Mikseivät koulutetut naiset halua parisuhdetta?
Lähipiiristä eivät edes ne keijukaismaiset, joihin kaikki pojat ihastuvat ja jotka voisivat valita ns. parhaat päältä, halua parisuhdetta vaan ovat vuosia yksin jos siihen on varaa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluamme ja usea ystävistäni kovastikin. Mutta huonoon ei nykynainen tyydy eikä pidäkään. Vaatimukset kuten miehen pituinen eli 185cm tai yli, akateemiken koulutus, säännöllinen urheilu, laaja yleissivistys ja komeat, miehekkäät kasvot ovat kuitenkin lähtökohta.
N28
Naistenkin koko kasvaa jatkuvasti, koska naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.
Höpö höpö nyt taas. Läheskään kaikki naiset eivät lisäänny. Niin kuin isokokoiset miehetkään aina.
Lähde?
Van viidesosa naisista jää lapsettomiksi, ja heihin on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat. Velat ovat liikakansoitusaikanakin edelleen uniikkeja lumihiutaleita :(
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/lapsettomista-suurin-osa-haluais…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan mielenkiintoista. Suomalaiset amismiehet kelpaavat kuitenkin tosi hyvin esimerkiksi aasialaisille naisille. Ilmeisesti suomalaiset amismiehet ovat tasokkaampia kuin heidän oman maansa pienipalkkaiset duunarimiehet.
Aika moni suomalaisen kanssa parituva aasialaisnainen tulee niin köyhistä oloista, että joku Pekka Puuseppäkin on hänen silmissään satumaisen rikas. Sen sijaan koulutettu varakas aasilaisnainen ei vilkaise suomijamppaan päinkään.
Osa tulee köyhistä oloista, mutta ei läheskään kaikki. Nykyään nimenomaan moni ensimmäisen polven akateemisesti koulutettu aasialainen haluaa länsimaisen miehen, koska omassa lähipiirissä ei ole tasokkaita miehiä tarjolla, yläluokkaisia eivät tunne eivätkä välttämättä haluakaan, ja mitään maalaista riisinviljelijää, juopottelijaa, vaimonhakkaajaa eivät halua. On tuossa muustakin kyse kuin rahasta.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän rahan puute on ihan merkittävä stressin aiheuttaja joka vaikuttaa päätöksentekoon. Rikas mies saa aina ostettua itselleen parikymppisen tytön jopa länsimaissa.
Mutta ei ketä tahansa parikymppistä tyttöä. Eli ei tuo nyt ap:n kysymykseen vastaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa passata ja ruokkia aikuista miestä enää. Seksiä saa vähemmälläkin, ja on kivaa, kun ei tarvitse asua kenenkään kanssa.
Veit sanat suustani. Joskus aikoinaan kokeilu yhdessä asumisesta. Ei todellakaan ole minun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan mielenkiintoista. Suomalaiset amismiehet kelpaavat kuitenkin tosi hyvin esimerkiksi aasialaisille naisille. Ilmeisesti suomalaiset amismiehet ovat tasokkaampia kuin heidän oman maansa pienipalkkaiset duunarimiehet.
Aika moni suomalaisen kanssa parituva aasialaisnainen tulee niin köyhistä oloista, että joku Pekka Puuseppäkin on hänen silmissään satumaisen rikas. Sen sijaan koulutettu varakas aasilaisnainen ei vilkaise suomijamppaan päinkään.
Ei ne naiset siellä Aasiassakaan missään uutispimennossa ole, kyllä he tietävät, millainen suomalainen yhteiskunta on. Täällä on hyvä elintaso, elämiseen saa tukea, yhteiskunta toimii, naisillakin on ihmisarvo ja varsinkin lapsille on paremmat mahdollisuudet kouluttautua mitä köyhässä maassa köyhän perheen lapsena. Helpoiten Suomeen pääsee suomalaisen miehen puolisona. Naiset nyt tekee lastensa eteen mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ennen halunnut parisuhdetta, mutta sitten tapasin miehen, johon rakastuin ja heti halusin, enkä edes miettinyt asiaa. Olin silloin maisteri ja tein väitöskirjaa, mies oli myös maisteri. Ei koulutus muuten ole tärkeää, mutta yhteiset arvot ja elämäntavat on tärkeitä.
Sun pitäis puristaa tuo jotenkin kemialliseksi kaavaksi mitä tuossa tapahtui, että nämä jankkaajat ymmärtäisivät. Ne kun ei alkuunkaan ymmärrä että tässä kaikessa on kysymys tunteista, ei mistään pragmaattisesta valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluamme ja usea ystävistäni kovastikin. Mutta huonoon ei nykynainen tyydy eikä pidäkään. Vaatimukset kuten miehen pituinen eli 185cm tai yli, akateemiken koulutus, säännöllinen urheilu, laaja yleissivistys ja komeat, miehekkäät kasvot ovat kuitenkin lähtökohta.
N28
Naistenkin koko kasvaa jatkuvasti, koska naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.
Höpö höpö nyt taas. Läheskään kaikki naiset eivät lisäänny. Niin kuin isokokoiset miehetkään aina.
Lähde?
Van viidesosa naisista jää lapsettomiksi, ja heihin on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat. Velat ovat liikakansoitusaikanakin edelleen uniikkeja lumihiutaleita :(
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/lapsettomista-suurin-osa-haluais…
80% ei ole sama asia kuin lähes kaikki. 20% naisista on aika iso määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua. Kaverini on lakinainen eikä halua parisuhdetta, koska haluaa luoda uraa jne. Ei myöskään aio lasta hankkia ikinä. Hänellä on pelkkä seksisuhde hyvin tienaavan miehen kanssa. Kysyin miten se heidän juttu toimii, niin kertoi, että hän menee miehen luo tai mies tulee hänen luokse. Pelkkä seksi ja heippa. Siinä ei ole mitään muuta. Eivät käy ulkona tai kahvittele. Molemmat haluaa olla ja elää oman mielen mukaan. Sellanen diili niillä on, että eivät paneskele muita. Se on aika hyvä diili. Itse olen eron partaalla ja en jaksa tätä suhdetta yhtään, niin en minäkään aio enää vakavaan suhteeseen ikinä. En enää korjaa toisten paskoja, kun tosta pääsen eroon.
Aika kolkkoa. Eivät pysty luomaan merkityksellisempää suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua. Kaverini on lakinainen eikä halua parisuhdetta, koska haluaa luoda uraa jne. Ei myöskään aio lasta hankkia ikinä. Hänellä on pelkkä seksisuhde hyvin tienaavan miehen kanssa. Kysyin miten se heidän juttu toimii, niin kertoi, että hän menee miehen luo tai mies tulee hänen luokse. Pelkkä seksi ja heippa. Siinä ei ole mitään muuta. Eivät käy ulkona tai kahvittele. Molemmat haluaa olla ja elää oman mielen mukaan. Sellanen diili niillä on, että eivät paneskele muita. Se on aika hyvä diili. Itse olen eron partaalla ja en jaksa tätä suhdetta yhtään, niin en minäkään aio enää vakavaan suhteeseen ikinä. En enää korjaa toisten paskoja, kun tosta pääsen eroon.
Aiotko kuitenkin päästää jonkun miehen tekemään tarpeensa sinuun?
Naiset on rahan perässä, siksi naiset haluaa mahdollisimman koulutetun miehen.
Tyhjäst paha nyhjästä. Ainakin pk-seutu tuntuu täynnä enemmän tai vähemmän ongelmaisia miehiä. Yhtään tervepäistä en ole kahden vuoden aikana onnistunut tapaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo on heille tarpeeksi merkityksellistä. Ei kaikki ole parisuhdeihmisiä.
t. eri
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
En halua miestä jolle pitää olla äiti. Lisäksi olisi hyvä olla maisemissa niin paljon että edes tietäisi missä toinen on ja mitä kuuluu...
tätönen 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Fun fact, naisilla ja miehillä ei ole ollut alkujaan merkittävää kokoeroa. Kokoerot alkoivat kasvaa siirryttäessä metsästys-keräilystä maanviljelykseen ja sitä kautta uskontojen siivittämään patriarkaattiin. Naiset saivat miehiä vähemmän ja huonolaatuisempaa ruokaa ja siksi alkoivat "kutistua"
Nyt ollaan siis palaamassa normaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopisi paremmin kuin hyvin tuollainen suhde. Ainut asia, mitä suhteelta kaipaan on säännöllinen seksi. Mitään "kumpi käy kaupassa ja miksi sä et koskaan vie roskia"-arkea en kaipaa.
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Fun fact, naisilla ja miehillä ei ole ollut alkujaan merkittävää kokoeroa. Kokoerot alkoivat kasvaa siirryttäessä metsästys-keräilystä maanviljelykseen ja sitä kautta uskontojen siivittämään patriarkaattiin. Naiset saivat miehiä vähemmän ja huonolaatuisempaa ruokaa ja siksi alkoivat "kutistua"
Nyt ollaan siis palaamassa normaaliin.
Palataan normaaliin kun naiset lihoavat ja turpoavat miesten kokoisiksi?
En halua parisuhdetta kenen tahansa kanssa. Edellinen johon rakastuin ei halunnut minua, yleensä rakastun noin kymmenen vuoden välein joten seuraavaa saa odotella.
Monet viihtyvät hyvin itsekseenkin ja jos on hyviä ystäviä tms. siinä saa todennäköisesti riittävästi mukavaa seuraa aina halutessaan. Jotta mies kannattaa ottaa elämäänsä mukaan, pitää sen elämän miehen seurauksena parantua. Kukapa elämäänsä haluaisi ehdoin tahdoin huonontaakaan. Ei ketään kiinnosta olla mikään piika yms. nykypäivänä vain jotta olisi mies.
Jos asiat ovat kunnossa, vain rakastuminen luultavasti riittää ja silloinkin moni ajattelee myös järjellä kannattaako siltikään. Eli pitäisi kohdata mies, johon ihastuu ja rakastuu ja hänen pitäisi olla mm. arvoltaan, elämäntavoiltaan ja tulevaisuudentoiveiltaan sopiva. Ja tämän pitäisi tietenkin tapahtua myös päinvastoin, jotta parisuhdetta voisi syntyä.
Niin se taitaa olla. Tykkään kyllä periaatteessa kokata ja leipoa muille, mutta olen köyhä eikä mulla ois varaa siihen, että joku käy mun jääkaapilla. Tai että tasataan kulut ja se toinen syö aina paljon enemmän.