Joku on pöllinyt pyykkinarulta mun pitsipeiton
Maksoi 90 luvulla yli kymppitonnin, käsintehty näitä ei enää saa. Että pistää vihaksi
Kommentit (26)
Ootko se sama tyyppi, jonka pyykkitelineen vei pelle yksi päivä🤡
Seuraa lähitienoon kirppareilta ja nettimyyntipaikkoja voi tulla piankin myyntiin ja sitten voit käräyttää myyjän.
Pyykkinarupöllijöille on oma paikkansa helvetissä
Pitsi pikkarit ymmärtäisin mutta en mitään peittoja
Voiko muka pitsipeitto maksaa noin paljon? Pitää ruveta värkkäämään noita itse siinä tapauksessa.
0/5.. noin kallista pitsipeittoa oo olemassakaan 😅
Ulos ei pitäisi viedä tyrkylle, varsinkin jos ei halua että varas vie. Nyt ota opiksi ja ei ensi kerralla sinne. Vaikka voit tehdä kuten haluat. Jossain maalla jossa ei näy ketään eri asia. Entä parvekekuivatus.
Vaihdoin autoon öljyt niin tarvin hukkakangasta.
Millo jengi ymmärtää että yleisiin tiloihin ei koskaan jätetä mitään arvokasta tai korvaamatonta. Kaikki viedään mitä ei oo pultattu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Voiko muka pitsipeitto maksaa noin paljon? Pitää ruveta värkkäämään noita itse siinä tapauksessa.
Kyllä kunnon kalastajalangasta käsin tehty parisängyn peitto maksaa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kunnon kalastajalangasta käsin tehty parisängyn peitto maksaa noin paljon.
Mahtaa olla ruma tommonen 🙄
Kylläpä sinulta nyt on kadonnut paljon tavaraa kesän aikana. 4000 euron paita ja huippukallis matto. Onko ne 500 euron pikkuhousut sentään vielä tallessa?
Vierailija kirjoitti:
Millo jengi ymmärtää että yleisiin tiloihin ei koskaan jätetä mitään arvokasta tai korvaamatonta. Kaikki viedään mitä ei oo pultattu kiinni.
Koska mun lapsuudessa ja nuoruudessa ei tullut mieleenkään, että joku varastaisi pyykkinarulta jotain tai joku ryöstäisi kengät mun jalasta.
Ehkä se tietynlainen ´köyhyys´ on etu silloin, kun kaikki on vähän samassa jamassa, tasapäistämistä kato, nykyäänhän se on suoranainen kirosana - tasapäistäminen. Mutta kun sillä on erittäin hyviäkin puolia. Ei meiltä sinällään mitään puuttunut, ruokaa, koti, vaatteita, harrastuksia, kavereita riitti, vaikka materiaa ei ollut niin paljon ja merkkivaatteista ollut tietoakaan. Eipä kiusattu vaatteista (kaikesta muusta kyllä), eikä varastelua ollut niin paljon. Jotkut olivat rikkaammista perheistä, mutta ei se niin kauheasti arjessa näkynyt, kun samassa luokkahuoneessa istuttiin. Samat punaiset samettifarkut ja tähtikoristeinen villapaita -tyyppistä vaatetusta kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mun lapsuudessa ja nuoruudessa ei tullut mieleenkään, että joku varastaisi pyykkinarulta jotain tai joku ryöstäisi kengät mun jalasta.
Ehkä se tietynlainen ´köyhyys´ on etu silloin, kun kaikki on vähän samassa jamassa, tasapäistämistä kato, nykyäänhän se on suoranainen kirosana - tasapäistäminen. Mutta kun sillä on erittäin hyviäkin puolia. Ei meiltä sinällään mitään puuttunut, ruokaa, koti, vaatteita, harrastuksia, kavereita riitti, vaikka materiaa ei ollut niin paljon ja merkkivaatteista ollut tietoakaan. Eipä kiusattu vaatteista (kaikesta muusta kyllä), eikä varastelua ollut niin paljon. Jotkut olivat rikkaammista perheistä, mutta ei se niin kauheasti arjessa näkynyt, kun samassa luokkahuoneessa istuttiin. Samat punaiset samettifarkut ja tähtikoristeinen villapaita -tyyppistä vaatetusta kaikilla.
1960-luvulla pyykkinarultamme varastettiin vaatteet. Naru on pihallamme ikkunoiden edessä. Matkaa 8 metriä.
Tuollainen oli myynnissä jossain tuottajien kaupassa turun ja Tampereen välisen tien noin puolessa välissä ainakin pari vuotta, kunnes koko liike lopetti. (Pahkapirtistä vähän turkuun päin)
Ei ollut kova hintakaan.
Minun äidilyä oli varastettu oven pielestä katuharja
Vierailija kirjoitti:
Minun äidilyä oli varastettu oven pielestä katuharja
Siinä harjassa oli takuulla taikaa. Nimbus 2000 tai jokin vastaava lentäväinen?
Mika ja Amadi kirjoitti:
Hirveätä. Oletko kuinka vanha?
Joku eläkeläinen :D
Miksi jätit arvoesineen ilman valvontaa?