Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella aasialaisen kanssa?

Vierailija
25.07.2023 |

Pelkäisitkö, että kaikki luulisivat asioita teistä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläinen vaimo ollut 11 vuotta. Suomalaisen kanssa en osannut pitää puoliani, hankalia ihmisiä sattui omalle kohdalle.

Filippiinit ja thaikut kelpuuttaa kenet vaan. Suomalainen nainen sentään tietää tasonsa.

No silloin asia on miehen kannalta kunnossa. Ei suomalainen mies kaipaa koppavaa, arvonsa tuntevaa akkaa.

Vierailija
42/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi juhlaa

Ensin valmistaisi minulle taivaalllisen aamupalan ja sitä syödessäni ottaisi poskeen pöydän alla.

Ja lopuksi saisin pistellä kakkoseen

Ja sitten voisi siirtyä sohvalle odottemaan lounasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläinen vaimo ollut 11 vuotta. Suomalaisen kanssa en osannut pitää puoliani, hankalia ihmisiä sattui omalle kohdalle.

Filippiinit ja thaikut kelpuuttaa kenet vaan. Suomalainen nainen sentään tietää tasonsa.

No silloin asia on miehen kannalta kunnossa. Ei suomalainen mies kaipaa koppavaa, arvonsa tuntevaa akkaa.

Ei niin. Kotiorja riittää kaltaisillesi.

Vierailija
44/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi muuta kuvitellakaan.

Vierailija
45/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M52

Vierailija
46/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla Hai oli minusta hyvännäköinen ja kiva. Kyllä minä hänenkaltaisen kanssa hyvinkin seurustelisin.

Vierailija
47/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä, käytännössä kohtaaminen lienee kovin epätodennäköistä. Deittisivuillakin haen kumppaniehdokasta lähialueelta ja minua ei kiinnosta vapaa-ajalla kommunikoida englanniksi. 

Vierailija
48/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa kiinalaisen miehen kanssa. Hieman minua lyhyempi, mutta meitä se ei koskaan ole häirinnyt. Rakastuimme jo ensitreffeillä ja olemme nyt olleet naimisissa vuosia. Lapsikin tulossa. Suomalaista en huolisi, eivät sytytä ollenkaan luonteen eikä ulkonäön puolesta.

jännää, miten erilaisia ihmisten mieltymykset voivat olla. olen asunut kiinassa, eikä yhdenkään kohdalla käynyt halu lähempään tuttavuuteen mielessä. en ole mitenkään iso, mutta tunsin itseni romuluiseksi hirviöksi heidän keskuudessaan. miehet olivat pieniä, siroja, karvattomia ja ihan eri ominaistuoksu. munista ei siksi kokemusta. mulla länsimainen mies.

Vierailija
49/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkmenialainen tyttöystävä?

Vierailija
50/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella aasialaisen kanssa?

Ihan yhtä lailla kuin jonkun muunkin kanssa. Ihan muut seikat ratkaisevat mahdolliset seurustelukumppanini.

Vierailija
51/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni. 

Vierailija
52/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, suomalainen on ainoo kenen kanssa voisin seurustella.

Ah niin, et puhu Englantia :(

Vierailija
53/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin, toki silloin aasialaisen (miehen) pitäisi olla aika modernisti ajatteleva (heitäkin on paljon), koska ihan kaikkia esim. korealaiseen tai japanilaiseen kulttuuriin kuuluvia yleistyksiä en hyväksy. Mutta kuten suomessakin, niin Aasiassakin on erilaisia ihmisiä, osan ajatusmaailma ei kohtaa omani kanssa, osan kanssa kohtaa. 

Vierailija
54/54 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa asuessani seurustelin jonkin aikaa intialaisen miehen kanssa ja voisin seurustella tulevaisuudessakin, jos on ns. länsimaalaistunut intialainen, tai muu vastaava. Suoraan jostain aasialaisesta maasta olevan kanssa en, koska kulttuurierot olisivat liian jyrkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan