Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiselle vartalolle farkut oikein on suunniteltu??

Vierailija
25.07.2023 |

Valuvat jalasta ja samalla puristavat kauheat kahvat kylkiin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kyllä mä olen aina löytänyt itselleni sopivia farkkuja, jotka istuu hyvin. Olen normaalipainoinen ja -vartaloinen, ei mitään erityisiä ongelmia. Tosin täytyy sanoa, että järkytyin vähän kun hiljattain sovitin näitä nykymuotifarkkuja (korkea vyötärö, leveät lahkeet ja joustamaton denim), että kuinka epämukavilta ne tuntuivat vyötäröltä. Olen tottunut elastaania sisältäviin farkkuihin ja onneksi niitäkin vielä saa. (Olen 5-kymppinen.)

Vierailija
2/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin farkkujen mallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ovat ihania.

Vierailija
4/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monenlaiselle. Malleja on erilaisia.

Vierailija
5/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sovi yksikään.

Ap

Vierailija
6/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt vika sovittajassa vaiko farkuissa ?

Vierailija
7/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisille vartalomalleille on myynnissä monenlaisia farkkuja. Tärkeintä on ostaa sopivan kokoiset, ei ainakaan liian pieniä.

Vierailija
8/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleja on vaikka kuinka. Jos ei halua 100% puuvillaa, niin löytyt niitä missä on elastaania.

Millaisia etsit?

T. Vaatemyyjä

Vierailija
9/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joissa on elastaania (kuten Mac), ne venyy paljon. Joten kannattaa ostaa tosi napakat. 1-2 kokoa pienempi kuin normaali koko. Sit taas 100% puuvillaa (Esim. Levis) ei veny niin paljon ja ovat kestävempiä.

T. Vaatemyyjä

Vierailija
10/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myydään aina liian pieniä farkkuja. Myyjä vakuuttaa, että pitää ollakin napakat ja että kyllä ne siitä käytössä löystyvät, mutta eivätpä kovin usein ole löystyneet. 

Vierailija
11/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkkäreille.

Vierailija
12/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh? oletteko kuulu vyöstä?.mulla ainaki valuu kaikki farkut jos ei vyötä käytä.ostin mustan nahkavyön samalla ku farkut .

Vierailija
13/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joissa on elastaania (kuten Mac), ne venyy paljon. Joten kannattaa ostaa tosi napakat. 1-2 kokoa pienempi kuin normaali koko. Sit taas 100% puuvillaa (Esim. Levis) ei veny niin paljon ja ovat kestävempiä.

T. Vaatemyyjä[/quot

olipa ammattimaine neuvo.mitäs jos ostais sopivat ja laittais vyön

Vierailija
14/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on kyllä sellaisia löytää, jotka joka kohdasta istuisivat.

Mulla on lihaksikkaat reidet ja leveä lantio, niihin verrattuna kapea vyötärö. Jos on farkut yhdestä kohtaa sopivat, niin ne on joko liian suuret tai kinnaa toisesta kohtaa.

Vierailija
15/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei minullekaan! Kauhean epämukavia. Käy just noin kun aloituksessa kuvailet, eli valuu alas mutta puristaa kumminkin. Tosi vähän tulee käytettyä nykyään, melkein hameissa tai mekoissa kuljen. Mun vyötärö ei ole kovin erottuva ja on tosi korkealla melkein sittien alla. Ainoat siedettävät päällä ovat sellaiset ultrakorkeavyötäröiset, ne pysyy vähän paremmin päällä.

Vierailija
16/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myydään aina liian pieniä farkkuja. Myyjä vakuuttaa, että pitää ollakin napakat ja että kyllä ne siitä käytössä löystyvät, mutta eivätpä kovin usein ole löystyneet. 

Se riippuu paljonko niissä on sitä elastaania. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Myyjän tehtävä on opastaa asiakasta, toki asiakas itse päättää mitä kokoa ottaa. Moni tulee valittamaan sitten, jos farkut " lörpöttää" 2 viikon päästä.

Vierailija
17/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei minullekaan! Kauhean epämukavia. Käy just noin kun aloituksessa kuvailet, eli valuu alas mutta puristaa kumminkin. Tosi vähän tulee käytettyä nykyään, melkein hameissa tai mekoissa kuljen. Mun vyötärö ei ole kovin erottuva ja on tosi korkealla melkein sittien alla. Ainoat siedettävät päällä ovat sellaiset ultrakorkeavyötäröiset, ne pysyy vähän paremmin päällä.

Sittien = tissien 😂

Vierailija
18/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu paljonko niissä on sitä elastaania. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Myyjän tehtävä on opastaa asiakasta, toki asiakas itse päättää mitä kokoa ottaa. Moni tulee valittamaan sitten, jos farkut " lörpöttää" 2 viikon päästä.

ostakaa pienten lasten koko jos vyötä on vaikea käyttää.en kyl liikkuis päivääkää liijan pienissä vaatteissa

Vierailija
19/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on suunniteltu normaalipainoisille ja hoikille. Vyö on tosiaan kiva asuste. Mulle ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää sopivia farkkuja. Vyötärölle jää muutama sentti liikaa tilaa ja vyö korjaa asian.

Vierailija
20/30 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut on suunniteltu normaalipainoisille ja hoikille. Vyö on tosiaan kiva asuste. Mulle ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää sopivia farkkuja. Vyötärölle jää muutama sentti liikaa tilaa ja vyö korjaa asian.

Eikä ole! Minä olen normaalipainoinen, mutta silti on työn ja tuskan takana löytää sopivat. Jos olisi sellainen putkimallinen, niin ehkä sitten. Mulla jää suurimmassa osassa malleja vyötärölle liikaa ylimääräistä, jos lantiolta on sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme