Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias ei halua mennä isälleen

Vierailija
26.07.2023 |

Olen yh, huoltajuus minulla. Isänsä kävi haukkumassa nuoren ystävät ja pitää todella kovaa kuria lapsille. 14 ja 11v. Nuori ei halua mennä nyt isälleen ei ole ollut kahteen viikkoon eikä nyt halua mennä. Pikkuveli ei halua mennä kun isoveli ei tule. Mies syyttää minua että minä en vaikuta poikiin. Minä haluaisin että pojilla olisi hyvä suhde isäänsä. Samana saisin vähän hengähdysaikaa ja tavata omaa miestäni. Kuka auttaa mitä tässä tapahtuu? Pojat siis joka toinen vkonloppu isällään, mutta nyt välit on todella jäätävät nuoren puolesta.poika sanoo, että isällä ei ole tietokonetta ja nukkumaan pitää mennä klo11 ja klo21 kotii. Kotona on kotiintuloaika ollut isommat klo 22 ja pienemmällä 21. Muuten ovat saaneet valvoa. 1.8 alkaa kouluun valmistautuminen niin sitten on klo 22 nukkumaanmenoaika.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, juttelin perheneuvojan kanssa, kun eksä suhtautui niin vihamielisesti minuun, poikiin ja poikien kavereihin. Säikähdin sitä raivoa! Pn sanoi, että pojat saa kesällä valvoa, kouluun he heräävät ajallaan ja menevät nukkumaan klo22. Eksä ei antaisi kutsua meille poikien kavereita,kuin yhden kaverin per viikko näin kesällä. No pn sanoi siihenkin, että minä määrittelen sen minkä verran meille tulee vieraita.

Eksä olisi halunnut rankaista poikia, kun poikien kaveri poltti tupakkaa. Minusta se ei ollut tarpeen. Tupskoivan nuoren äidille soitin ja juttelin nuoren kanssa. Lisäksi eksä haukkui poikien kavereita ja ei ole suostunut tutustumaan heihin. Pojille kaverit ovat kaikki kaikessa, ja syy miksi eivät mene isälleen on juurikin tuo, etteivät näe kavereitaan.

Voiettå, kotona pojat siivoavat ja leipovat itsenäisesti ja tulevat kotiin sovitusti. Eivät ne päivällä pelaa yhtään tietokoneella. Ovat kavereiden kanssa ulkona, minulle on sama jos yöllä pelaavatkin, onhan nyt kesä! Hyvänen aika!

Aapee

Vierailija
22/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tarvitse mennä. Hän on tarpeeksi vanha päättämään itse

Vierailija
24/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, juttelin perheneuvojan kanssa, kun eksä suhtautui niin vihamielisesti minuun, poikiin ja poikien kavereihin. Säikähdin sitä raivoa! Pn sanoi, että pojat saa kesällä valvoa, kouluun he heräävät ajallaan ja menevät nukkumaan klo22. Eksä ei antaisi kutsua meille poikien kavereita,kuin yhden kaverin per viikko näin kesällä. No pn sanoi siihenkin, että minä määrittelen sen minkä verran meille tulee vieraita.

Eksä olisi halunnut rankaista poikia, kun poikien kaveri poltti tupakkaa. Minusta se ei ollut tarpeen. Tupskoivan nuoren äidille soitin ja juttelin nuoren kanssa. Lisäksi eksä haukkui poikien kavereita ja ei ole suostunut tutustumaan heihin. Pojille kaverit ovat kaikki kaikessa, ja syy miksi eivät mene isälleen on juurikin tuo, etteivät näe kavereitaan.

Voiettå, kotona pojat siivoavat ja leipovat itsenäisesti ja tulevat kotiin sovitusti. Eivät ne päivällä pelaa yhtään tietokoneella. Ovat kavereiden kanssa ulkona, minulle on sama jos yöllä pelaavatkin, onhan nyt kesä! Hyvänen aika!

Aapee

Jos teinit haluaa polttaa tupakkaa niin ne polttaa. Ei siihen mitkään rangaistukset auta

Vierailija
25/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Jos teinit haluaa polttaa tupakkaa niin ne polttaa. Ei siihen mitkään rangaistukset auta

Eksä huutaa minulle, että miksi hänelle ei kerrota poikien asioita. Minä en kerro, kun vastaan kaikesta yksin. Ei ole mitään velvollisuutta kertoa. Pojat eivät pidä isäänsä yhteyksiä, silloin kun ovat kotona. Oli vuosia että eksään ei saanut mitään yhteyttä, nyt pitäisi kaikki ohjentaa hänelle hopeatarjottimella. No way!

Miten minä kerron eksälle että pojat on vetänyt ekat kännit tai jääneet tupakasta kiinni sitten kun se tapahtuu, kun jo kaverin tupakasta saa sellaiset raivarit. Siis en kerrokkaan kun minulla yksinhuoltajuus. Eksä on (ent.)alkoholisti.

Ap

Vierailija
26/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lapset kukkuu hereillä koko yön? Meillä mennään klo 22 nukkumaan, koska silloin menen itsekin. Lapset 9v ja 11v

Ei voi verrata koska 14v. ei ole mikään pikku lapsi.

Vierailija
27/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teillä halitsee perheessä sinä vai pojat?Olet kusessa kun ne 15vuotta kun en osaa sanoa nyt: Ei selitystä on isälle mentävä ,isän vuorolla aina.,

Vierailija
28/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lapset kukkuu hereillä koko yön? Meillä mennään klo 22 nukkumaan, koska silloin menen itsekin. Lapset 9v ja 11v

Ei voi verrata koska 14v. ei ole mikään pikku lapsi.

Niin minustakin! Minun 9 ja 11v nukkuivat kuten minä. Mutta kun pojat ovat nyt 11 ja 14 saavat nauttia kesästä. Usein on keittiö yöllä siivottu, kun herään. Astiat laitettu kaappiin ja likaiset koneeseen.. että 14 v ei ole enää niin pieni.

Ap

Vierailija
29/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap että täällä tiedetään mitään teinien kehityksestä. Monella menee ihan harakoille.

Vierailija
30/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera kostosi pilaa ainakin 4 elämää ;-(

Vierailija
31/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teillä halitsee perheessä sinä vai pojat?Olet kusessa kun ne 15vuotta kun en osaa sanoa nyt: Ei selitystä on isälle mentävä ,isän vuorolla aina.,

Nyt olet väärässä, isälle tai äidille ei ole mentävä sen saa päättää 12-v. Enkä minä tuota järkevää 11,5 vuotiasta pakota isälleen, kun ei hänkään sinne halua.

Ap

Vierailija
32/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ap että täällä tiedetään mitään teinien kehityksestä. Monella menee ihan harakoille.

Ajattelin, että joukossa olisi ihan fiksujakin ihmisiä.

Ap

Vierailija
33/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Jos tämä on totta, niin eksäsi ei ole ihan terve. Ei hänellä ole mitään oikeutta määrätä sinun luonasi kyläilevistä ihmisistä. Nuorilla on oikeus kavereihin. 14v.tupakan maistaminen ei ole niin paha asia, että siitä kannattaisi raivota. Ja mitä väliä sillä on, mihin aikaan menevät kesäLOMALLA nukkumaan. Tärkeintä on, että sovitut kotityöt yms. tehdään eikä häiritä niitä, jotka haluavat nukkua.

Vierailija
34/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on elävä esimerkki siitä, miksi yksinhuoltajaäitien pojat kuuluvat riskiryhmään.

Vierailija
36/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on elävä esimerkki siitä, miksi yksinhuoltajaäitien pojat kuuluvat riskiryhmään.

Varmasti mutta alkoholisti-isästä eroaminen ihan normaalia. Sitten on miehiä jotka rikkovat perheitään oman päänsä vuoksi. Koska ovat valheellisia vieraissa juoksijoita.

Vierailija
37/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti12345 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Jos tämä on totta, niin eksäsi ei ole ihan terve. Ei hänellä ole mitään oikeutta määrätä sinun luonasi kyläilevistä ihmisistä. Nuorilla on oikeus kavereihin. 14v.tupakan maistaminen ei ole niin paha asia, että siitä kannattaisi raivota. Ja mitä väliä sillä on, mihin aikaan menevät kesäLOMALLA nukkumaan. Tärkeintä on, että sovitut kotityöt yms. tehdään eikä häiritä niitä, jotka haluavat nukkua.

Tämä on kuule totisinta totta. Eksä yrittää määrätä meidän asioita. Ei olla oltu yhdessä 9 vuoteen. Minun mies pitää eksää ihan pösilönä. Mutta ei puutu minun ja eksän asioihin.

Minä sanoin lapsille, että tänään pitää ilmoittaa mikäli ette mene isälle, että itse saavat ilmoittaa. Olen mukana laittamassa viestiä, kun poikia pelottaa isänsä reaktio.

Ap

Vierailija
38/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin riskiryhmään he nyt kuuluvat? Tuo on ihan Bull shittiä!!

Ap

Vierailija
39/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ken ei töitä tee, sen ei syömänkään pidä. Mitä ajatuksia vanhan kansan viisaus sinussa herättää? Tai toinen: "kyllä porsas syitä keksii miksei pysty tonkimaan, milloin on maa jäässä, milloin kärsä kipeä". Herääkö ajatuksia?

Tuo sinun jankkaus herättää ajatuksen, että sinun kannattaisi hankkia jotain muuta elämää.

Vierailija
40/60 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi