Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkejä siitä että mies on varattu/kiinnostunut vain seksistä?

Vierailija
26.07.2023 |

Mies voi tavata pihalla hetken, mutta ei anna edes koko osoitettaan? Syyksi sanoo lapsen. Mutta kuitenkin aiemmin hän olisi voinut ajaa luokseni käymään. Hänen luokseen ei vaan voi mennä.

Mies puhuu vain seksistä, ei kysy yksityiskohtia päivästäsi. Mutta sanoo kuitenkin kovasti haluavansa tutustua?

Mies vie sinut ulos, mutta myöhemmin kun pitäisi tulla käymään, siihen onkin vain ihan hetki?

Mies on koko ajan viestisovelluksessa paikalla?

Intuitioni sanoo heti että jotain on vialla?

Hän voi sopia tapaamisia vain lyhyellä viiveellä.

Minusta tuntuu että henkilö on itsekäs.
Hän ei ota huomioon mitä tapaaminen muilta vaatii.

Hän itse kyselee kovasti missä olen. Mutta hänen olinpaikka on epämääräinen.

Oliko jo tarpeeksi? 😔 Tapasin onneksi ko henkilöä vain hetken.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitätte tilanteen ei kai sitä ole pakko vihamieheksi alkaa. Miten heitätte ihmisiä pois kuin roskaa?

Vierailija
42/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajanvietto yhdessä on pelkkää seksiä, eikä miestä kiinnosta mikään muu yhteinen tekeminen, niin eiköhän se ole silloin aika selvä tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tollainen viritys kuten aloittajalla. Kestänyt liian kauan enkä tahdo päästä eroon. Pitäisi löytää kunnollinen mies niin pääsisi tuosta eroon. Tiedän että on varattu eikä olekaan eroamassa vaikka aluksi oli. Kyselee kyllä kaikki kuulumiset mutta itsestään ei kerro, mun pitää aina kertoa missä oon ja kenen kanssa. Ja mitä teen tai aion. Nähdään mun luona ja autoajeluilla ja kävelyillä jossain korvessa. Ei aina edes seksiä. Kuulemma olen elämänsä rakkaus. Uskoisin jos näkisin.

Itsekin varattuun rakastuneena otan osaa. Minut heivattiin puolen vuoden arpomisen jälkeen ja itken mokoman lurjuksen perään vieläkin. Irrottautuminen ei ole helppoa. Luonnollisesti vielä vaikeampaa siinä vaiheessa, kun toinen haluaa vielä roikottaa. Mutta yllättävän vaikeaa vielä silloinkin, kun toinen on jo päättänyt lopettaa sekoilun ja jatkaa omaa suhdettaan.

Vierailija
44/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitätte tilanteen ei kai sitä ole pakko vihamieheksi alkaa. Miten heitätte ihmisiä pois kuin roskaa?

Eiköhän se ole yleensä se sivuhoitoa löysässä hirressä roikottava varattu, joka kohtelee toista kuin roskaa. Ainakin kahta ihmistä, itseasiassa.

Vierailija
45/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo kuitenkin vähän kahden kauppa. Ei kukaan yksin pysty tuollaista ylläpitää. Ehkä hän on sinulle tärkeä läheinen vaikka ei välttämättä seurusteluun. Selvittäkää se asia.

Mikä tärkeä läheinen se sellainen on, joka käyttää pelkkään seksiin ja muuten kohtelee kuin ilmaa? Eikö se ole aika lailla tärkeän läheisen suora vastakohta?

Vierailija
46/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa aikansa tuohon käyttää niin sitten käyttää. Älä tuhlaa lapsentekovuosiasi kuitenkaan.

Vierailija
47/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo kuitenkin vähän kahden kauppa. Ei kukaan yksin pysty tuollaista ylläpitää. Ehkä hän on sinulle tärkeä läheinen vaikka ei välttämättä seurusteluun. Selvittäkää se asia.

Mikä tärkeä läheinen se sellainen on, joka käyttää pelkkään seksiin ja muuten kohtelee kuin ilmaa? Eikö se ole aika lailla tärkeän läheisen suora vastakohta?

Kai AP huomaa itsekin jos se pelkästään noin on.

Vierailija
48/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös tässä juuri siitä ole kyse, että Ap aavistaa näin olevan mutta on jo koukussa eikä pääse irti.

Vierailija
49/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo, että puhuu vaan seksistä kertoo kyllä riittävästi. Itsellä on Tinderissä 10 v nuorempia profiilin mukaan kevyttä hupia etsiviä ja avoimessa suhteessa eläviä, ja hekään eivät puhu minulle pelkästä seksistä. Puhumattakaan niistä, jotka sitä oikeaa seurustelusuhdetta hakevat. Itseasiassa juuri kukaan ei ole edes maininnut seksiä. Paitsi yksi, joka aloitti suoraan seksin vonkaamisella ja poisti matchin kun en heti vastannut.

No aivan!

Olen itsekin näitä nähnyt ja miehet yleensä ovat todella kohteliaita.

Mutta sitten kun yritän pitää korkeita standardeja, tulee mies joka puhuu parisuhteesta ja seksistä. En tiedä onko hän vain kömpelö, mutta muut merkit olivat kyllä niin outoja.

Ap

Vierailija
50/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös tässä juuri siitä ole kyse, että Ap aavistaa näin olevan mutta on jo koukussa eikä pääse irti.

Kuten jo sanoin, lopetin suhteen.

Täällä oli toinenkin aiheesta kirjoittava joka ei pääse irti.

Ap

Vierailija
51/51 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kyllä keskustella aiheesta, mutta ilman lopputulosta. Suhde päättyi.

Tämän jälkeen aloin oikein todella miettimään onko hän varattu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä