Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies arvostelee jatkuvasti ulkonäköä sekä haukkuu exiä hulluiksi

Vierailija
26.07.2023 |

Fiksu mies muuten, mutta kannattaako tällaista tapailla? Ikääkin on jo, mutta ei ole vakiintunut.

Alussa on ollut huomaavainen, mutta osittain hyvin itsekäs. Häiritsee naisien arvostelu.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu?

Hän voi tarkoittaa fiksulla esim. että miehellä on kaksi akateemista loppututkintoa ja työskentelee johtotehtävissä. Muuten sitten käyttäytyy kuten Ap kuvaa.

Mies on juuri tuo, mitä kuvailit.

Ap

Tiedän siitä kun tapailin myös tällaista miestä jonkin aikaa ja nyt minä olen se hullu, jota hän haukkuu ja naureskelee.

Onko mies italialainen?

Tuntui myös nauttivan siitä kun sai kertoa aiemmista naissuhteistaan ja minkälaista seksiä on heidän kanssaan harrastanut.

Vierailija
22/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu?

Hän voi tarkoittaa fiksulla esim. että miehellä on kaksi akateemista loppututkintoa ja työskentelee johtotehtävissä. Muuten sitten käyttäytyy kuten Ap kuvaa.

Ap

Tiedän siitä kun tapailin myös tällaista miestä jonkin aikaa ja nyt minä olen se hullu, jota hän haukkuu ja naureskelee.

Onko mies italialainen?

Tuntui myös nauttivan siitä kun sai kertoa aiemmista naissuhteistaan ja minkälaista seksiä on heidän kanssaan harrastanut.

Ei kun suomenruotsalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu?

Ap

Minä tapailin myös ja hän oli italialainen.

Vierailija
24/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun nykyinen mies, joka väittää eronnensa minusta?

Vierailija
25/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista käytöstä ei kannata katsella, koska se pahenee. Menetät vain oman itsetuntosi.

Väitän, että mies on itse hullu.

Vierailija
26/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde voi toimia vain, jos molemmat ovat narsistisia.

Vierailija
27/105 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuus on tuollaisesta käytöksestä kaukana. Olet kohta se hullu ex. Yritä päästä irti mahdollisimman vähin vaurioin. Mitä nopeammin sen parempi.

Vierailija
28/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu monia exiä? Mikäköhän näillä on se yhdistävä tekijä ja kuka se hullu oikein on?

Vierailija
30/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä yksi parhaista piirteistä av:lla. Juttu aloitetaan "muuten hyvä/fiksu/kunnollinen/ihana mies" ja sen jälkeen aletaan kuvailla miehen aivan kajahtanutta, uhkaavaa tai jopa vaarallista käyttäytymistä.

Vierailija
31/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, katkaise nopeasti välit siihen. Mä tapailin vain muutaman kerran miestä, joka haukkui sen exät koska ne olivat "vaarallisen hulluja" ja hän kärsi niissä suhteissa. Hän oli itse viaton uhri, joka ansaitsi vaan parasta - ja tietenkään kovi moni nainen ei ollut hänen arvoisensa siinä tapauksessa. Mä lopetin näkemisen aika pian, kun en jaksanut sitä itsensä ylistämistä. Selvisi sitten jonkun ajan kuluttua, että mies oli mm. teipannut exänsä koiran suun kiinni ja katkaissut "vahingossa" exänsä käden. 

Vierailija
32/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä yksi parhaista piirteistä av:lla. Juttu aloitetaan "muuten hyvä/fiksu/kunnollinen/ihana mies" ja sen jälkeen aletaan kuvailla miehen aivan kajahtanutta, uhkaavaa tai jopa vaarallista käyttäytymistä.

Fiksuudella tarkoitetaan kahta akateemista loppututkintoa sekä johtavaa asemaa työelämässä.

Vierailija
33/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti, katkaise nopeasti välit siihen. Mä tapailin vain muutaman kerran miestä, joka haukkui sen exät koska ne olivat "vaarallisen hulluja" ja hän kärsi niissä suhteissa. Hän oli itse viaton uhri, joka ansaitsi vaan parasta - ja tietenkään kovi moni nainen ei ollut hänen arvoisensa siinä tapauksessa. Mä lopetin näkemisen aika pian, kun en jaksanut sitä itsensä ylistämistä. Selvisi sitten jonkun ajan kuluttua, että mies oli mm. teipannut exänsä koiran suun kiinni ja katkaissut "vahingossa" exänsä käden. 

Sitten on myös näitä psykologiaan perehtyneitä N:ja, jotka eivät suoraan nimittele exiään mielenvikaisiksi, vaan se asenne tulee ilmi sivulauseissa sekä siinä, miten näkee itsensä uhrina: uhria kun ei voi tarinassa olla ilman pahista.

Vierailija
34/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat tämä on nyt se kohta mihin katsot vuosien kuluttua taaksepäin että kumpa olisin ymmärtänyt lopettaa ja pelastaa järkeni ja itsetuntoni ja itsekunnioitukseni ja uskoni ihmisiin.

Vierailija
35/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kritiikki vielä menee, esim jos vastaan tulee lihava nainen napapaidassa niin siitä voi "vitsailla", ei sanoa päin naamaa kohteelle tietenkään.Tuollainen pieni vielä menee. Mutta laajempi haukkuminen, dissaus, ylipäänsä existä puhuminen ollenkaan ja varsinkin nykyisen kumppanin arvostelu (ellei sitten sano mielipiedttä jostain vaatteesta tms) on kyllä todella redflag.

Vierailija
36/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuudella tarkoitetaan kahta akateemista loppututkintoa sekä johtavaa asemaa työelämässä.

No kaksi akateemista loppututkintoa ei kerro fiksuudesta mitään. Tietoa voi olla ja osaamista omalla alallaan, mutta entäs ihmisenä. Kokemusta on. Kukaan fiksu ei arvostele toisten ulkonäköä.

Vierailija
37/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaksi akateemista loppututkintoa ei kerro fiksuudesta mitään. Tietoa voi olla ja osaamista omalla alallaan, mutta entäs ihmisenä. Kokemusta on. Kukaan fiksu ei arvostele toisten ulkonäköä.

Älykkyys ja fiksuus ovat synonyymeja, joten sillä tavalla kertoo.

Vierailija
38/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ravintolassa syömässä ja keskustelun pääaiheena oli miehen entiset naiset. Kuuntelin varmaan 3 tuntia taukoamatta näitä juttuja.

Lisäksi mies ei saanut katsetta irti toisesta naisesta, jota tuijotti häpeilemättä vaikka istuin vastapäätä. Itseäni nolotti.

Olo tuntuu loukatulta.

Hyvää tässä on se, että mies näytti todellisen karvansa jo heti alussa. Ihan avoimesti sait nähdä omin silmin millainen ihminen kyseessä. Tiedät varmasti itsekin mitä tehdä. Älä anna hyvän statuksen johtaa harhaan. Tätä tulisit katumaan myöhemmin. Ei tuollainen ihminen ole normaali, tiedä mitä sieltä vielä paljastuu jos jäät tuota katselemaan.

N49

Vierailija
39/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kai todella komea koska et ole jättänyt sitä vielä. Naiset kyllä sietää paskaa kohtelua jos saavat panna komeaa miestä.

Vierailija
40/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se exien haukkuminen ole ainoa redflag. Exän loputon kehuminen tai exään vertailu on iso redflag. Ex siis paljon parempi kuin uusi nainen/ sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän