Onko teillä varatuilla joku tällainen "viestittelykaveri"?
Olen naimisissa ja ihastuin toiseen. Aika normaalia mielestäni. Mutta koska olen sitoutunut puolisooni enkä halua pettää (henkisesti/fyysisesti), en vienyt juttua kovin pitkälle, vaikka ihastus oli molemminpuolinen.
Mutta jostain syystä ihastukseni on kovin aktiivinen viestittelijä, lähestyy kaverillisesti ja siirtää pikkuhiljaa jutut tuhmiksi, siirtää viestittelyt iltamyöhälle jne. Vastaan kyllä hänelle, pysyn hyvän maun rajoissa.
Mutta kieltämättä omatunto vähän soimaa, viestit ovat vähän sellaisia etten ehkä puolisolleni näyttäisi. En kyllä näytä kavereiden viestejä toki muutenkaan.
Onko ihan tavallista käytöstä? Pitäisikö vaan lopettaa?
Saan pientä iloa huomiosta tottakai, mutta en ole ihan niin ihastunut enää, että haluaisin antaa ymmärtää että viestittelystä seuraa jotain. En ole sillä tavalla kiinnostunut.
Kommentit (74)
Kyllähän jokaisessa vähän homoa on.
Viihdettähän tämä palsta on. Ei pidä ottaa liikaa itseensä.
Siinähän ne illat kuluu, viestien merkeissä aina välillä. Hän on ystävä, ei muuta.
Minun mieheni on juuri tuollainen. Se loukkaa. Ja vielä pahemmin se loukkaa yhdistettynä siihen, että ukko on koko liiton ajan tehnyt selväksi, etten ole tarpeeksi hyvä hänelle. Teinkin tässä ratkaisun ja muutin omilleni. Puolen vuoden päästä ulko on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein vaikean päätöksen ja päätin jatkaa ihastukseni kanssa juttua. En kerro asiasta puolisolleni sen enempää mutta tulemme eroamaan. En vielä ole erosta kerennyt kertomaan vaan valmistelen asiat siten että eroilmoituksen jälkeen olen jo muualla.
En saa ihastustani päästäni ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Ap
Alussahan sanoit, ette enää ole niin ihastunut. Ja nyt jo ero vireille, mutta et kerkee kertomaan psolle. Päivän naurut!
Ei omista tunteista ota aina selvää. Sen takia se olikin niin vaikea päätös. Olen vapaa eikä puolisolla ole oikeutta tietää, ainoa asia mitä hän ansaitsee on eroilmoitus. Sen hän saa kun käytännön asiat on hoidettu.
Luuletko, että se viestittelijä haluaa jakaa elämän sun kaa? Kuule, ei kukaan haluu suin päin mennä kimppaan vastaeronneen kanssa. Seurustelemaan vois alkaa vasta. Mitäs sulla on mielessä?
Niin. Jos mies etsisi kumppania hän valitsisi kunnollisen naisen, ei puolisoaan pettävän. Ei mies luottaisi varmaan sinuun.
Huutista, mies joka itse pettää, haluaisi kunnollisen naisen :D
Huo rulimiehelle kuuluu huo rulinainen, näin se menee
Ei petturi ansaitse mitään kunnollista puolisoa itselleen
Kesäpolkua kulkemaan menevät mielummin.
Kuka nyt epävakaan jatkuvaa ruotimista kestäisi.
Oon viestitellyt yhden varatun kans. En aio pettää kumppaniani.
Tyhmä lautajonna siellä kirjoittelee vauvalle muka salaisia😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oon viestitellyt yhden varatun kans. En aio pettää kumppaniani.
Mutta hei, matkan päässä voi odottaa sateenkaaren takana aarre. Elä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein vaikean päätöksen ja päätin jatkaa ihastukseni kanssa juttua. En kerro asiasta puolisolleni sen enempää mutta tulemme eroamaan. En vielä ole erosta kerennyt kertomaan vaan valmistelen asiat siten että eroilmoituksen jälkeen olen jo muualla.
En saa ihastustani päästäni ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Ap
Alussahan sanoit, ette enää ole niin ihastunut. Ja nyt jo ero vireille, mutta et kerkee kertomaan psolle. Päivän naurut!
Ei omista tunteista ota aina selvää. Sen takia se olikin niin vaikea päätös. Olen vapaa eikä puolisolla ole oikeutta tietää, ainoa asia mitä hän ansaitsee on eroilmoitus. Sen hän saa kun käytännön asiat on hoidettu.
Luuletko, että se viestittelijä haluaa jakaa elämän sun kaa? Kuule, ei kukaan haluu suin päin mennä kimppaan vastaeronneen kanssa. Seurustelemaan vois alkaa vasta. Mitäs sulla on mielessä?
Niin. Jos mies etsisi kumppania hän valitsisi kunnollisen naisen, ei puolisoaan pettävän. Ei mies luottaisi varmaan sinuun.
Huutista, mies joka itse pettää, haluaisi kunnollisen naisen :D
Huo rulimiehelle kuuluu huo rulinainen, näin se menee
Ei petturi ansaitse mitään kunnollista puolisoa itselleen
Kesäpolkua kulkemaan menevät mielummin.
Kuka nyt epävakaan jatkuvaa ruotimista kestäisi.
Sarjapettäjää. Yöks.
Tuntuu että tosi yleistä tämä varattujen viestittely. Itsekin olen kokenut samaa ja siitä ei seurannut mitään hyvää, vaikka intohimoa kyllä riitti. Sehän se pään sekoittikin ja unohtui, mikä on oikeasti tärkeää.
Onko tuo viestittelykaveri mies?