Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiselle vartalolle farkut oikein on suunniteltu??

Vierailija
25.07.2023 |

Valuvat jalasta ja samalla puristavat kauheat kahvat kylkiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut on suunniteltu normaalipainoisille ja hoikille. Vyö on tosiaan kiva asuste. Mulle ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää sopivia farkkuja. Vyötärölle jää muutama sentti liikaa tilaa ja vyö korjaa asian.

jes jes joku tajus ettei jokaiselle ihmiselle tehdä erikseen farkkuja et on liijan tiukat tai valuu et vyö korjaa asian ja voi kävellä sopivissa

Vierailija
22/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sulla on liikaa rasvaa keskivartalossa ja liian vähän lihasta jaloissa😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myydään aina liian pieniä farkkuja. Myyjä vakuuttaa, että pitää ollakin napakat ja että kyllä ne siitä käytössä löystyvät, mutta eivätpä kovin usein ole löystyneet. 

Se riippuu paljonko niissä on sitä elastaania. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Myyjän tehtävä on opastaa asiakasta, toki asiakas itse päättää mitä kokoa ottaa. Moni tulee valittamaan sitten, jos farkut " lörpöttää" 2 viikon päästä.

ostakaa pienten lasten koko jos vyötä on vaikea käyttää.en kyl liikkuis päivääkää liijan pienissä vaatteissa

Moni pähkäilee kokoa ja annan vinkkejä. Olen käynyt eri merkkien koulutuksissa.

Kuten sanoin, jokainen tekee sen päätöksen itse, minkälaisena farkkunsa haluaa. Mutta se ei ole reklamaatio, jos housut alkaa lörpöttää. Noi elastaania sisältävät venyy aika paljon käytössä.

Vierailija
24/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle. Urheilullinen hoikka herkkupeppu. Ei mitään ongelmia ostaa farkkuja. Rajoitteena lähinnä se, kuinka seksikäs haluan olla

Vierailija
25/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sulla on liikaa rasvaa keskivartalossa ja liian vähän lihasta jaloissa😬

Ompun kroppa? Silloin noi Macit istuu, joska ne venyy vyötäröltä.

Vierailija
26/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompun kroppa? Silloin noi Macit istuu, joska ne venyy vyötäröltä.

Vyötärö 70 cm, lantio 98 cm ja reidet 56 cm eli aika tasapaksu.

Ap

Vierailija
27/30 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan täysin farkkujen mallista

Ja koosta myös.

Vierailija
28/30 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa farkuista on suunniteltu kapealanteisille, eli kun normaalilanteinen nainen pukee ne päälleen niin vyötärö jää liian löysäksi koska täytyy ottaa niin iso koko että lantio mahtuu. Toki tällöin voi käyttää vyötä tai ommella kuminauha farkkujen vyötärölle, tai yrittää löytää sellainen malli jota ei ole suunniteltu naiselle jonka lantio on 15cm vyötäröä leveämpi.

Vierailija
29/30 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kapealanteinen ja järkyn pitkäsäärinen ja lähes takamukseton. Parhaat farkut löydän aina nuorten miesten malleista. Harmillisesti ne ovat muuten outoja; niittejä, metalliketjuja, revittyjä sieltä täältä.

N30

Vierailija
30/30 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostan aina vyötäröstä vähän isommat farkut kuin tarvitsisi koska en pidä tunteesta kun taskuissa olevat tavarat painaa reittä vasteen.

Kännykätkin kun on valtavia laattoja niin saa olla isot taskut, ja lompakon takia myös.

Itse en henkilökohtaisesti pidä stretchistä/elastaanista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän