Olenko vanha tai jotain, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut "Coldplaysta".
Siis ihan tosissani. Ihmettelin otsikoita, että mikä tämä on.
Kommentit (124)
Ehkä vain kuuntelet tiettyjä musiikkilajeja, eikä bändi siksi ole osunut kohdalle. Jos soittimessa raikaa Juha Tapio ja Beyonce, niin on saattanut mennä ohi. Coldplayn kulta-aika oli 2000-luvun alussa, sen jälkeen tuli stadionrokkia, viimeisintä tuotantoa en ole kuunnellutkaan.
Yritin kuunnella Coldplayta, mutten pystynyt, oli vaan niin huono.
Nojaa. Olen 48-vuotias ja nimi on kyllä tuttu. Varmaankin olen bändin biisejä kuullut, tosin tietämättä mistä on kyse. Joten yli hilseen menee.
Mtv oli televisiossa auki vuosituhannen vaihteessa aika usein taustalla mutten nyt sieltäkään tätä bändiä bongannut. Vähitellen likemmäs kolmea kymmentä rupesin kuuntelemaan ja etsimään vanhempaa musiikkia ja siitä eteenpäinkin ovatkin bändit/aktit/? aika tuntemattomia.
Ehkä joskus jaksan tutustua aiheeseen Youtuben kautta. Ei se niin vakavaa ole.
Ap on vain elänyt tynnyrissä. Sehän nimenomaan on aikuisten bändi,nuoriso kuuntelee ihan muuta musiikkia. Minä tykkään Coldplaystä.
N53
Olen 53 v ja nimen olin kuullut, mutta en tiennyt yhtään biisiä. Laitoin Spotifyn listan soimaan ja paei olin kuullut. Niin tylsää ja unettavaa musiikkia enkä jaksanut kuunnella montaakaan biisiä.
Tiedän, että tuonniminen bändi on olemassa, mutta en tiedä kuulleeni yhtään sen biisiä. Ja sitten on suomalaisia, jotka maksavat 400e päästäkseen bändin keikalle. Tunnen olevani pihalla. Mutta ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut mitään aiemmin.
Ihmettelin kun kerrottiin että vuoden päästä hesassa hotellihinnat ovat nousseet hurjasti.
Tuon porukan takia menisin hotelliin vain ilmaiseksi jos kuuntelemaan menosta maksettaisiin vähintään 100 €/tunti ja sama korvaus myös matkoihin kuluneesta ajasta maksettujen matkojen lisäksi.
Pitäisi olla myös järjestettynä hyvät kuulonsuojauslaitteet niin että mökä kuuluisi korkeintaan hyvin vaimeana hyminänä.You must be fun at parties?
Olen eri, mutta tiedän olevani hyvää seuraa baarissa ja juhlissa, vaikka en tunne Coldplayn musiikkia (tai ehkä siitä johtuen - olen käyttänyt aikani johonkin muuhun, varmaankin niitä partyseuralaisiani enemmän kiinnostaviin juttuihin).
Samoilla linjoilla tuon edellisen kommentaattorin kanssa, että jos ei ole tähän mennessä joku bändi kiinnostanut sen vertaa, että olisin netistä edes yhden kappaleen käynyt kuuntelemassa, silloin toivoisin minäkin saada kulukorvaukset, jos jostain käsittämättömästä syystä joutuisin tuollaisen bändin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Taidat sitten olla jotain 80? Tämän kun tietävät etenkin nykyiset 40-70v.
En ole kuullut minäkään, ja tosiaan olen lähempänä 80 kuin 40 vuotta.
En minkään ollut kuullut. Ikää 50v. Jos joku Bad Boys Blue tulisi keikalle niin varmaan menisin. :)
Coldplayn hyvä tehdä joku oikein kova hitti, jonka kaikki olis sitten kuulleet,niin ei olis tuntematon bändi.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen nämä suositut bändit tulevat siinä vaiheessa kun suosio alkaa olla laskusuunnassa. Sitä ennen niitä ei täällä näy.
Ja suosio senkun laskee, kun piti jo kolmas loppuunmyyty keikka buukata, sekä joku ap ei ole bändistä edes kuullutkaan...
Voi voi voi...
Ja nyt piti jo 4. keikka väsätä näille tämän ketjun uusfaneille, jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan, mutta luulevat kokevansa suurtakin iloa siitä, että menevät yhtyeen konserttiin, josta eivät siis tykkää tai ole koskaan kuulleet, mutta kun kaikki muutkin...
Voi sentään :/
Toisaalta, elämme maassa, jossa mennään hakemaan ilmaisia muoviämpäreitä, koska naapurikin menee ;D
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen nämä suositut bändit tulevat siinä vaiheessa kun suosio alkaa olla laskusuunnassa. Sitä ennen niitä ei täällä näy.
Ja suosio senkun laskee, kun piti jo kolmas loppuunmyyty keikka buukata, sekä joku ap ei ole bändistä edes kuullutkaan...
Voi voi voi...
Ja nyt piti jo 4. keikka väsätä näille tämän ketjun uusfaneille, jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan, mutta luulevat kokevansa suurtakin iloa siitä, että menevät yhtyeen konserttiin, josta eivät siis tykkää tai ole koskaan kuulleet, mutta kun kaikki muutkin...
Voi sentään :/
Toisaalta, elämme maassa, jossa mennään hakemaan ilmaisia muoviämpäreitä, koska naapurikin menee ;D
--- ja jossa sitten itketään, kun ei saatukaan sitä 500 € lippua, jotta olis voinut mennä kuuntelemaan bändiä, josta ei ollut koskaan kuullutkaan :D ja sitten vasta konsertissa olisi tyhmyytensä tajunnut ;D
Vierailija kirjoitti:
Täh? Niillähän on monta hyvää, tunnettua biisiä.
En osaa nimetä ainuttakaan heidän kappaletta. Joitakin olen kuullut/nähnyt pätkiä tv:stä ja en voi edes ymmärtää kuinka sellaista musiikkia edes tehdään. Siis miksi.
Parempi kysymys olisi ollut että kysyt oletko nuori koska et ole siitä kuullut, Goldplay meinaan on ollut olemassa vuodesta 1996.
Nuorena tuollainen poppirokki meni ihan ohi metallia kuunnellessa. Aloittaja ei ole yksin tämän asian kanssa.
--- koska se ei ollutkaan Ed Sheeran, jolla oli se yksi hyvä biisi, jonka nimeä ei nyt muista, mutta siis Ed Sheeraninhan piti soittaa yksinään lavalla...Mitä tää on? OMG! MITÄ TÄÄ ON, TYTÖT? ;D
Vierailija kirjoitti:
Parempi kysymys olisi ollut että kysyt oletko nuori koska et ole siitä kuullut, Goldplay meinaan on ollut olemassa vuodesta 1996.
Goldplayta ei ole olemassakaan.
Viva la vida on ainoa kappale minkä tiedän.
Ootkin tietty joku Hot Chili Peppers-fani
Tuskin ihmisen typeryys on ikäkysymys.