Kyllä tuo kauneuden hoito veisi rahoja jos niitä olisi
Hiustenleikkuu leikkaus ja värjäys n 200 euroa. Kynnet maksaisi. Naamaan lankojen laitto n 1100 euroa. Onneksi olen köyhänä luomi ja vanhannäköinen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein auttaa, että pysyy hoikkana.
Itsellä ei juurikaan mene rahaa kauneudenhoitoon. Halpismeikkejä käytän, kampaaja leikkaa muutaman kerran vuodessa hiukset. Värjään itse silloin tällöin, kampaajalla en ikinä. Ihan simpsakalta näytän.
Meikki ei ole vähentänyt ulkonäköpaineita. Eivätkä ulkonäköpaineet katoa koskaan tässä naisten toisiaan vastaan aloittamassa kilpavarustelussa.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Usein auttaa, että pysyy hoikkana.
Itsellä ei juurikaan mene rahaa kauneudenhoitoon. Halpismeikkejä käytän, kampaaja leikkaa muutaman kerran vuodessa hiukset. Värjään itse silloin tällöin, kampaajalla en ikinä. Ihan simpsakalta näytän.
Kauneus on toden totta katsojan silmässä. Omasta mielestäsi näytät hyvältä, kunhan vaan olet hoikka?! Ok 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sitä mitä syö.
Eipä.sille ole mitään voinut, että hiukset on ihan harmaat.
Syöminen ei tosiaan hiusten väriin vaikuta, mutta värjäysaineet kotiin saa muutamalla eurolla, jos luomuväri ei miellytä.
Oletteko huomanneet, että pulskemmat ihmiset eivät ole yhtä ryppyisiä kuin laihat, Salaisuus on sisäinen voitelu.
On ilo olla luonnonkaunis. Ei mene rahaa ulkonäköön ja aamuisin saa nukkua pitempään, kun ei tarvitse herätä meikkaamaan ennen kuin muut heräävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Putsari noin 5 e, kosteusvoide noin 7 euroa, aurinkovoide 15 euroa. Siinä se.
Eipä nuo enää näin keski-iässä riitä.
Riitä mihin? Mietipä, kuka määrittelee sen riittämisen, sinä vai kosmetiikkateollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Putsari noin 5 e, kosteusvoide noin 7 euroa, aurinkovoide 15 euroa. Siinä se.
Eipä nuo enää näin keski-iässä riitä.
Mikä keski-ikä? Se alkaa 53-vuotiaana. Ihmiset elävät pitempään.
Älä vaan kerro olevasi 36.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sitä mitä syö.
Eipä.sille ole mitään voinut, että hiukset on ihan harmaat.
Syöminen ei tosiaan hiusten väriin vaikuta, mutta värjäysaineet kotiin saa muutamalla eurolla, jos luomuväri ei miellytä.
Oletteko huomanneet, että pulskemmat ihmiset eivät ole yhtä ryppyisiä kuin laihat, Salaisuus on sisäinen voitelu.
On ilo olla luonnonkaunis. Ei mene rahaa ulkonäköön ja aamuisin saa nukkua pitempään, kun ei tarvitse herätä meikkaamaan ennen kuin muut heräävät.
Järkyttävää omakehua.
Ap mainitsee kynnet..
Mitä sinä haluat! Miksi pitää olla täydellisyyden tavoittelija ja laittaa jotain tekokynsiä itselleen?
Kauniit kynnet saat, kun laitat ravintoosi riittävästi aineita, jotka auttavat kynsien kasvua.
Sitten menet vaikka tokmanniin ja ostat parin euron vahvistavaa, kaunista lakkaa ja päällyslakan ja alat pitämää kynteni kauniina. Ei rispaantumia.. hoida ja viilaa.
Näin minä olen tehnyt 30 vuotta ja minulla on pitemmät ja upeammat OMAT kynnet, kuin muovitekeleitä käyttävillä.
Sellaiset saa, pitää nähdä vaiva ja hoitaa.
Joo, maksa paljon ja laitata tekokynnetne ne rumia on kasvavat toiselta puolelta ulosoudon näköistä, eikö todellakaan täydellistä.
Turbohuulet , tupsuripset ja sotameikki ei ole kauneutta nähnytkäään . Ei kotkankynnetkään .
Luonnollinen kauneus on kaunista .
Ei se meikkaaminen, jne tuo ikinä lopullista itsevarmuutta. Ihminen vanhenee nopeammin kuin uusia purnukoita keksitään.