Skitsofreenikko miehen mahdollisuus naisiin...?
Ihan tavallinen ja normaali muuten, mutta diagnoosi löytyy. Kiltti, ei seksihullu, empaattinen, huomaavainen, jne. Tosin eläkkeellä jo, nuoresta iästä huolimatta, mutta hyvässä hoitotasapainossa. Jo useita seesteisiä vuosia joten lääkitys kohillaan.
Uhka vai mahdollisuus?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun täällä kaikki vakavasti sairaat on tuhansia tienaavia neroja vaikka todellisuudessa asia on toisin.
kaikki? aikamoinen yleistys, etenkin, kun tähän ketjuun viittaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan hullu, mutta sain miehen ja perheen siitä huolimatta. Skitsous todettiin vasta lasten teini-iässä. No oon nainen. Mies taisi erehtyä minun suhteeni.
Sairas nainen voi saada terveen miehen. Sairas mies voi saada terveen naisen...ehkä...
Ehkä naiset suojelevat itseään enemmän? Minä en voisi apn kanssa alkaa suhteeseen koska oman sairauteni kanssa varmasti lopulta suistaisin hänet pois tasapainosta.
Jos et oo saanut tarvittavaa hoitoa sairauteesi. Pitää huomata se, että skitofreenikko jolla lääkitys kunnossa ei eroa normaalista kuin olemalla rauhallisempi. Jos sulla esim hoitamatoon mt-ongelma niin voihan se suistaa muita ongelmiin.
Bipo jota ollut mahdoton saada lääkkeillä tasapainoon eli mennään sillä että itse pyrin elämään tasaisesti. Ei aina onnistu.
Joten jos joskus alan parisuhteeseen niin se kyllä vaatii toiselta lujaa henkistä tasapainoa. Toisen sairaan kanssa, kuten apn, minä vain horjuttaisin sen toisen mahdollisuuksia pysytellä kiinni omassa tasapainossaan.
Sanoisin, että skitsofreenikko joka on hoitotasapainossa on parempi kuin hoitamaton bipo tai muu ongelma. Että ei pitäisi liikaa syrjiä skitsoja. Ja näitä diagnosoimattomia mt-ongelmaisia on yllätävän paljon.
Skitsofreenikko sopii kumppaniksi ihan hyvin. En tuomitse ketään enkä ole ennakkoluuloinen. Tiedän myös mt-asioista jonkunverran joten en pelkää. Olen myös ollut kosketuksissa ko. asian kanssa ja nähnyt sen, miten tavallisia ihmisiä nämä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kommentoida tota talouspuolta että osa on ehtinyt olla jo työelämässä, jolloin sairauseläke voi olla yllättävänkin hyvä. Itsellä ko.tyyppinen sairaus ja sain asuntolainan pankista ihan normaalisti(: (elåketulot 2300e minut verot/kk)
Mut toivon et olisi monille mahdollisuus enemminkin kuin uhka: tsemppiä siulle ap puolison etsintöihin (:
Kiva köyhänä maksaa eläkemaksuilla toisten asuntolainat.
Tunnen yhden jolla diagnoosi. Hellä, hyväsydäminen, luotettava ja tosi ihana tyyppi kaikinpuolin. Jos olisin nainen niin iskisin tähän mieheen kiinni. Asuu maaseudulla joten ja on myös hesasta kokemuksia. Käyttäkäähän naiset nämäkin kortit hyväksi kun etsitte kumppania. Voi löytyä hyvä yksilö vähillä vaatimuksilla.
Tosiaan niinkuin aikaisemminkin mainittu, niin parhaita tyyppejä nämä skitsofreenikot. Monilla näillä on mieli avautunut korkeammalle tiedolle ja ovat siis hyvin tiedostavia tyyppejä. Viisaus ja älykkyys monesti hyvällä tasolla tai vähintään normaali. Mutta vain jos pysyy hoitotasapainossa.
Useasti myös ovat ymmärtäväisiä eivätkä tuomitse mt-ongelmaisia kovin sanankääntein niinkuin ns normaalit. Uskovaisia löytyy paljon, joten hyvää puoliso ainesta näiltäkin osin.
Bipo jota ollut mahdoton saada lääkkeillä tasapainoon eli mennään sillä että itse pyrin elämään tasaisesti. Ei aina onnistu.
Joten jos joskus alan parisuhteeseen niin se kyllä vaatii toiselta lujaa henkistä tasapainoa. Toisen sairaan kanssa, kuten apn, minä vain horjuttaisin sen toisen mahdollisuuksia pysytellä kiinni omassa tasapainossaan.