Moni teist käyttää viellä tiskiharjaa ja tiskiainetta?
Itse lopetin jo vuosi sitten. Kun tajusin niin myöhään että eihän niitä enään tarvitse.
Kommentit (32)
Minä käytän, koska läheskään kaikkia astioitani ei voi pestä tiskikoneessa.
Minulla on paljon laseja, astioita ja esineitä, mitä en pese astianpesukoneessa, vaan lavuaarissa harjalla ja tiskiaineella. Olisin ihan hukassa ilman niitä. Pesen käsin myös keittiön puuesineet, ruuanlaitto-ja leipomisvälineitä, saksia ym, mitä en joka välissä laita koneeseen. Ihmettelen kyllä, kuinka ihmeessä kukaan voi selvitä pelkällä astianpesukoneella.
Mulla on luuturätti jolla tiskaan. Olen antanut sille innovatiivisesti nimeksi "tiskirätti" siekkareiden biisin mukaan.
Tottakai. Ei ole astianpesukonetta. Eikä ole pyykinpesukonettakaan.Pesutupa. Itseasiassa jääkaappikin oli 2 vuotta rikki, sitäkin ilman pärjäsi hyvin.
Minä käytän tiskiharjaa ja -ainetta teflonastioiden pesuun, tiskisientä ja -ainetta esim parempien lasien pesuun, pääsääntöisesti kuitenkin pesen astiat koneessa.
Pöytätietokonehullu keksinyt uuden aiheen.
Minä käytän. Tänne ei voi asentaa tiskikonetta.
Ei ole tiskikonetta, joten tiskaamme käsin. Eipä ole meiltä kaatopaikkojen tiskikoneet peräisin.
Minä ja mieheni. Ei ole tiskikonetta. Ja äitini myös, samasta syystä.
Tietty, ei kaikkea voi tai kannata pestä koneessa. Muovi on sitäpaitsi niin huokoinen materiaali, että se voi imeä niitä astianpesuainemyrkkyjä, eli muoviastioita en laita koneeseen yleensä.
Tiskiharjaa käytän vain paistinpannuun, muut tiskit pesen sienellä ja käytän tiskiainetta, pelkällä vedellä ei tule kovin puhdasta jälkeä.
Kaikilla ei ole tiskikonetta.
En ole koskaan asunut asunnossa, jossa olisi ollut astianpesukone.