Pitäisi treffata erään miehen kanssa mutta olen niin epävarma kehostani etten tiedä kehtaanko. Mitä teen?
Olemme jutelleet useamman kuukauden. Hän vaikuttaa hauskalta ja varmasti viihtyisin pinnallisessa suhteessa. Muuta en haekaan tällä hetkellä.
Viimeisin mies murjoi itsetunnon aika alas ja näen varoitussignaaleja kaikkialla. Tai pelkään, jos en näekään ja joudun taas satutetuksi, häpäistyksi ja loukatuksi.
Olen todella epävarma kehostani. Tiedän miehen haluavan seksiä ja haluaisin itsekin mutta toisaalta jo ajatus saa rintakehään ahdistuksen, jos en olekaan sellainen mitä etsii. Olen kertonut epävarnuudestani ja vartalostani ja hän on vain kannustanut sekä kertonut, että varmasti pitää minusta.
Olen kerännyt rohkeutta. Nyt kun päivä lähenee, että tapaisimme niin haluaisin perua koko homman.
Kuitenkin jos kaikki menisi hyvin niin kokemus voisi olla ihana ja eheyttävä. Ehkä tuntisin itseni taas vetovoimaiseksi naiseksi. Olisin askeleen lähempänä toipumista kaikesta siitä mitä sain osakseni aikaisemmin. Se oli traumatisoivaa.
Uskallanko altistua satutetuksi, mitä jos se onkin virhe vai uskallanko elää ja nauttia läheisyydestä.
En tiedä mitä tehdä.
Kommentit (11)
Ota pikkukännit ennen treffejä, niin saat itseluottamusta
Anna palaa, älä anna yhden kusipään pilata koko loppuelämäsi ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa, älä anna yhden kusipään pilata koko loppuelämäsi ihmissuhteita.
Sitä tässä mietinkin.
Olen tavannut kusipäitä mutta ei pitäisi antaa määritellä loppuelämää. Siitä on puolivuotta suunnilleen kun katkaisinme välit lopullisesti.
Aika menee eteenpäin, olen jo paljon onnellisempi.
Sitten on se jännitys kehossa. Mitä jos taas astun miinaan. Tässä kuitenkin helpointa on se, että tässä ei ole mitään vakavaa suhdetta tulossa. Hauskanpitoa vain.
Otan varmaan riskin.
-ap
Miehet tosiaan haluaa vain pillua. Ole huoleti se panee kerran ja jättää sinut.
Kiltti mies kirjoitti:
Miehet tosiaan haluaa vain pillua. Ole huoleti se panee kerran ja jättää sinut.
Siltä kuulostaa. Eri
Miehet panee aaseja ja orankejakin.
Olette useita kuukausia jo jutelleet. Ei kuulosta sellaiselta mieheltä joka kääntyy kantapäillään jos näkeekin vähän muhkuraa reisissä. Ja just kääntyy, ei ole itkun arvoinen. Sitä paitsi, miehilläkin on epävarmuuksia, suorituspaineista puhumattakaan.
Osa miehistä käyttää tietoisesti taktiikoita, missä lyttäävät naisen ulkoista olemusta, koska kuvittelevat, että tällä tavoin saavat naisen pidettyä itsellään. Kyllä hyviäkin tyyppejä on ja tämäkin ihan varmasti jo tietää, miltä näytät ja haluaa silti tavata sinut. Itse olen +35, reilusti ylipainoinen ja silti deittailu on ollut erittäin mukavaa ja olen löytänyt lähelleni ihmisen, jonka seurassa voin olla juuri oma itseni. Kumppanini ei ole ikinä katsonut, koskenut tai sanonut minulle pahasti. Tsemppiä <3
Niele mällit mällykkeet