Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen on yksi jätkistä poikaporukassa

Vierailija
28.07.2023 |

Mieheni kavereissa yhdellä on vaimo, joka jotenkin mielletään yhdeksi kundeista. Nainen on ronski jutuiltaan ja tosi huomiohakuinenkin. Flirttailee muille miehille ja nostaa itsensä naisten yläpuolelle olemalla niin hyvä jätkä. En osaa suhtautua tähän muuta kuin säälien.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset eivät erottele mitään "poikaporukoita" ja "jätkiä", vaan normaalien ihmisten porukoissa ollaan ihan vaan ihmisiä. Mutta mammapalstallahan tunnetusti kaipaillaan jotain Saudi-Arabian meininkiä, jossa naisten ja miesten elämät on tiukasti erotettu toisistaan.

Kyllä miehet ainakin erottavat edelleen tiukasti sukupuolet toisistaan, vaikka olisikin naispuolisia kavereita.

Uliuliuu, aina kaikki miehet kaikkialla! Uliuuu!

Jos sinä pyörit vajakkien seuroissa, niin se ei kosketa normaaliälyisten miesten ja naisten elämää mitenkään.

On miehiä ja sitten on Anttituisku-"miehiä".

Vierailija
22/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan sellainen on alkoholintäytteisten illanistujaisten päätteeksi tullut hyväksikäytetyksi?

Aika moni mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaveria persoonien kanssa, en sukupuolittele. Okei kuntosalilla juttelen enempi ukkojen kanssa (niitä nyt on vaan sen verran enenpi siellä), mutta muuten kyllä naisen kanssa paremmin tulen toimeen. Aina kiva jos illanistujaisissa on joku muu nainen itseni lisäksi niin voi puhua tyttöjen juttuja. Ei niitä ukkojen juttuja kyllä kauaa jaksa. 

Vierailija
24/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on sellaisia kiroilevia, rahvaanomaisia, juovat olutta. Usein työläistaustaisia. Harrastuksena mm. laskettelu (jossa after ski liikuntaa tärkeämpää), lumilautailu, laitesukellus ja ratsastus.

Metsästy. Myös löytyy vahinkolaukauksena käenpoikanen nurkista.

Vierailija
25/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan sellainen on alkoholintäytteisten illanistujaisten päätteeksi tullut hyväksikäytetyksi?

Koska miehet ovat niin sikoja eivätkä arvosta naisia

t. katkera feministi joka jäi ilman hyvää miestä

Vierailija
26/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan naistyypin. Näillä ei naispuolisia ystäviä ole, kokevat muut naiset uhkana. Nuorempana kävivät sen kaveriporukan kaikki pojat läpi. Vanhemmiten muuttuu vihjailuksi ja just ronskeiksi jutuiksi.

Riikka purra

Riikka sopii tähän tyyliin

Vierailija
27/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lespolainen on hän.

Vierailija
28/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntui inhoavan tällaisia naisia jo kouluaiko jotka pyöri miesporukoissa. Kai se ajatus oli että hän on joku yleinen pano kaikille?

Vierailija
29/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tuohon käytökseen liittyy epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa, jota peitetään niillä ronskeilla jutuilla. Oltiin joku aika sitten mökkireissulla, ja loppujen lopuksi yksi tämmöinen "yksi jätkistä"-nainen osoittautui mukavaksi tyypiksi, joka vaan koki epävarmuutta ja huonommuutta naisten seurassa ja siksi koki helpommaksi hengata miesten kanssa. Joskus olen huomannut saman, uuteen porukkaan jos menee niin naiset on helposti vähän hitaammin lämpeäviä kuin miehet.

Vierailija
30/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ovat niin sikoja eivätkä arvosta naisia

t. katkera feministi joka jäi ilman hyvää miestä

Eli jäit ilman miestä->katkeruus-> feminismi.

Vierailija
31/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sitä mitä itse on siinä seurueessa.

Mitä säälittävää siinä on?

Voisi ottaa ne stereotyyppiset lasit pois päästä.

Onneksi me ihmiset ei olla samanlaisia keskenään, varsinkaan minä ap:n kanssa.

Vierailija
32/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on sellaisia kiroilevia, rahvaanomaisia, juovat olutta. Usein työläistaustaisia. Harrastuksena mm. laskettelu (jossa after ski liikuntaa tärkeämpää), lumilautailu, laitesukellus ja ratsastus.

Työläistaustaan ei sovi ratsastus ainakaan, ei myöskään laitesukellus.

Vierailija
33/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita naisia, jotka oikeasti on osa poikaporukkaa ja sopii sinne, ne on ehkä enemmän poikamaisia luonteeltaan ja ehkä kasvaneet veljien kanssa. Ei mulla ole ongelmaa noiden kanssa.

Mutta ap kuvaili, että se nainen lyttää toisia naisia alemmas, se on huonoa käytöstä, ja flirttaa varatuille. Tosta tulee vähän pick me girl - vibat, enkä hirveästi arvosta tuollaisia naisia.

Vierailija
34/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntui inhoavan tällaisia naisia jo kouluaiko jotka pyöri miesporukoissa. Kai se ajatus oli että hän on joku yleinen pano kaikille?

No sellaisiahan ne oli - jo kouluaikoina. Miehille ns. hyödyllisiä idi**tteja, jolta aina sai kun tyttöystävä oli jättänyt.

Vierailija
35/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi naisille että miesporukassa voi hengata ihan tavallisena naisenakin olematta mies käytökseltään.

Vierailija
36/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapsesta saakka tullut paremmin toimeen poikien kuin tyttöjen kanssa. Ja nyt aikuisena siis miesten kanssa. En flirttaile, en kaipaa yhtään mitään sellaista, edes leikkimielessä. Mulla on oma mies. Oon huomannut että naiset juoruilee pahantahtoisesti, mutta yritän olla välittämättä. Miehillä nyt vaan on parempi huumorintaju ja monipuolisemmat kiinnostuksen kohteet, en osaa jutella naisten kanssa, yleensä. Enkä miesten kanssa siis puhu rivojakaan. Suurin ongelma on myrkylliset juoruavat naiset.

Totta. Nainen on naiselle susi. Miehet ovat naisellekin paljon parempaa seuraa kuin kieroileva kanalauma.

Vierailija
37/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naisille että miesporukassa voi hengata ihan tavallisena naisenakin olematta mies käytökseltään.

Määritele "miehen käytös" ja "naisen käytös" Oletko seksisti?

Vierailija
38/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työläistaustaan ei sovi ratsastus ainakaan, ei myöskään laitesukellus.

Se on fyysistä, kun näillä pitää olla fyysistä ja miesporukoista hakevat myös sitä fyysistä.

Ratsastus on edullinen harrastus, kun sen maksaa sosiaalitoimisto eli me veronmaksajat.

Vierailija
39/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kyllä tyypillistä vihata toisia naisia. Ilmankos osa haluaa miehiä kavereiksi.

Vierailija
40/149 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua vaimonsa olevan yksi jätkistä, ellei ole homo. Nää naiset on oma lukunsa. Rännit voi niiden seurassa vetää, jopa nus is päälle, mutta vakavaan suhteeseen ei tollasta ottaisi.

M39

Sä siis esiinnyt kaikkina miehinä?

Tuskin meillä keskenään on samanlaiset naismaut, joten varmasti toiset pitää poikatyttö naisista.