Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LEIJONKVINNA SÖKES! VILKEN KVINNA HAR DEN BÄSTA TAL- OCH SÅNGRÖSTEN på jorden som inte har ett dugg judiska- eller afrorötter? S k utbildade röster räknas inte med. Helt konstigt men jag kan inte tänka mig någon med detsamma åtminstone ingen som skulle st

Vierailija
27.07.2023 |

LEIJONKVINNA SÖKES! VILKEN KVINNA HAR DEN BÄSTA TAL- OCH SÅNGRÖSTEN på jorden som inte har ett dugg judiska- eller afrorötter? S k utbildade röster räknas inte med. Helt konstigt men jag kan inte tänka mig någon med detsamma åtminstone ingen som skulle sticka ut på något speciellt sätt? Nu är det inte frågan om några bra bitar som toppat listorna utan en röst som kan användas till 'vad som helst'.

NAARASLEIJONA HAKUSSSA! KENELLÄ NAISELLA ON MAAILMAN PARAS ÄÄNI sekä PUHE- ETTÄ LAULUÄÄNI ja joka ei ole pisaraakaan juutalais- tai afrotaustainen? N k koulutettuja ääniä ei oteta huomioon! Kummallista, että heti ei tule mieleeni ainuttakaan - ei ainakaan ketään, joka erottuisi muista jotenkin erityisesti? Nyt ei ole kyse jostain hyvistä biiseistä, jotka päätyneet listoille vaan äänestä 'mihin käyttöön tahansa'.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan