Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätytön eväät!!!

Vierailija
25.07.2023 |

Ärsytttää kesätyöntekijän eväät, tänäänkin sillä oli pizzaa töissä?? Tosi kiva syldä ite jotain jauhelihakeittoo kun toinen vetää herkkuja vieressä... Aiemmin sillä on myös ollut ihan ihme ruokia, esim tortillaa, miten sellasen ees saa pakattua hyvin mukaan ettei leviä rasiassa?? Ja omenat on lohkottu valmiiksi kotona jne

Voi v*ttu!!! Miksei se osaa ottaa normaaleja eväitä töihin??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku-ap voisi itse myös tuoda herkkuja töihin. Annoskateus on kamala asia.

Joo ei pizzat yms kuulu arkiruokiin. Herkkuja syödään viikonloppuna!! Herätys

Sitä vaan mietin että mitähän tää kesätyrtö tällä toiminnalla yrittää viestittää?? Kumminkin vasta vähän aikaa ollu ite töissä...

Onko pizza epäterveellisempää maanantaina kuin lauantaina?

Niin mutta ei ne herkut kuulu työpäivään.. eihän sitä jaksa edes töitä tehdä kunnolla jos syö tollasta rasvapommia tauolla.. ihan itse koettu kun ison kasan lasagnea oon evääksi syönyt

Ihan yhtä hyvin jaksan työpäivän söinpä sitten pizzan tai kasvissosekeiton lounaaksi/päivälliseksi. Toisaalta pärjään myös vaikka syömättä mitään.

Vierailija
22/26 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan estä sinua ottamasta torstai-illan pizzastasi palaa töihin perjantain lounaalle. Meillä on työpaikalla useita lounaspaikkoja, joista voi valita missä käy syömässä. Mukana on pizza- ja kepsupaikkoja. Silti sitä mielellään välillä valitsee sen lohikeiton tai salaatin lounaaksi, mutta kyllä pizzalle on paikkansa ihan keskellä työpäivääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa työpaikassa työkaveri veti kerran lounaaksi kääretortun.

Vierailija
24/26 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena söin ebäsleivän Lounaaksi ja kahvitauoilla aamulla ja illalla munkkikahvit

Vierailija
25/26 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin hoikka kesätyttö syö eväinä hamppareita, pitsaa, lasagnea. Litteä vatsa ja napapaita. Itse järsin vihanneksia ja silti paisun!

Vierailija
26/26 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä yksi tyyppi, joka veti raakoja porkkanoita, lanttuja, jne. toimistossa. Sitä raksutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla.

Raivostuttavaa!! Varsinkin aamukahvilla olis kiva istua rauhassa heräilemässä päivään mutta toinen rouskuttaa vieressä tuhannen desibelin voimalla

Hän söi niitä koko päivän, korvasi sillä lounaan. Todella raivostuttavaa!