Mikseivät koulutetut naiset halua parisuhdetta?
Lähipiiristä eivät edes ne keijukaismaiset, joihin kaikki pojat ihastuvat ja jotka voisivat valita ns. parhaat päältä, halua parisuhdetta vaan ovat vuosia yksin jos siihen on varaa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan mielenkiintoista. Suomalaiset amismiehet kelpaavat kuitenkin tosi hyvin esimerkiksi aasialaisille naisille. Ilmeisesti suomalaiset amismiehet ovat tasokkaampia kuin heidän oman maansa pienipalkkaiset duunarimiehet.
Aika moni suomalaisen kanssa parituva aasialaisnainen tulee niin köyhistä oloista, että joku Pekka Puuseppäkin on hänen silmissään satumaisen rikas. Sen sijaan koulutettu varakas aasilaisnainen ei vilkaise suomijamppaan päinkään.
Ei ne naiset siellä Aasiassakaan missään uutispimennossa ole, kyllä he tietävät, millainen suomalainen yhteiskunta on. Täällä on hyvä elintaso, elämiseen saa tukea, yhteiskunta toimii, naisillakin on ihmisarvo ja varsinkin lapsille on paremmat mahdollisuudet kouluttautua mitä köyhässä maassa köyhän perheen lapsena. Helpoiten Suomeen pääsee suomalaisen miehen puolisona. Naiset nyt tekee lastensa eteen mitä tahansa.
Menee nyt tosi ohi aiheen mutta tunnen thaimaalaisen naisen joka päätyi naida länsimaisen miehen koska täällä nainen saa polttaa tupakkaa ja juoda kaljaa olematta huono nainen.
Toki hän leikkimielisesti toi asian esille mutta monissa muissa maissa naisen asema on yhä todella huono ja joillekin se länsimaisen naiminen on avain päästä sieltä pois.
Syitä on varmaan monia. Yksi iso asia on se, ettei naisen nykypäivänä tarvitse pariutua. Ei ole rahallista eikä sosiaalista pakkoa. Nainen voi tienata itse elantonsa eikä sosiaalinen ympäristö enää painosta pariutumiseen samalla tavoin kuin ennen. Tämä johtaa siihen, että voi olla nirsompi. Ei ole pakko ottaa ensimmäistä vastaantulijaa vain jotta olisi joku. Ja sitten tietysti ne joilla ei pariutumisviettiä ole lainkaan eivät ole "pakotettuja" suhteeseen.
Moni on mieluummin yksin kuin "vain jonkun" kanssa. Ja ajattelen tämän olevan hyvä asia. Minusta ainakin olisi kamalaa saada tietää, että kanssani oltaisiin vain siksi, että jonkun kanssa on oltava. Ei siksi, että olisin ollut kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua. Kaverini on lakinainen eikä halua parisuhdetta, koska haluaa luoda uraa jne. Ei myöskään aio lasta hankkia ikinä. Hänellä on pelkkä seksisuhde hyvin tienaavan miehen kanssa. Kysyin miten se heidän juttu toimii, niin kertoi, että hän menee miehen luo tai mies tulee hänen luokse. Pelkkä seksi ja heippa. Siinä ei ole mitään muuta. Eivät käy ulkona tai kahvittele. Molemmat haluaa olla ja elää oman mielen mukaan. Sellanen diili niillä on, että eivät paneskele muita. Se on aika hyvä diili. Itse olen eron partaalla ja en jaksa tätä suhdetta yhtään, niin en minäkään aio enää vakavaan suhteeseen ikinä. En enää korjaa toisten paskoja, kun tosta pääsen eroon.
Aika kolkkoa. Eivät pysty luomaan merkityksellisempää suhdetta?
Miksi pitäis luoda enempää. Molemmat ovat tyytyväisiä ja yhdessä sovittu.
Itse otin vaimostani eron vuosi sitten, niin oma elämä helpottu täysin. Käyn kaupassa vain itseäni varten, varaan matkan vain itseäni varten. Ei tarvitse ajatella toista ja sopia asioista ja riidellä turhista ja oma talous on kunnossa. Otin eron, koska aloin heräämään siihen tosiasiaan, että en tee kumppanilla yhtään mitään. On mun vaimo hyvä tyyppi jne, mutta en jaksanut enää. Just varasin matkan eilen New Yorkiin eikä tarvinut ajatella toista ihmistä eikä tarvinu riidellä, kun varasin matkaa. Eikä tarvitse kertoa kellekkään.
Pari kaveria on myös alkanut ihan vakavasti miettiä eroa, kun ovat käyneet mun luona kylässä ja näkee miten elän ja mitä aina teen. Toinen niistä lähti kiroillen, kun vaimo soitti ja vinku missäs olet.
Mihin sitä olisi tarkoitus tarvita? Seksiä saa ilman parisuhdettakin. Ei mun tarvitse kuin mennä lähimpään baariin ja kysyä joku riittävän siedettävän näköinen sieltä käymään tunniksi, jos sattuu siltä tuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan mielenkiintoista. Suomalaiset amismiehet kelpaavat kuitenkin tosi hyvin esimerkiksi aasialaisille naisille. Ilmeisesti suomalaiset amismiehet ovat tasokkaampia kuin heidän oman maansa pienipalkkaiset duunarimiehet.
Aika moni suomalaisen kanssa parituva aasialaisnainen tulee niin köyhistä oloista, että joku Pekka Puuseppäkin on hänen silmissään satumaisen rikas. Sen sijaan koulutettu varakas aasilaisnainen ei vilkaise suomijamppaan päinkään.
Osa tulee köyhistä oloista, mutta ei läheskään kaikki. Nykyään nimenomaan moni ensimmäisen polven akateemisesti koulutettu aasialainen haluaa länsimaisen miehen, koska omassa lähipiirissä ei ole tasokkaita miehiä tarjolla, yläluokkaisia eivät tunne eivätkä välttämättä haluakaan, ja mitään maalaista riisinviljelijää, juopottelijaa, vaimonhakkaajaa eivät halua. On tuossa muustakin kyse kuin rahasta.
No suomi on väärä osoite jos eivät halua juopottelevaa naistenhakkaajaa...
Tasot pitää paikkaansa, tämä ketjuhan sen juuri todistaa. Miehet myöntää että tasot on olemassa mutta naiset ei sitä myönnä.
Miehen tasoon vaikuttaa koulutustaso/palkkataso,ulkonäkö,pituus ja status työelämässä. Näitä asioita naiset arvostavat miehissä.
Naisten tasoon vaikuttaa ulkonäkö ja luonne. Näitä asioita miehet arvostavat naisissa.
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluamme ja usea ystävistäni kovastikin. Mutta huonoon ei nykynainen tyydy eikä pidäkään. Vaatimukset kuten miehen pituinen eli 185cm tai yli, akateemiken koulutus, säännöllinen urheilu, laaja yleissivistys ja komeat, miehekkäät kasvot ovat kuitenkin lähtökohta.
N28
Naistenkin koko kasvaa jatkuvasti, koska naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.
Fun fact, naisilla ja miehillä ei ole ollut alkujaan merkittävää kokoeroa. Kokoerot alkoivat kasvaa siirryttäessä metsästys-keräilystä maanviljelykseen ja sitä kautta uskontojen siivittämään patriarkaattiin. Naiset saivat miehiä vähemmän ja huonolaatuisempaa ruokaa ja siksi alkoivat "kutistua"
Nyt ollaan siis palaamassa normaaliin.
On kiva nähdä että nykyajan tytöistä on jo moni 180+ pitkiä ja lihaksikkaita. Naisetkin saa vihdoin kasvaa omaan potentiaaliinsa myös fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa tulee köyhistä oloista, mutta ei läheskään kaikki. Nykyään nimenomaan moni ensimmäisen polven akateemisesti koulutettu aasialainen haluaa länsimaisen miehen, koska omassa lähipiirissä ei ole tasokkaita miehiä tarjolla, yläluokkaisia eivät tunne eivätkä välttämättä haluakaan, ja mitään maalaista riisinviljelijää, juopottelijaa, vaimonhakkaajaa eivät halua. On tuossa muustakin kyse kuin rahasta.
Länsimaalaisen, ehkä joo, mutta ei suomalaista. Hyvin harvinaisia ovat mainitsemasi kaltaiset parit.
Kyllä minä voisin alkaa suhteeseen jos löytyisi sivistynyt ja huumorintajuinen mies, joka ei ole pelkän ulkonäön perässä läähättämässä. Jälkimmäisiä riittää, ensiksi mainittuja ei ole näkynyt, joten olen sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa osa, esim minä.
Itse olen koulutettu, mutta en keijukaismainen.
En vaan ole löytänyt oman alani töitä ja oon joutunut elämään työkkärin tuilla ja tekemään pätkähanttihommia. Ei tällasesta miehet kiinnostu. Oon vielä introverttikin enkä mikään menevä mimmi.
Väärin. Noilla sivustoilla nimenomaan haetaan kotona viihtyviä emäntiä. Suurinosa miehistä on töissäkäyviä ja toivoo löytävänsä perhekeskeisen kotirouvan. Naimisiinmeno kuuluu asiaan. Googleta käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat. 2 hyvän osuessa kohdalle pidä kirjaa molempien hyvistä&huonoista puolista. Sub/dom lyhenteet näkyy monella sitä varten ettei tulisi huteja. Submissiivinen= palvelualtis, dom= dominoi.
Aloita yhdestä sivusta kerrallaan.
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/
https://westernmatch.com/m/index
Apit:
https://www.farmersdatingapp.com/
https://apps.apple.com/us/app/cowboy-mate-dating-app/id1448701563
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fbm.cowboys&hl=en_US&…
Suomen sinkkujen määrä putoisi lähes nollaan jos jokainen mies olisi korkeakoulutettu ja samalla myös syntyvyys nousisi.
Pitäisikö suomeen määrätä laki että jokaisen on pakko opiskella vähintään amk tutkinto?
Suomalaiset kouluttautuu jatkuvasti enemmän ja enemmän joten putoaako sinkkujen määrä samalla?
Kaikille miehille vähintään amk tutkinto ja hyväpalkkainen työ niin sinkkuja on nolla suomessa ja syntyvyys nousee kohisten.
Myös koulutetuissa naisissa on niitä, joilla on esimerkiksi ylipainoa, mt-ongelmia ja yksinhuollossa olevia lapsia. Käy kimppuun, AP!
Vierailija kirjoitti:
Myös koulutetuissa naisissa on niitä, joilla on esimerkiksi ylipainoa, mt-ongelmia ja yksinhuollossa olevia lapsia. Käy kimppuun, AP!
Tää on just hyvä kun se lihava tai/ja ruma korkeakoulutettu nainen luulee olevansa tasokas nainen vaikka ne on just niitä alhaisen tason naisia. Nämä naiset hakee juuri sitä korkeakoulutettua miestä mutta miehen tasoa taas se koulutus nostaa toisin kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Suomen sinkkujen määrä putoisi lähes nollaan jos jokainen mies olisi korkeakoulutettu ja samalla myös syntyvyys nousisi.
Pitäisikö suomeen määrätä laki että jokaisen on pakko opiskella vähintään amk tutkinto?
Suomalaiset kouluttautuu jatkuvasti enemmän ja enemmän joten putoaako sinkkujen määrä samalla?
Kaikille miehille vähintään amk tutkinto ja hyväpalkkainen työ niin sinkkuja on nolla suomessa ja syntyvyys nousee kohisten.
Ihmisiä on liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen maailman jokaisessa maassa. Lisäksi tietoisen elämän tekeminen ei ole inhimillistä millään mittarilla tarkasteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap halua. Hän seurailee vain niitä samoja naisia kuin kaikki muutkin miehet.
Kelpuutan parisuhteeseen vain miehen, joka on vähintään yhtä älykäs kuin olen itse. Eipä ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kelpuutan parisuhteeseen vain miehen, joka on vähintään yhtä älykäs kuin olen itse. Eipä ole löytynyt.
Kelpuutan parisuhteeseen vain naisen, joka ei nalkuta ja on hyvännäköinen. Eipä ole löytynyt.
Hetkinen. Miten minulla siis on helppoa kun ei ole tullut vastaan miestä jonka pelkkä ulkonäkö saisi minut haluamaan suhdetta (en usko edes mahdolliseksi) ja kun tiedän että monet miehet ajattelee että "reikä se on rotallakin"?