Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies arvostelee jatkuvasti ulkonäköä sekä haukkuu exiä hulluiksi

Vierailija
26.07.2023 |

Fiksu mies muuten, mutta kannattaako tällaista tapailla? Ikääkin on jo, mutta ei ole vakiintunut.

Alussa on ollut huomaavainen, mutta osittain hyvin itsekäs. Häiritsee naisien arvostelu.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viittaus italialaiseen. Uskallanko edes kysyä millä kirjaimella etunimi alkaa. Kuulostaa niin tutulta tapaukselta. Puheet existä kolahtaa niin häneen itseensä. Häpeä maalleen.

Vierailija
42/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin tällaiseen 47- vuotiaaseen mieheen. Kaikin tavoin seksistinen ja sovinistinen nais- vihaaja. Kaivamalla yritin löytää hänestä jotain hyvää ja kaunista. Ei löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ravintolassa åsyömässä ja keskustelun pääaiheena oli miehen entiset naiset. Kuuntelin varmaan 3 tuntia taukoamatta näitä juttuja.

Lisäksi mies ei saanut katsetta irti toisesta naisesta, jota tuijotti häpeilemättä vaikka istuin vastapäätä. Itseäni nolotti.

Olo tuntuu loukatulta.

Moukka on. Ei minkäänlaisia käytöstapoja. Osasiko edes käyttää haarukkaa ja veistä ruokaillessaan?

Vierailija
44/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä, jotka kehuu sut ensin maasta taivaisiin ja haukkuu edeltäjät, on he sitten tyttöystäviä, työntekijöitä, pomoja tai kollegoita.

Näin mennään tovi ja olosi on imarreltu.

Sitten alkaa vioista huomauttelu ja lyttääminen.

Ja taas sama uudestaan.

Vierailija
45/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen. Haukkui exiään hulluiksi ja paljastui, että oli itseasiassa itse hullu. Myös todella itsekäs ja pihi.

Yökötteli miten rumalta exänsä näytti ilman meikkiä jne.

Vierailija
46/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitäisi jotain kertoa että exiä on useampia ja kaikki hulluja. Red flag

Vierailija
47/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelee muita .. arvostelee siis sinuakin muille. Tuijottaa ravintolassa toista, vaikka istut vastapäätä. Testaa sinua, kuinka paljon siedät - aivan liian paljon. Olet hänelle terapeutti jolle voi tilittää naissuhteistaan. Itse et ole minkään sortin suhde, hyväksi käytettävä hölmö olet, ovimatto. Ei tule koskaan puhumaan sinusta exänä, olet vain tilapäinen mielenhäiriö.

Vierailija
49/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku se on niiiin ihana että tapailet sitä kuitenkin.

Asia selvä!

Vierailija
50/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika red flag jos haukkuu exiä joskushan on syy ollut mennä yhteen ja esim: hankkia lapsia.

Minä esimerkiksi minulla ei ole henkilökohtaisesti ketään exääni vastaan ketään. Eikä niitä montaa olekkaan.

Mutta siis jälkeenpäin riitaantunut mm lapsien takia.

Vierailija
51/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu?

Hän voi tarkoittaa fiksulla esim. että miehellä on kaksi akateemista loppututkintoa ja työskentelee johtotehtävissä. Muuten sitten käyttäytyy kuten Ap kuvaa.

Mies on juuri tuo, mitä kuvailit.

Ap

Tiedän siitä kun tapailin myös tällaista miestä jonkin aikaa ja nyt minä olen se hullu, jota hän haukkuu ja naureskelee.

Tuntui myös nauttivan siitä kun sai kertoa aiemmista naissuhteistaan ja minkälaista seksiä on heidän kanssaan harrastanut.

Minä tapailin myös ja hän oli italialainen.

Minä myös tapailin italialaista miestä. Osoittautui epäluotettavaksi naisten mieheksi.

Vierailija
52/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos häiritsee nyt, häiritsee varmasti myöhemminkin ja ehkä pahemmin. Menetät itsetuntosi tuollaisen kanssa, eli ei kannata.

Just noin. 🚩🚩🚩tuollainen mies

Vierailija
53/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se viittaus italialaiseen. Uskallanko edes kysyä millä kirjaimella etunimi alkaa. Kuulostaa niin tutulta tapaukselta. Puheet existä kolahtaa niin häneen itseensä. Häpeä maalleen.

Sama. Tutulta kuulostaa myös. Tämä mun tapailevani italialaisen etunimi alkaa kirjaimella D. Pyöritti kyllä monia naisia.

Vierailija
54/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toisi vaikea suhde tällaisen perfektionisti miehen kans. Arvosteli myös mun ulkonäköä ja muitakin tapojani. Alkuun ne eivät häntä häirinneet vaan tunsin kelpaavani. Exiä kuvaili agressiivisiksi ja lopulta myös minua. Lopulta oivalsin että jos asiat eivät menneet tai olleet niin kuin hän halusi heittäytyi hän tyytymättömäksi ja alkoi mykkäkoulu. Kaikki riidat olivat hänen mielestään sitä että olin aggressiivinen. Hän ei ymmärtänyt että valehtelu ja mun huono kohtelu sai mut oikeutetusti kilahtamaan mutta en koskaan ollut aggressiivinen. Itsessään hänessä ei ollut tietenkään mitään vikaa.

Vierailija
55/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen pitäisi jotain kertoa että exiä on useampia ja kaikki hulluja. Red flag

Juuri tämä. Rikkonaisia ja lyhyitä suhteita jotka päättyneet siihen että hän jättää kaikki. Lentää kukasta kukkaan. Säälin sitä seurasvaa hyvää hänestä uskovaa. Sama kaava toistuu kaikkien kanssa.

Vierailija
56/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos häiritsee nyt, häiritsee varmasti myöhemminkin ja ehkä pahemmin. Menetät itsetuntosi tuollaisen kanssa, eli ei kannata.

Just noin. 🚩🚩🚩tuollainen mies

Kyllä. Iso red flag🚩

Vierailija
57/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ovat narsisteja, joten miksi mies ei saisi sanoa, että exä oli narsisti?

Vierailija
58/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen ulkonäköä arvostelee kielii se siitä että et riitä hänelle. Hän hakee parempaa. Siksi ne exät ovat hulluja. Saaneet todennäköisesti saman kohtelun kuin sinä.

Vierailija
59/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas..

Arvostelee ulkonäköä ja exät hulluja..

Itsekin ajattelet,että joku vialla. Ja onkin.

Tapailin tällaista. Exä oli muka väkivaltainen hullu, kenelläkään exällä ei ollut hyvät suhteet omiin vanhempiinsa (olin ainut).

Lisäksi arvosteli ulkonäköä. Tai jos en tehnyt kuten halusi niin alkoi mykkäkoulu.

Palasi lopulta sen "hullun Exän luokse"... Olin iloinen,että päättyi noin päin. Taisi itse olla se hullu.

Eli redflag. Redflack.

Vierailija
60/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen suhde voi toimia vain, jos molemmat ovat narsistisia.

Tälläisen pariskunnan tyttärenä sanoisin, että kunhan eivät ikinä hanki lapsia. Noin muutoin, tehkööt mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä