Onko teillä varatuilla joku tällainen "viestittelykaveri"?
Olen naimisissa ja ihastuin toiseen. Aika normaalia mielestäni. Mutta koska olen sitoutunut puolisooni enkä halua pettää (henkisesti/fyysisesti), en vienyt juttua kovin pitkälle, vaikka ihastus oli molemminpuolinen.
Mutta jostain syystä ihastukseni on kovin aktiivinen viestittelijä, lähestyy kaverillisesti ja siirtää pikkuhiljaa jutut tuhmiksi, siirtää viestittelyt iltamyöhälle jne. Vastaan kyllä hänelle, pysyn hyvän maun rajoissa.
Mutta kieltämättä omatunto vähän soimaa, viestit ovat vähän sellaisia etten ehkä puolisolleni näyttäisi. En kyllä näytä kavereiden viestejä toki muutenkaan.
Onko ihan tavallista käytöstä? Pitäisikö vaan lopettaa?
Saan pientä iloa huomiosta tottakai, mutta en ole ihan niin ihastunut enää, että haluaisin antaa ymmärtää että viestittelystä seuraa jotain. En ole sillä tavalla kiinnostunut.
Kommentit (74)
Ei todellakaan ole. Minusta se on äärimmäisen loukkaavaa naisystävää kohtaan, jos olisi joku vähänkään tämän tyyppinen kaveri.
Kannattaa jarruttaa ennen kun olet jo omien viestien sisällön takia piilottelemassa vessassa puhelimen kanssa jne.
Ei ole, olet epävakaa henkilö joka ei ansaitse puolisoa. T:M43
Yököttävää. Ja jos ihastumisille ei mitään voi mutta toihan on sitä pirulle pikkusormen antamista... ja jos sun kumppani tekis samoin?
On ollu tuollaista. Lähti käsistä se touhu. Pyydä sitä kaveria lopettaan, ellet halua tuhota kaikkea... jossain kohtaa jäät kuitenkin "kiinni" ja vaikket muka mitään olis tehnytkään, olet silti rikkonut luottamusta. Henkistä pettämistä se on, ellet pistä touhulle pistettä ajoissa.
Sinun pitää tehdä tuolle loppu. Se on sinun vastuullasi.
Oho, en arvannut että juttu on näinkin vakavasti otettava. Pitääpä ajatella asiaa vähän. Ap
On tuollainen kaveri.
Kovin kauaa en pysty vastustelemaan vaan tartun hetkeen ja taas on tuon vieraan miehen elin huulillani...
Meidän kahden pikkupikkusalaisuus joka ei vahingoita ketään..
T. Perheenäiti 35
Ei ole. En ymmärrä mihin tuollaista tarvitsee. Haet jotain huomiota ja sitten ollaankin jo iiiiks en voinut itselleni mitään.
Miehen kaverin vaimo alkoi viestittelemään miehelleni tolleen. Aluksi viattomasti, mutta koitti pikkuhiljaa siirtyä vähän tuhmiin juttuihin. Meni aika noloksi kun kerroin, että mieheni näytti viestit minulle. Nyt lähinnä huvittaa ja säälittää tämä nainen.
Miehelläni OLI. Entinen "säätö" kyseli kuulumisia aina tasaisin väliajoin ja teki tikusta asiaa. Yritti myös pervoilla. Mies jäi tästä kiinni ja tein selväksi, että kerta vielä, niin meidän suhde on ohi. Olen luottanut nyt häneen. Ja siis mieheni pääasiassa vastasi hänelle hyvin neutraalisti paria poikkeusta lukuun ottamatta, mutta minä tein selväksi, ettei minulle ok tuollainen, joka voi lähteä lapasesta. Mihin mies enää tarvitsee jotain muutaman kuukauden panosuhdetta? Ei ollut mikään kaveri.
Sinuna laittaisin pelin poikki. Puolisosi saa vielä lukea Hesarista että mikä on meininki ja siinä sitten selittelet.
Leikit nyt tulella. Lopeta, sillä jos kumppanisi sa tietää menetät taatusti jotain arvokasta.
Mun hyvä ystäväni on mies ja me viestitellään toisillemme nytkin. Ei kuitenkaan mitään tekstiviestejä, vaan meemejä ja musavideoita. Sitä en pidä pettämisenä. AP:n hommaa pidän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En ymmärrä mihin tuollaista tarvitsee. Haet jotain huomiota ja sitten ollaankin jo iiiiks en voinut itselleni mitään.
Haen tottakai huomiota siinä missä muutkin (haloo), mutta viestittelyn tarkoitus ei ole johtaa mihinkään. Se on vaan kivaa, kun joku vähän flirttaa. Töissäkin flirttaillaan.
Mutta nähtävästi tämä ei olekaan niin viatonta kuin kuvittelin. Täytyy lopettaa. Ap
On. Mieheni on jäänyt kiinni tuollaisesta joten kostan nyt. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen tottakai huomiota siinä missä muutkin (haloo), mutta viestittelyn tarkoitus ei ole johtaa mihinkään. Se on vaan kivaa, kun joku vähän flirttaa. Töissäkin flirttaillaan.
Mutta nähtävästi tämä ei olekaan niin viatonta kuin kuvittelin. Täytyy lopettaa. Ap
Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä hän ajattelee asiasta? Kun kerran viattomasti viestittelet niin kai siitä voi avoimesti puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, voi että, et tiedä siis hyvästä parisuhteesta mitään ja olet myös epävarma itsestäsi. Ei normaaleilla ihmisillä hyvässä parisuhteessa ole mitään tarvista hakea huomiota muilta (haloo). Miksi muka pitäisi? Jos itse olisin sinkku, niin tottakai ajattelisin, että joku joka minulle flirttailee on myös kiinnostunut. Jos selviäisi, että flirttailee pelkästään huomionhaun takia, niin automaattisesti pitäisin melkoisena häntäheikkinä. En edes omassa työpaikassani ole huomannut mitään flirttailuita. Onko pointti siinä, että se tehdään salassa?
Ei ole, eikä tule. Silloin, kun olin sinkku oli.