Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB: Sinulle ehdotettua - miten nää saa pois?!?!

Vierailija
26.07.2023 |

FB on mennyt ihan todella rasittavaksi, kun suurin osa postauksista on jotain Sinulle ehdotettua -roskaa. Olen kliksuttanut niitä piiloon eli Piilota kaikki käyttäjältä mutta näitähän tulee kuin sieniä sateella. Miten nämä saisi kokonaan estettyä tai ainakin radikaalisti vähennettyä? Ei kohta kiinnosta koko fb, kun sisältö on pelkkää moskaa, jota algoritmi kuvittelee minun haluavan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan neuvoa?

Vierailija
2/13 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta saman pannut merkille 😶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pois vaan kaikki, varsinkin ne mitkä sattuu reelsit ja storyt sieltä uutisvirran keskeltä. Oli ne sitten ehdotettuja tai kavereiden, mä voin itse katsoa ne storyt, mitkä kiinnostaa.

Vierailija
4/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamalla? Ja ottamalla toisen somen käyttöön, joka ei ole vastaan hankaava.

Vierailija
5/13 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut kans, että fb:n feedi on täynnä pelkkää "sinulle ehdotettua" roskaa. Random meemejä, jotain jenkkien maatalousuutisia (en ole mikään maanviljelijä) nauriiden kasvatuksesta ja hotelleja jostain Nevadasta. Olen ties kuinka monessa ryhmässä ja tykännyt sivuista, mutta en saa niistä mitään päivityksiä (paitsi 1-2 ryhmää joiden päivitykset näkyvät tuon roskan seassa). Kavereilta ei näy feedissä mitään, tosin harva sinne enää kauheasti päivittää... Ihan pelleilyksi mennyt koko fb. Hyvä kun kävin ryhmiä läpi niin siellä oli ties mitä pokemon go ryhmää, josta en ole vuosiin saanut yhtäkään päivitystä :D joo saahan ryhmiin ilmoituksen päälle, mutta en nyt tartte niitäkään ihan joka viestistä, näkyis edes välillä! 

Vierailija
6/13 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Osaako kukaan neuvoa?

Älä kirjaudu sinne sisään.  Mulle ei ole pariin vuoteen tullut näkyviin mitään kun en ole kirjautunut.

Vierailija
7/13 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tämä moderni internet, ei saa mitään omaa näkyviin van just tulee yleiskatsottua ehdotuksia ja suosittuja videoita

Youtubessa sain Adblockerin "block element" aika paljon sitä pois, esim "For you" ja "People also watched". Suosittelen kokeilemaan samaa FB:eessä.

Vierailija
8/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, oliko kenelläkään neuvoa oikeasti ap:n kysymykseen?

Vierailija
9/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa,  mutta sama asia harmittaa 

Vierailija
10/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan neuvoa?

Minä otin kopion jokaikisestä roskasta jota tuli ja laitoin "jokin meni vikaan" ihan joka kerran!

Viime viikolla lakkasivat! Ei tule enää!

Löytyy: Tili anna palautetta jne

Todellakin kaikenmaailman sheissea solkenaan!

Vierailija
11/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saakaan pois. Se on osa fb:n nykyistä strategiaa valitettavasti. Siedettävä vain on, jos haluaa palvelua käyttää. Itse en selaa kuin omaa profiilia, niin pysyy hyvällä tuulella.

Vierailija
12/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän viihdyin Facebookissa, oli jotenkin hyvin sekavaksi muuttunut joten päädyin poistamaan itseni sieltä kokonaan. Olen mieluiten ilman.

Vierailija
13/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla naamakirjan käytön. Ai että se helpotti elämään sillon kun sen tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan