Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät koulutetut naiset halua parisuhdetta?

Vierailija
25.07.2023 |

Lähipiiristä eivät edes ne keijukaismaiset, joihin kaikki pojat ihastuvat ja jotka voisivat valita ns. parhaat päältä, halua parisuhdetta vaan ovat vuosia yksin jos siihen on varaa.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen sinkkujen määrä putoisi lähes nollaan jos jokainen mies olisi korkeakoulutettu ja samalla myös syntyvyys nousisi.

Pitäisikö suomeen määrätä laki että jokaisen on pakko opiskella vähintään amk tutkinto?

Suomalaiset kouluttautuu jatkuvasti enemmän ja enemmän joten putoaako sinkkujen määrä samalla?

Kaikille miehille vähintään amk tutkinto ja hyväpalkkainen työ niin sinkkuja on nolla suomessa ja syntyvyys nousee kohisten.

Suomen korkeakoulutettujen määrä on Turkin tasolla.

Vierailija
102/108 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki on koulutettu niin kuka ne varsinaiset työt tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtasin elämäni rakkauden, en pitkään aikaan edes tiennyt koulutuksestaan tai rahoistaan. Tiesin silti kaiken oleellisen. Sen kuinka hyvä mun oli hänen kanssaan. Kuinka meidän arvot ja tapa elää kohtasivat.

Olen maisteri, hän on amis. Mun maailman rakkain ihminen.

Vierailija
104/108 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt vain omasta puolestani lähes 15 vuoden sinkkuuden jälkeen. Pitkä liitto kariutui lasten ollessa pieniä kun ex-mieheni lähti etsimään kadonnutta nuoruuttaan baareista ja löysikin itselleen sitten uuden naisen. Kun lapset olivat pieniä ei ollut aikaa mihinkään suhteisiin. Minusta tuli siis totaaliyh, ex heittäytyi myös työttömäksi välttääkseen elatusmaksut. Lasten kasvaessa kouluttauduin työn ohessa ja etenin uralla. Nyt lapset ovat aikuisia, minulla hyvä työ josta ansaitsen hyvin. En ole ehtinyt kaivata parisuhdetta, työ vie paljon aikaani ja vapaa-aikanani harrastan. Minulle on kertynyt omaisuutta, joka aikanaan periytyy lapsilleni. Olen myös niin tottunut olemaan itsenäinen, että miehen ei ehkä ole helppoa olla kanssani. Tässä omat syyni olla sinkkuna.

Vierailija
105/108 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset kehtaavat tienata itse, käyttää housuja ja olla päästämättä luomakunnan kruunua tekemään heihin tarpeitaan!

Vierailija
106/108 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan lisäarvon tuomisesta elämään, täytyy kysyä: Miksi haluaisivat?

Matalasti koulutetuilla ymmärtää ettei ole samanlailla varaa ilman miestä.

Vierailija
107/108 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi koulutetut naiset ei halua itselleen koleraa?!??!?!"

Mystistä.

Vierailija
108/108 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani naiset jotka ei halua parisuhdetta, eivät myöskään halua lapsia, tekevät uraa, harrastavat hyvin tavoitteellisesti ja siihen kuvioon ei mahdu häiriötekijöitä. Parisuhde vie aikaa uralta ja harrastuksilta ja se mies voi haaveilla perheestä joka myöskin saattaisi pilata uran. Vakipano näillä saattaa olla kuvioissa kunnes se pano alkaa haikailla enemmän.

Matalasti tai korkeasti koulutettu, urapolku voi olla monenlainen mutta muuten kuvio on samanlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan