Onko 50-vuotiaalla toivoa löytää mies?
Kommentit (35)
Jos on iloinen, kaunis ja fiksu, niin on hyvinkin.
Jos olet naisoletettu ja tavallinen mies kelpaa niin on.
Minula on 2 miestä, enkä anna kumpaakaan sinulle.
N52
Vaatii omaa aktiivisuutta, kotoa ei tule hakemaan.
Työkaverini on 50 + ja miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. On ystävällinen ja iloinen luonne. Toki se, että ulkonäöltään tuollainen Anne Kukkohovi-tyyppi, vaikuttaa ehkä eniten. Nuoretkin miehet haluaa vakavaan suhteeseen kun nainen on kaunis.
No riippuu siitä 50-vuotiaasta. Itse olen 48 ja uskon että minulla ei ole, ja sen aiheuttaa monta syytä yhdessä: sairauksien runtelema ulkonäkö, kotiin eristäytyvä luonne (en käy kuin lähikaupassa), huono juttelemaan ihmisten kanssa. Mutta kyllä monella muulla on. Tuntuu että tärkeämpää kuin ulkonäkö jopa on se, että olisi sellainen avoin ja sosiaalinen luonne (mitä en itse ole), sellaiset tuntuu löytävän aina seuraa missä iässä vaan.
Hyvin löytyy. Nyt vaan alat käydä ulkona. Minua tullaan iskemään ihan joka kerta jos lähden yöelämään. Ja nimenomaan nuorempia miehiä nämä.
Jos ei ole Toivoa niin aina voi kääntyä Uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole Toivoa niin aina voi kääntyä Uskoon.
Uskon Toivon ja Rakastan
Jos olet nirsoillut läpi elämäsi, niin sulle kelpaa nytkään. Olet jäänyt kehään.
Todellakin on. Paljon helpompaa kuin nuorena. N53
Vierailija kirjoitti:
Reijo löysi!
Tv. Reijo
Tv Reijo varmaan tuijottaa televisiota kaiket päivät ja sekoittaa katsomansa roskaohjelmat todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Nuorempana olin aika tavis ulkonäöltäni, mutta liikunta ja hyvät geenit on tehneet sen, että nyt markkina-arvo on huikea.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole suorituspaineita onnistumisesta ja toisaalta ei myöskään mitään menetettävää, Siksi se tuntuu helpommalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Nuorempana olin aika tavis ulkonäöltäni, mutta liikunta ja hyvät geenit on tehneet sen, että nyt markkina-arvo on huikea.
Suurin osa naisista lihoo ja rupsahtaa. Kun tätä vältät niin homma helpottuu.
Aina on toivoa.