Päästäisitkö 9-vuotiaan kaksin kaverinsa kanssa Linnanmäelle?
Suvi Pitkäsen mielestä se on näköjään ok, tossa gossip mom -ohjelmassa. Kunhan muistaa soitella.
Mun mielestä tosta voisi harkita lasua.
Kommentit (46)
En näe siinä mitään nyt niin kamalan kummallista.
80-luvulla olisin päästänyt. Nykyaikana en ehkä, kun lapsilta varastetaan vaatteita päältä.
En päästäisi, ellen asuisi ihan Lintsin lähellä ja he kuitenkin menevät sinne.
Me ratkaistiin toi niin, että mä otin kirjan ja istuin penkillä auringonpaisteessa lukemassa ja lapsi kavereineen kävi aina välillä moikkaamassa. Ja hakemassa rahaa😃
Ei niihin kaikkiin laitteisiin pääse 9-vuotiaat. En päästäisi.
Päästäisin sillä tavalla, että olisin itse mukana jossain puistossa ja lapset kävisi välillä ilmoittautumassa.
Riippuu ihan ajankohdasta ja lapsista. Todennäköisesti lähtisin paikanpäälle istuskelemaan.
No ennemmin sinne kuin jonnekin ostarille tai puistoon illalla heilumaan. Huvipuistoissa kuitenkin paljon ihmisiä ja henkilökuntaa.
No en päästäisi, en päästä 12-vuotiaitakaan.
10-vuotias hukkui juuri hiekkakuopalle. Eihän lapselle ilman valvontaa voi huvipuistossa mitään sattua, vai voiko?
Päästäisin vaikka terassille siidereille.
Vierailija kirjoitti:
10-vuotias hukkui juuri hiekkakuopalle. Eihän lapselle ilman valvontaa voi huvipuistossa mitään sattua, vai voiko?
ei tietenkään, paitsi joku ryöstää ne.
Puoleen laitteista on 140cm raja, harva 9v on tuonpituinen. Nesteytys ja syöminen unohtuvat lapsilta varmasti siellä juostessa.
Eikö laitevahdit hoida pituuden mittauksen?
Laitekummin voi hakea laitteeseen, johon ei pääse tai uskalla mennä.
Että olisivat riekkumassa keskenään päikseen? Juuei, ei käy niin vaan lyöttäydyn mukaan. Istuksisin jossain ja toimisin paikalla olevana raha-automaattina ja ilmoitautumispaikkana ellen jopa kiljuisi heidän kanssaan mukana jossain laitteessa. 9-vuotiaan lapsen ei tarvitse kaverinsa kanssa vielä pärjätä väenpaljoudessa ja kokea ehkä turvattomuutta. Liian isoihin saappaisiin ei ole kiire astua.
Suvi Pitkänen on turhis idiootti.
Riippuu lapsesta.
Ei pelkkä ikä mitään kerro.