Merkkejä siitä että mies on varattu/kiinnostunut vain seksistä?
Mies voi tavata pihalla hetken, mutta ei anna edes koko osoitettaan? Syyksi sanoo lapsen. Mutta kuitenkin aiemmin hän olisi voinut ajaa luokseni käymään. Hänen luokseen ei vaan voi mennä.
Mies puhuu vain seksistä, ei kysy yksityiskohtia päivästäsi. Mutta sanoo kuitenkin kovasti haluavansa tutustua?
Mies vie sinut ulos, mutta myöhemmin kun pitäisi tulla käymään, siihen onkin vain ihan hetki?
Mies on koko ajan viestisovelluksessa paikalla?
Intuitioni sanoo heti että jotain on vialla?
Hän voi sopia tapaamisia vain lyhyellä viiveellä.
Minusta tuntuu että henkilö on itsekäs.
Hän ei ota huomioon mitä tapaaminen muilta vaatii.
Hän itse kyselee kovasti missä olen. Mutta hänen olinpaikka on epämääräinen.
Oliko jo tarpeeksi? 😔 Tapasin onneksi ko henkilöä vain hetken.
Kommentit (51)
Ei ap kysyy, voiko jostain viranomaislähteestä kysyä, onko joku naimisissa/eronnut?
Virkatodistuksen voi pyytää seurakunnastaan, jossa näkee siviilisäädyn ja tunnustetut lapset, mutta noissa on virheitä!
Mun hyvin pitkäaikaisella eksällä, jonka tunsin todella hyvin nuoruudesta asti oli virkatodistuksessa merkintä, että on naimisissa. Ei kyllä ollut ikinä ollut ja se on varma tieto. Pienellä kylällä asuttiin. Naureskeltiin miten voi olla tuollainen kirjaus.
Mulla on tollainen viritys kuten aloittajalla. Kestänyt liian kauan enkä tahdo päästä eroon. Pitäisi löytää kunnollinen mies niin pääsisi tuosta eroon. Tiedän että on varattu eikä olekaan eroamassa vaikka aluksi oli. Kyselee kyllä kaikki kuulumiset mutta itsestään ei kerro, mun pitää aina kertoa missä oon ja kenen kanssa. Ja mitä teen tai aion. Nähdään mun luona ja autoajeluilla ja kävelyillä jossain korvessa. Ei aina edes seksiä. Kuulemma olen elämänsä rakkaus. Uskoisin jos näkisin.
Vierailija kirjoitti:
Varattu on eli on naisystävä tai jopa perhe. Niin selkeät merkit.
Onko hänellä autoa? Googlaa sillä osoite tai jos tiedät koko nimen. Osoitepalvelu auttaa.
Jotain salaa.
Kokeilin jo, tulee vaan firman nimi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla myös täysin sarjadeittailija joka panee naisia urakalla. Ei anna tietojaan, ettei tule ikäviä käyntejä kotiinsa.
Ei kannata suunnitella mitään tuollaisen kanssa! Ikävyyksiä saat.
Kyllä oli henkisesti vaikea päästä eroon.
Ap
Ihan varmasti on varattu. Hyvä että heivasit menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu on eli on naisystävä tai jopa perhe. Niin selkeät merkit.
Onko hänellä autoa? Googlaa sillä osoite tai jos tiedät koko nimen. Osoitepalvelu auttaa.
Jotain salaa.
Kokeilin jo, tulee vaan firman nimi.
Ap
Jos on omistaja niin voi olla osoite kotona, useilla yrittäjillä on yrityksen postiosoite kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tollainen viritys kuten aloittajalla. Kestänyt liian kauan enkä tahdo päästä eroon. Pitäisi löytää kunnollinen mies niin pääsisi tuosta eroon. Tiedän että on varattu eikä olekaan eroamassa vaikka aluksi oli. Kyselee kyllä kaikki kuulumiset mutta itsestään ei kerro, mun pitää aina kertoa missä oon ja kenen kanssa. Ja mitä teen tai aion. Nähdään mun luona ja autoajeluilla ja kävelyillä jossain korvessa. Ei aina edes seksiä. Kuulemma olen elämänsä rakkaus. Uskoisin jos näkisin.
Miten niin et pääse eroon? Vain tyhmä jatkaa tuota.
ihan puhumalla suoraan niin saa tietää missä mennään,
päättelytutkaa en noissa hommissa käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedän kyllä että tää on typerää. Helpommin sanottu kun tehty, onnistui koukuttamaan mut alussa ja kun oli liian myöhäistä totuus valkeni kokonaisuudessaan pala palalta. Olen yrittänyt päättää tän monta kertaa mutta se tuntuu kuolemalta ja hän pitää yhteyttä tiiviisti koko ajan. Tekisin sen jos pystyisin. Oon miettinyt pääni puhki miten.
olisko noin kirjoitti:
Meinaaks että kertoo rehellisesti? Näiltä tulee valhetta valheen perään ja osaavat tehdä sen vakavalla naamalla silmiin samalla katsoen ilmeenkään värähtämättä. Jos jää kiinni valheesta, selitys on se, että jätin kertomatta, koska halusin säästää sun tunteita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisko noin kirjoitti:
Meinaaks että kertoo rehellisesti? Näiltä tulee valhetta valheen perään ja osaavat tehdä sen vakavalla naamalla silmiin samalla katsoen ilmeenkään värähtämättä. Jos jää kiinni valheesta, selitys on se, että jätin kertomatta, koska halusin säästää sun tunteita jne.
trollin hommathan on semmosia tarinoita vaan joita koko itä jauhaa
silmää räpäyttämättä. lähinnä vaan oppii millasia ne on eikä
oikeastaan muuta. länsi pysyttäytyy enempi faktoissa
itä puolella ei liikoja näytä olevan väliä kuhan se on vaan
itä-myönteistä lorua. näissä jutuissa faktatki on tulkinan varaisia :D
Mitä ihmettä sinä selität!?
Ap
Naiset tekevät miehistä käytökseltään outoja, eli sitä saa mitä tilaa. Tutkittu juttu.
Jo tuo, että puhuu vaan seksistä kertoo kyllä riittävästi. Itsellä on Tinderissä 10 v nuorempia profiilin mukaan kevyttä hupia etsiviä ja avoimessa suhteessa eläviä, ja hekään eivät puhu minulle pelkästä seksistä. Puhumattakaan niistä, jotka sitä oikeaa seurustelusuhdetta hakevat. Itseasiassa juuri kukaan ei ole edes maininnut seksiä. Paitsi yksi, joka aloitti suoraan seksin vonkaamisella ja poisti matchin kun en heti vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette vaan niin säälittäviä. Miksi kukaan itseään arvostava mies haluaisi sinun kaltaisen naisen?
Älä usko rakkaus horinoihin. Olet maksuton maksullinen. Sisäistä saatu tieto ja blokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traumatisoitunut, tunnelukoista kärsivä tai vaikka läheisriippuvainen. Mikään näistä ei tee ihmisestä tyhmää. Eikä helposti huonosta suhteesta irrottautuminen tee ihmisestä fiksua, se vaan kertoo että kyseisen henkilön suurimmat haasteet ei sijaitse juuri tällä yhdellä aspektilla elämässä. Ne on sitten jotain muita.
On tuo kuitenkin vähän kahden kauppa. Ei kukaan yksin pysty tuollaista ylläpitää. Ehkä hän on sinulle tärkeä läheinen vaikka ei välttämättä seurusteluun. Selvittäkää se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedän kyllä että tää on typerää. Helpommin sanottu kun tehty, onnistui koukuttamaan mut alussa ja kun oli liian myöhäistä totuus valkeni kokonaisuudessaan pala palalta. Olen yrittänyt päättää tän monta kertaa mutta se tuntuu kuolemalta ja hän pitää yhteyttä tiiviisti koko ajan. Tekisin sen jos pystyisin. Oon miettinyt pääni puhki miten.
Pitää joo yhteyttä koska sinä mahdollistat sen. Et sitten arvosta itseäsi pätkän vertaa etkä todellakaan tuon vätyksen perhettä. Elät siis toiveessa että se vielä "tulisi järkiinsä" ja valitsisi sinut? Myönnä pois.
Saattaa olla myös täysin sarjadeittailija joka panee naisia urakalla. Ei anna tietojaan, ettei tule ikäviä käyntejä kotiinsa.
Ei kannata suunnitella mitään tuollaisen kanssa! Ikävyyksiä saat.