Olenko vanha tai jotain, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut "Coldplaysta".
Siis ihan tosissani. Ihmettelin otsikoita, että mikä tämä on.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ColdPlay on mulle vähän sama kuin jos ihmettelen että ettekö te tiedä kuka on Frisco Kid?
Ja ettehän te apinat tiedä kuka on Frisco Kid.
Sehän oli se ikivanha Harrison Ford-leffa. Vuodelta 1979. Ai sori, mä tiiän vain leffajuttui.
Minua tämä coldplay kiinnostaa kovasti, mutta Frisco Kidistä olin kuullut ja käynyt hänen keikoilla Jamaikalla. Tämmöinen Coldplay kiinnostaa, mutta missä porukoissa sellaista kuunnellaan?
Valkoista musaa?
Persujen musaa kuten prittipoppi yleensäkin.
Valkkareiden kamaa. Valkkarikännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ColdPlay on mulle vähän sama kuin jos ihmettelen että ettekö te tiedä kuka on Frisco Kid?
Ja ettehän te apinat tiedä kuka on Frisco Kid.
Sehän oli se ikivanha Harrison Ford-leffa. Vuodelta 1979. Ai sori, mä tiiän vain leffajuttui.
Minua tämä coldplay kiinnostaa kovasti, mutta Frisco Kidistä olin kuullut ja käynyt hänen keikoilla Jamaikalla. Tämmöinen Coldplay kiinnostaa, mutta missä porukoissa sellaista kuunnellaan?
Valkoista musaa?
Persujen musaa kuten prittipoppi yleensäkin.
Valkkareiden kamaa. Valkkarikännit.
Rastavaarit siellä muistelevat, mitä nyt enää muistavat, kun jointit särkee ;D
Muutaman vuoden takaisen brittitutkimuksen mukaan yli 80 prosentilla ihmisistä musiikkimaun kehitys pysähtyy 30 ikävuoden paikkeilla. Sen jälkeen kyseiset henkilöt pitäytyvät aiemmin tehtyyn lempimusiikkinsa/-artisteihinsa. Olen tällä sivustolla elämäni ensimmäisen, ja myös viimeisen kerran. Ja totean, että lukemani perusteella edellä mainittu tuntuu pitävän paikkansa. Ei muuta kuin hyvää kesää kaikille. Jatkakaa samaan malliin!
Valkoista musaa?