroaa siten että mies puhuu yleisestä asiasta ja nainen loukkaantuu vaikka ei pitäisi ja alkaa herjaamaan henkilökohtaisuuksia. Tämä kuvio toistuu jatkuvasti tällä palstalla.

Vierailija
52/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntui inhoavan tällaisia naisia jo kouluaiko jotka pyöri miesporukoissa. Kai se ajatus oli että hän on joku yleinen pano kaikille?

No sellaisiahan ne oli - jo kouluaikoina. Miehille ns. hyödyllisiä idi**tteja, jolta aina sai kun tyttöystävä oli jättänyt.

Lut kamiehet panee kaltaisiaan lut kia, näin se menee. Jos sinä miehenä jaat kaluasi sille yleiselle panolle niin olet samanlainen yleinen pano itse. Eikä me tavalliset naiset kovin paljoa arvosteta miehiä, jotka tykkää jalaa helppo kullia

Vierailija
53/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Myös miehet ja naiset eroaa siten että mies puhuu yleisestä asiasta ja nainen loukkaantuu vaikka ei pitäisi ja alkaa herjaamaan henkilökohtaisuuksia. Tämä kuvio toistuu jatkuvasti tällä palstalla.

No fakta on se että l u tk a  on  l u t k a  vaikka voissa paistaisi. Moni mies jakelee ka lua an ympäriinsä ja sitten suuttuu kun pistää vahingossa jonkun naisen pak suksi ja joutuu makselemaan elareita :D

Miestenkin kannattaisi harjoittaa siveyttä ja pidättyväisyyttä eikä nus sia kaikkea mikä liikkuu

Vierailija
54/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo naiset ei ymmärrä ettei ne koskaan tule olemaan "yksi jätkistä"

No ei, jos on minkään näköinen. Ne miehet on kuitenkin kavereita keskenään, mutta ei ikinä oikeasti sen naisen kavereita.

Miehet eivät näyttele kenenkään kaveria. Sitä tapahtuu vain naisten toimesta.

Vierailija
55/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntui inhoavan tällaisia naisia jo kouluaiko jotka pyöri miesporukoissa. Kai se ajatus oli että hän on joku yleinen pano kaikille?

No sellaisiahan ne oli - jo kouluaikoina. Miehille ns. hyödyllisiä idi**tteja, jolta aina sai kun tyttöystävä oli jättänyt.

Lut kamiehet panee kaltaisiaan lut kia, näin se menee. Jos sinä miehenä jaat kaluasi sille yleiselle panolle niin olet samanlainen yleinen pano itse. Eikä me tavalliset naiset kovin paljoa arvosteta miehiä, jotka tykkää jalaa helppo kullia

Miehet jakaa naiset saa. Siihen asti kunnes hedelmöittyy. siksi pitäisi hieman katsoa keneltä ottaa...

Vierailija
56/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

No fakta on se että l u tk a  on  l u t k a  vaikka voissa paistaisi. Moni mies jakelee ka lua an ympäriinsä ja sitten suuttuu kun pistää vahingossa jonkun naisen pak suksi ja joutuu makselemaan elareita :D

Miestenkin kannattaisi harjoittaa siveyttä ja pidättyväisyyttä eikä nus sia kaikkea mikä liikkuu

Tutkimusten mukaan miehet menettää neitsyyden paljon myöhemmin kuin naiset. Lisäksi tutkimusten mukaan miehillä on vähemmän kumppaneita. Joten moraalisaarnasi on aivan turha.

Vierailija
57/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kyse on vain luokkaerosta. Ne näkyy aikuisista tosi selvästi. Joillekin rahvaanomainen käytös on se mihin on kasvettu.

Huvittaa tuo rahvaanomaiseksi kutsuminen, se on sellaista keskiluokan pyrkyryyspuhetta. Asutte Suomessa, joten luokkapuhe on vähän samaa kuin puhua Suomen jetsetistä.

Vierailija
58/149 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo rahvaanomaiseksi kutsuminen, se on sellaista keskiluokan pyrkyryyspuhetta. Asutte Suomessa, joten luokkapuhe on vähän samaa kuin puhua Suomen jetsetistä.

Päinvastoin. Työläisperheistä ponnistelee paljon porukkaa keskiluokkaa kohti. Näiden opiskelun minunkin vanhempani veromarkoillaan kustansivat. Kyllä ne pyrkyrit erottaa tällainen joka on akateemisessa, sivistyneessä perheessä kasvanut.

Vierailija
59/149 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on säälittävä, kateellinen.

Vierailija
60/149 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi jätkistä" ei flirttaile muille. Varma tieto, miesvaltaisissa kouluissa ja työpaikoissa olleena. Yksi jätkistä on se, jota puhutellaan pojaksi, tai sukunimellä niin kuin armeijassa.