Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet aspergerit laittavat paskan käytöksen aspergerin piikkiin?

Vierailija
26.02.2023 |

Eräskin syytti aspergeriaan siitä, että oli pettänyt puolisoaan.

Asperger ei ole syy paskaan käytökseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-diagnoosi antaa ikään kuin virallisen luvan käyttäytyä huonosti.

Vierailija
2/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit ei petä. Koska ovat hyvin rehellisiä totuuden rakastajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se vannabe ADHD

Vierailija
4/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesta puhutaan ja mikä on tutkimuksesi otanta? Myös perustelut sille, miten asperger vaikutti tämän yksilön pettämistoimintaan kiinnostaisi, koska näillä lähtötiedoilla tämä aloitus on vain trollausta.

Vierailija
5/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa sen perusteella mitä olen kuullut aspergereja usein myös kohdellaan töykeästi, joten saattaapi olla, että niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Pettämistä aspergerilla on tosin turha selittää.

Vierailija
6/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet neurotyypilliset laittavat paskan käytöksen neurotyypillisyyden piikkiin? Eräskin syytti neurotyypillisyyttään siitä, että suhtautuu aspergereihin ennakkoluuloisesti, vihamielisesti ja syrjivästi. Neurotyypillisyys ei ole syy paskaan käytökseen.

Vierailija
7/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aspergerkaan mikään idiootti ole. Ihan samasta syystä, kun jotkut ei aspergeria sairastavat syyttävät omaa pettämistään monilla eri syillä esimerkiksi kotoa ei enää saa seksiä tai olin tolkuttomassa kännissä. Kumpikaan ei ole syy pettää, mutta yritetään lievensää asiaa syyllistämällä tai selittelemällä. Jos asperger väittää pettämisen johtuvan sairaudesta niin on tarpeeksi tietoinen, että ei kyllä siitä johdu todellakaan.

Vierailija
8/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asperger-piirteinen ja inhoan epärehellisyyttä. Inhoan valehtelua, varastelua ja pettämistä.

Olen tyypillinen asperger.

En usko, että asperger on pettänyt.

Vierailija
9/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän aspergerkaan mikään idiootti ole. Ihan samasta syystä, kun jotkut ei aspergeria sairastavat syyttävät omaa pettämistään monilla eri syillä esimerkiksi kotoa ei enää saa seksiä tai olin tolkuttomassa kännissä. Kumpikaan ei ole syy pettää, mutta yritetään lievensää asiaa syyllistämällä tai selittelemällä. Jos asperger väittää pettämisen johtuvan sairaudesta niin on tarpeeksi tietoinen, että ei kyllä siitä johdu todellakaan.

Sitten ollaan ilman. Mutta en voisi pettää. Kyse ei ole seksistä vaan oikeamielisyydestä.

Vierailija
10/10 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurotyypilliset tuntuvat usein selkärangattomilta aspergerin näkökulmasta.