Silvia Modig sanoo suoraan, että matkailu ja kivat elämänkokemukset painavat enemmän kuin ilmastoasiat
Ja sillä perusteella voi matkustella ympäri maapalloa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4dfd6e79-422c-41a4-be79-f6db15c…
Kommentit (46)
Tuo bile -ilmari on kyllä kaikkien aikojen tyhjäpäisin poliitikko mutta modigista olen jonkin verran yllättynyt. No eipä tarvitse enää äänestää häntä.
Minun jälkeeni vedenpaisumus.
Eikös joku Lutvikki niin nimennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pettynyt.
Näinhän se ihminen tekee puoluekannasta riippumatta.
Ilmastoystävällisen teknologian olisi syytä kehittyä pian ha niin että se kestää myös eettistä tarkastelua.
Sähkö ei ole mikään ratkaisu kaikkeen.
Teidän lampaiden usko kulttiinne on totisesti järkähtämätön.
Silvia Modig on aivan tyypilinen tekopyhä paska. Ainoa "oikea" työ silläkin on tainnut olla Ylen nuortenohjelmien juontaja. Siitä sitten suoraan rattijuoposta vassarien poliitikoksi lypsämään lisää verorahoja itselleen.
Noo, Sofia Virta ajeli ympäri Euroopan matkailuautollaan htei sen jälkeen kun puhui eduskunnassa että yksityisautoilu pitäisi kieltää. Fatu lähti Italiaan lomalle kun oli kritisoinut kokoomuslaisen edustajan ulkomaanmatkaa ilmastosyihin vedoten, Maria Ohisalo lentelee 3 kertaa viikossa Ruotsin ja Belgian väliä ja Sanna Marin lentelee ympäri maailman pitämässä puheita joissa vaatii tavisten lomamatkojen kieltämistä koska niille lomille voidaan mennä lentokoneilla.
hippien kosto on KAMMOTTAVA!