Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marinilla on oikeus yksityisyyteen, mutta Rydmanilla ei?

Vierailija
28.07.2023 |

Marinin jauhoaminen yksityinen asia, mutta Rydmanin viestit tyttöystävälleen eivät?

Kommentit (247)

Vierailija
121/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan Marinin äiti-taitoja arvostella yhtään?

Jos olet läheltä seurannut hänen elämäänsä lapsensa kanssa. Veikkaan että et ole.

Vierailija
122/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailma niin pyöri, että toisella hetkellä on maailman kuuluisin pääministeri.

Ja sitten niksnaks luulee, että onkin tuntematon yksityishenkilö jonka elämää ei saa seurata.

Ei voi samalla syödä ja säästää kakkua.

Kun on itse luonut oman kuuluisan imagonsa ja myös nauttii ja ottaa hyödyn siitä niin pitää myös kestää mitä seuraa sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille Pekan oikeustoimille tapahtui? Sekin juttu vain katosi täysin.

Vierailija
124/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Marin ole kansanedustaja? Kyllähän kansanedustajien yksityiselämää on aina julkisuudessa puitu.

Vierailija
125/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta jossa Juho Eerola ensin leikkii sen tytön kanssa leikkipuiston keinussa ja vei sitten juhlimaan niukasti sisustettuun asuntoon oli hyvä.

Tuollainen leikkikenttäfantasia on hyvin suosittu keski-ikäisten miesten keskuudessa. Yksi asia johtaa toiseen suukottelun jälkeen ja lapsi suostuu lähtemään mukaan asunnolle.

Näin se vain on! Rakkauden ihme saattaa kohdata hyvinkin eri-ikäisen parin, mutta kun lempi leimahtaa se on oksat pois!

Vierailija
126/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin väsynyttä yrittää verrata Marinia ja Rydmania. Aivan eri tasoisista asioista kyse.

Oikeisto-ministeri Kanerva joutui eroamaan, koska viestitteli julkkikselle eroottis-sävytteisesti. Minusta aika pientä suhteessa Rydmanin tekoihin.

Mutta näin se menee, persuja käsitellään silkkihansikkain ja heillä näitä erivapauksia.

Vierailija
127/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maailma niin pyöri, että toisella hetkellä on maailman kuuluisin pääministeri.

Ja sitten niksnaks luulee, että onkin tuntematon yksityishenkilö jonka elämää ei saa seurata.

Kun on itse luonut oman kuuluisan imagonsa ja myös nauttii ja ottaa hyödyn siitä niin pitää myös kestää mitä seuraa sen jälkeen.

Tämä!!! Poliitikot ja julkkikset eivät tätä halua tajuta. Vapaata riistaa niin kauan kun itse ovat julkisuudessa.

Vierailija
128/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä todellakin on eri asia. Rydman on ministeri ja Marin ei enää ole.

Marin oli PÄÄministeri sekoilujensa aikana.

Oli, ei ole enää. Eikä uusi mahdollinen parisuhde ole edes uutisoinnin arvoinen, sillä ei ole mitään yhteiskunnallista merkitystä.

mutta Marin ei sitä päätä. Entiset pääministerit ovat julkisuuden henkilöitä. Eivätkä sitä päätä Sannan fanitkaan, että mitä lehdistö saa julkaista

Mutta kun Marin nyt haluaa edelleen komentaa kansaa ja määrätä mitä HÄN haluaa. Itsekäs mikä itsekäs ja nostaa edelleen itsensä kansan yläpuolelle.

Tässäkin nähdään kuinka pitää itsestäänselvänä, että hän päättää mitä hänestä saa kirjoittaa ja tuoda julkisuuteen.

Vain sitä mikä hänelle itselleen sopii ja on eduksi.

Eli pääasiassa pitää olla kehumista.

Mitens hän on viimeksi sua komennellut? Onko sulla joku äitikompleksi tms., niin kummallista juttua on nyt?

Et ole sitten lukenut Marinin, oliko nyt twitteriä, vai mitä, oli kyllä julkaistu iltapäivälehdessäkin.

Vierailija
129/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!! Poliitikot ja julkkikset eivät tätä halua tajuta. Vapaata riistaa niin kauan kun itse ovat julkisuudessa.

niinpä, riikkulin on turha ruikuttaa kun asioita julki tulee

Vierailija
130/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on SDP:n puheenjohtaja, entinen pm ja kansanedustaja.

Vierailija
131/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kenenkään muunkaan. Tämä on vanhemmuteen keskittyvä palsta nimensäkin mukaisesti. Siksi siitä keskustelu on aina raikasta.

Vierailija
132/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin oli PÄÄministeri sekoilujensa aikana.

Oli, ei ole enää. Eikä uusi mahdollinen parisuhde ole edes uutisoinnin arvoinen, sillä ei ole mitään yhteiskunnallista merkitystä.

mutta Marin ei sitä päätä. Entiset pääministerit ovat julkisuuden henkilöitä. Eivätkä sitä päätä Sannan fanitkaan, että mitä lehdistö saa julkaista

Mutta kun Marin nyt haluaa edelleen komentaa kansaa ja määrätä mitä HÄN haluaa. Itsekäs mikä itsekäs ja nostaa edelleen itsensä kansan yläpuolelle.

Tässäkin nähdään kuinka pitää itsestäänselvänä, että hän päättää mitä hänestä saa kirjoittaa ja tuoda julkisuuteen.

Vain sitä mikä hänelle itselleen sopii ja on eduksi.

Eli pääasiassa pitää olla kehumista.

Mitens hän on viimeksi sua komennellut? Onko sulla joku äitikompleksi tms., niin kummallista juttua on nyt?

Et ole sitten lukenut Marinin, oliko nyt twitteriä, vai mitä, oli kyllä julkaistu iltapäivälehdessäkin.

Luin toki, mutta en huomannut kansalaisiin kohdistuvaa komentelua. Miten hän siis komenteli kansalaisia?

Vierailija
133/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin treffailu ei ole osa hänen työtään, Rydmanin vähemmistöihin kohdistuvaa vihaa tihkuvat mielipiteet todellakin on.

Pm joka päästää porukkaa ottamaan Instagram-tissikuvia virka-asunnolleen on valtiollinen uhka.

😂 Luulen että siellä on usein kestitty vaarallisempaa väkeä.

Haha ha haha.

Vierailija
134/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallis on ainakin, kun kutsui seiskan toimittajat lapsensa yo-juhliin. Lol. Vuoden isä.

Vierailija
135/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne suuntautuu Rydmanin ensimmäinen vienninedistämismatka? Kiinnostavaa nähdä ketkä lähtevät innostuneina mukaan tutustumaan paikalliseen nuorekkaaseen tarjontaan.

Vierailija
136/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kenenkään muunkaan. Tämä on vanhemmuteen keskittyvä palsta nimensäkin mukaisesti. Siksi siitä keskustelu on aina raikasta.

ok... siis siitä vanhemmuudesta, missä on ne riikkulin 3 olematonta lasta ja miksi... 

Vierailija
137/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok... siis siitä vanhemmuudesta, missä on ne riikkulin 3 olematonta lasta ja miksi... 

Ydinperhe on paras vaihtoehto. Muut perhemuodot ovat luusereiden hommaa jos ydinperheitään sarjassa rikkoo.

Vierailija
138/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Halla-aholla jo presidentinvaalivauva siitettynä?

Hillalta ei kannattane tiedustella asiasta. Ehkä joku kokoomusnuori tietäisi?

Vierailija
139/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Halla-aholla jo presidentinvaalivauva siitettynä?

Nyt on kokoomusnuorten vanhempien syytä olla tarkkana. Kenellä alkaa vatsa pyöristyä...

Vierailija
140/247 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallis on ainakin, kun kutsui seiskan toimittajat lapsensa yo-juhliin. Lol. Vuoden isä.

Varsinainen huomiohoro, lapsensa kustannuksella. Ei mitään häpyä.