Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies sheivaat häpykummun ja kassit

Parturi
26.07.2023 |

Annatko puutarhan rehottaa, siistitkö kassit, stilisoitko jotain kivaa kummullesi ? Onko muoto kiitorata, ohut viiva, kartio kaventuen kohti kalua, vaiko ihan posliini. Kerto niin herkutellaan

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmen viikon välein pinsetöin kullin varren ja juuren aivan sileäksi ja pysyykin sängettömänä pari viikkoa. Kassit, nivuset ja kassien alta surruuttelen hiustrimmerillä ohjurin lyhyimmällä asennolla, yläpuolelta ajelen sivut ilman ohjuria millin sänkeen ja kullin yläpuolen parin sentin alueelta jätän vähän pitemmäksi, sentin mittaiseksi.

Tämä malli on huolellisen kehittelyn tulos, sileyttä ja sileyden tuntua sinne missä on herkkyyttä, ei nihkeitä palleja, sen verran karvaa jäljelle ettei tule "valkoinen ympyrä puskan keskellä" -efektiä ja pehmeämpi tupsu sinne missä vaimoa pienikin sänki eniten häiritsee.

Vierailija
2/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen kassit ja varren sileiksi, monesti sitten peilistä ja katson että on kuin kynitty kana, kun karvoitus kuitenkin nousee rintaan saakka.

No oma mukavuus on kuitenkin hyvä näin kesäisin. Oon monesti kyllä miettinyt ihan vaimon iloksi jotain kiitorataa yms. on vaa tuo taiteellinen puoli vähän huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen varren, kassit ja jalkovälin perseelle saakka yleensä kerran viikossa. Kummulta lyhennän muutamaan milliin, joskus jätät kiitoradan navalta alas ja muualta vedän sileäksi.

Vierailija
4/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn brassisokeroinnissa säännöllisesti niin pysyy karvat poissa ja olo mukavana, eikä sänki vaivaa.

Vierailija
5/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin käyn brassisokeroinnissa, joten täysin karvattomalla mennään.

Vierailija
6/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn brassisokeroinnissa säännöllisesti niin pysyy karvat poissa ja olo mukavana, eikä sänki vaivaa.

Sileys olisi kiva, mutta jos brassissa kävisi niin pitäisi sokeroida kaulasta varpaisiin asti, ja se on jo vähän liikaa 🙂

Vierailija
7/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
8/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö sokeroinnin mies vai nainen ? Eikö se repiminen satu ?

Vierailija
9/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varren sheivaus, kassit melko lyhyeksi ja hanurista lyhyeksi (mukavampi puolison huomioida). Joskus myös n. puolet lyhyemmäksi koko kolmio.

Vierailija
10/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileys olisi kiva, mutta jos brassissa kävisi niin pitäisi sokeroida kaulasta varpaisiin asti, ja se on jo vähän liikaa 🙂

Muistan brittiläisten naiskoomikoiden tv-sketsin jossa käytiin kokovartalovahauksessa.

Vahaliuska oli melkein lakanan kokoinen ja ulottui kaulasta varpaisiin.

Sen kun repäisi koko hoitsun painolla irti niin liuskaan jäivät Torinon käärinliinan tyyliin karvapuskat kainaloista ja "terrieri" jalkovälistä sekä tietenkin hennommat käsivarsi- ja säärikarvat ääriviivoiksi.

Vierailija
11/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on raakattu toisemme. Otimme videon todisteeksi. Muulloin olemme tehneet sen itse, molemmat samalla menetelmällä ( ei toki samoilla terillä). Partavaahtoa, partakone ja Nivea After Shave Balm. Näin teemme aina ennen tapaamistamme, eli noin 2-3 krt viikossa. Lyhyt sänki lähtee helpommin kuin pitkä. Pepun posket ovat mukana ajelussa.

Vierailija
12/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kolmen viikon välein pinsetöin kullin varren ja juuren aivan sileäksi ja pysyykin sängettömänä pari viikkoa

Pinsetöinti on paras vaihtoehto miehelle kun muodot ovat niin hankalat ettei sheivaamisesta tule mitään ja parin päivän päästä on jo pistelevä sänki. Esim. pusseissa on loppujen lopuksi karvaa aika harvassa joten sujuu yllättävän nopeasti.

Pinsetöinti nipistää vain ensimmäisellä kerralla jos uuden karvan nyppää aina pois noin 2-3 viikon kuluttua kun se on jo niin pitkä ja tukeva että siitä saa otteen. Lähtee helposti irti eikä satu.

Parasta on se että uuden karvan kärki on hento eikä pistele ja ainakin minulla vaalea.

Vierailija
13/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa, mutta hyvä lukea vinkkejä jos vaikka vielä innostuisin kokeilemaan. Kerran pentuna kokeilin ja meni aika pieleen.

Vierailija
14/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

Itse sheivaan kokonaan näin kesällä, meinaan hikoilu ja karvoitus on huono HUUUONO asia.

Sitä paitsi ei ole valitusta kuulunut kun ei ole munakarvat haimpaiden välissä sun muuta.

Ja erittäin kiihottavan näköistä kun puoliso ottaa jäykistyneen täysin sheivatun kalun kahteen käteen ja siitä suuhun.

Joskus annoin rehottaa kuin sademetsä konsanaan mutta oli siinä työ siistiä ajatelkaa nyt itse tilanne missä jalkakarvat ylettyy munakarvoihin sieltä aina navan alle. Onko tuo kaunista en jotennkaan usko.

Naiselle ei ole vaatimuksia. Puolisoni pitää itse hmmm 10cm alueella papushkaa.

Vierailija
15/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gulp kirjoitti:

Nainen tottakai, en mä mikään homo ole. Vähän kirpaisee mutta siihen tottuu ja on se sen arvoista.

Vierailija
16/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gulp kirjoitti:

Nainen tottakai, en mä mikään homo ole. Vähän kirpaisee mutta siihen tottuu ja on se sen arvoista.

Saat olla ihan mitä olet-se oli vain kysymys.

Vierailija
17/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun yksin asun enkä oo enää niin notkea, niiin millä hemmetillä toi persvako pitäis siistiä. Ei taivu silmät ei kaula katsomaan eikä kunnolla käsikään yllä. Partaterällä ei uskalla koettaa ettei tuu hasvoja. Onko mitään hyvää kotikonstia

Vierailija
18/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sheivauksen jokin aika sitten kun kävin ensimmäisen kerran sokeroinnissa. Tulos on aivan mahtava kun ei tule pistelevää sänkeä vaikka sokerointi aluksi vähän sattuukin.

M53

Vierailija
19/76 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 1974 kirjoitti:

Itsekkin käyn brassisokeroinnissa, joten täysin karvattomalla mennään.

Kävisin myös mut en jaksa sitä tuskaa kun sänki kasvaa. Pistely kestää muutaman viikon ja tarvii olla mitä kiskaisee irti. Olen tosin pari kertaa valmistanut massan itse, se oli kyllä aika sotkua... Pari viikkoa sit ostin ihan kaupallisen purkin mut sitä en oo viä testannut. Se sänki... Katsotaan syksymmällä kun pyöräilykausi vähenee, uudestaan. Sänki ja pyöräily ei ole hyvä yhdistelmä! Siihen asti höylä ja partakone. (Eri kone kuin parrassa.)

Täällä pienellä paikkakunnalla ei tosin ole brassin tekijää, pakko lähtee Tampereelle. Osaako joku suositella hyvää paikkaa mihin vois mennä myös uudestaan? Ja miten on, nolottiko ekalla kerralla?

Vierailija
20/76 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturijoonas kirjoitti:

Mites kun yksin asun enkä oo enää niin notkea, niiin millä hemmetillä toi persvako pitäis siistiä. Ei taivu silmät ei kaula katsomaan eikä kunnolla käsikään yllä. Partaterällä ei uskalla koettaa ettei tuu hasvoja. Onko mitään hyvää kotikonstia

Ei siinä tarvii mitään ihmeellistä. Itse meen suihkussa kyykkyyn, valuva vesi on riittävä liukasta höylätessä. Siinä vetelen kassien alta häntäluuhun ja myös pokittain pakaravakoon nähden. Lopuksi vielä huolellinen huuhtelu suihkulla. Eli jos kyykkyyn pääset niin riittää. Toinen asento että nostaa jalan esim pienelle jakkaralle että saa pakaravakoon tilaa ja samat liikkeet kuin yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä