Löysin hyvän kantarellipaikan. Pysyykö muut poissa jos laitan viereen "alueella riistakamera"-kyltin?
Kommentit (35)
Ne kävelee ne läjään kameroita tiiraillessaan.
Laita kyltti että Marin ex - viisikko hallinto etsii alueella niitä joita ei saanut vielä köyhiksi vuosien 2020-2023 aikana... niin kukaan ei tule lähellekään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi aidata, ja laittaa siihen yksityisalue. Omassa metsässä kun saa harrastaa mitä haluaa ja alueen voi aidata ja sitä aluetta ei koske jokamiehen oikeus.
Jos on 3m korkea aita alue ei ole jokamiehenoikeuden piirissä. Aidan yli jos tulee, tunkeutuu siten yksityisalueelle, voi olla vaikka koiria vapaana.Eipä toimi noin
Perustele.
Kerran joku akka tuli ulvomaan et jättäkää maanomistajallekkin. Ei jätetty. Kyllä lehmää kyrsi mut minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman metsäalueen voi aidata korkealla aidalla, kalliiksi se tulee mutta eipähän kukaan liiku.
metsäalueen aitaaminen ei poista jokamiehenoikeuksia eli aidan saa ylittää, eikä metsässä kulkemista voida kieltää aidalla, jonka ainoana tarkoituksena on estää jokamiehen oikeuksien käyttäminen
Voi sinne laittaa vihaisen sonnin laiduntamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro että näit karhun sielläpäin
Teepä se ja sen jälkeen siellä suorastaan alkaa parveilla väkeä jotka haluavat nähdä vilauksen oikeasta karhusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro että näit karhun sielläpäin
Teepä se ja sen jälkeen siellä suorastaan alkaa parveilla väkeä jotka haluavat nähdä vilauksen oikeasta karhusta.
Ehkä etelä-suomessa joo mutta muualla osataan kunnioittaa karhua ja tiedetään että vaarallinen eläin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman metsäalueen voi aidata korkealla aidalla, kalliiksi se tulee mutta eipähän kukaan liiku.
metsäalueen aitaaminen ei poista jokamiehenoikeuksia eli aidan saa ylittää, eikä metsässä kulkemista voida kieltää aidalla, jonka ainoana tarkoituksena on estää jokamiehen oikeuksien käyttäminen
Hys, hys. Nykyään pitää sanoa jokaisen oikeudet.
Mehtähallituksen mailla.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sen voi aidata vaikka kuinka korkealla aidalla. Se ei kuitenkaan poista jokamiehenoikeutta joten ei muuta kun aitaan reikä sieltä mistä haluaa kulkea. Itse omistan luultavasti enemmän metsää kun sinä.
Minun kanttarellipaikkani on kyllä naapurin metsässä, toivon, ettei naapuri itse hoksaa.
Vituttaa nää jokamiehenoikeus sienestäjät/marjastajat, jotka tulee pihaan. Hakekaa sienenne torilta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sen voi aidata vaikka kuinka korkealla aidalla. Se ei kuitenkaan poista jokamiehenoikeutta joten ei muuta kun aitaan reikä sieltä mistä haluaa kulkea. Itse omistan luultavasti enemmän metsää kun sinä.
Jokamiehenoikeus ei anna lupaa rikkoa mitään.
Hys, hys. Nykyään pitää sanoa jokaisen oikeudet.