Tapailemani mies arvostelee jatkuvasti ulkonäköä sekä haukkuu exiä hulluiksi
Fiksu mies muuten, mutta kannattaako tällaista tapailla? Ikääkin on jo, mutta ei ole vakiintunut.
Alussa on ollut huomaavainen, mutta osittain hyvin itsekäs. Häiritsee naisien arvostelu.
Kommentit (105)
Kaikki palikat eivät ole päässä kohdillaan. Parempi antaa kiertoon.
Se on ite hullu.
Ex naisystävä kans haukku exänsä hulluksi, niin oli hullu. Nyt mä olen sit hullu sen nykyiselle kumppanille ja eiköhän sekin tule näkemään kuka se oikea hullu on, kun alkaa arki pyörimään.
Kuulostaa sairaalta. Ei ole fiksu mies. Lähde kun vielä voit.
Fiksu mies?! Et itse taida olla kovin fiksu...
Projisoi oman mentaalisen tilansa itsensä ulkopuolelle.
Joko sanoi että naiset eivät osaa ajaa autoa ja että naisia ei saa päästää johtajiksi?
Kenen ulkonäköä arvostelee? Jos sinun, mikset ole jo lähtenyt?
No ei kannata. Täysin ilmeisiä punaisia lippuja molemmat piirteet.
Jos on 80-luvulla elänyt lapsuutensa, on vapaamielinen, eikä välttämättä osaa näitä tämän päivän tiukkoja mielipide-rajoja noudattaa. On rehti ja suorasukainen.
Juokse, lujaa.
Kysypä kaikilta niiltä exiltä mielipidettä kyseisestä herrasta ja katso millaisia naisia ovat. Jos eivät ole mitään linnamuijii, niin kertoo vaan siitä, että mies on todennäköisesti se hullu. Jos kaikilta exiltä tulee samantyylistä mielipidettä, sekin antaa vihjeitä millainen ukko kyseessä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu?
Hän voi tarkoittaa fiksulla esim. että miehellä on kaksi akateemista loppututkintoa ja työskentelee johtotehtävissä. Muuten sitten käyttäytyy kuten Ap kuvaa.
Olimme ravintolassa syömässä ja keskustelun pääaiheena oli miehen entiset naiset. Kuuntelin varmaan 3 tuntia taukoamatta näitä juttuja.
Lisäksi mies ei saanut katsetta irti toisesta naisesta, jota tuijotti häpeilemättä vaikka istuin vastapäätä. Itseäni nolotti.
Olo tuntuu loukatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu?
Hän voi tarkoittaa fiksulla esim. että miehellä on kaksi akateemista loppututkintoa ja työskentelee johtotehtävissä. Muuten sitten käyttäytyy kuten Ap kuvaa.
Mies on juuri tuo, mitä kuvailit.
Ap
Kääk, kuulostaa ihan omalta ex tapailulta. Suosittelen luottamaan intuitioon ikävästä tunteesta. Jos joku tuntuu olevan pielessä heti alussa, se luultavasti on. Ja juuri nuo tarinat miten ihan kaikki entiset on sitä ja tätä kamalaa. Ei ei ei.
Ansaitset ap parempaa kohtelua . Vaihda miestä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu?
Mies on juuri tuo, mitä kuvailit.
Ap
Tiedän siitä kun tapailin myös tällaista miestä jonkin aikaa ja nyt minä olen se hullu, jota hän haukkuu ja naureskelee.
Tuntui myös nauttivan siitä kun sai kertoa aiemmista naissuhteistaan ja minkälaista seksiä on heidän kanssaan harrastanut.
Jos häiritsee nyt, häiritsee varmasti myöhemminkin ja ehkä pahemmin. Menetät itsetuntosi tuollaisen kanssa, eli ei kannata.