Olenko vanha tai jotain, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut "Coldplaysta".
Siis ihan tosissani. Ihmettelin otsikoita, että mikä tämä on.
Kommentit (124)
Ei oikein pysty tuosta musiikista löytämään mitään douppia.
Ei jujuta rytmihermoja ja nytkytä tykkäämään.
Taitaa olla juoppojen laskuhumalatangoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v ja kuulin vasta kun konserttia tuputetaan kaikkialla.
Biisit niin mitään sanomattomia että jopa nickelback jää paremmin mieleen.Ihmeellinen hype.
Juuri näin. Biisit ei jää mieleen vaikka kuuntelisi sata kertaa putkeen.
Ihmeellinen hysteria aivan mitäänsanomattomasta bändistä.
Kyllä jäävät mieleen. Joskus toistakymmentä vuotta sitten The Voice tv:ltä tuli näiden biisejä usein ja vieläkin muistan ulkoa joidenkin biisien sanat (ja musiikkivideot), vaikken ole niitä erikseen se jälkeen kuunnellut. Jotkut biisit ovat saaneet radiosoittoa niin paljon että muistaa väkisin. Sama kuin joku Eye of the Tiger - sen muistaa vaikkei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Prittipoppia? kirjoitti:
Pitää kuunnella joskus kun hyvä musiikki loppuu. Sitä ennen kuuntelen kaikkea muuta.
Taitaa olla levy-yhtiöiden tuottama pändi, kun en itsekään ole kuunnellut koskaan.
Michael Jacksonit ja kaikenlaiset hiphopit tiedän ja hevimaailman, mutta coldplayta ei ole tuullut kuultua tai nähtyä missään.
Taitaa olla niin yleistä musiikkia radioväelle etten ole kuullut. Ei taida olla niin myynyt kuin Jackson?
vm 75
Kiinnostaa kuitenkin niin paljon, että tulit tänne pätemään?
Niin kun sanoin, niin pitää kuunnella jos se on hyvää, mutta ei nyt ja ei lähitulevaisuudessa.
KOSKA on niin paljon hyvää musiikkia kuunneltavana ja tuo pändi ei ole koskaan hypännyt soittolistoilleni ja minulla on todella laaja skaala kuunneltavaa.
Minulla on epäilykseni, mutta olen avoin. En silti kuitenkaan kirjoita mihinkään youtubeen tai spotifyhyn coldplay.
Voin kirjoittaa sen parinkymmenen vuoden päästä, kun nähdään onko musiikki kestänyt aikaa.
Ei taida olla ihan yhtä leijailevaa karkkipoppia kuin tämä?
Kuunteleeko karvanoppa-amikset Coldplayta ja onko heillä varaa työväenluokan prittipoppibandin keikalle?
Missä doupahtavuus? kirjoitti:
Ei oikein pysty tuosta musiikista löytämään mitään douppia.
Ei jujuta rytmihermoja ja nytkytä tykkäämään.
Taitaa olla juoppojen laskuhumalatangoa?
Coldplay toimii hyvin jos on incel tai muuten vain peräkammarin poika ja melankolinen eli venäjäksi tuska tai toskainen ihminen. Coldplay soimaan kun olet onnistunut heikolla itsetunnolla ja veltolla elimellä masturboimaan itsellesi orgasmin ja itket tavallaan onnesta, mutta et kuitenkaan onnesta.
Itket kaiken toivottomuutta.
Coldplay oudosti toimii paremmin siihen kuin Joydivision, vaikka jälkimmäinen on varmasti siihen juurikin tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prittipoppia? kirjoitti:
Pitää kuunnella joskus kun hyvä musiikki loppuu. Sitä ennen kuuntelen kaikkea muuta.
Taitaa olla levy-yhtiöiden tuottama pändi, kun en itsekään ole kuunnellut koskaan.
Michael Jacksonit ja kaikenlaiset hiphopit tiedän ja hevimaailman, mutta coldplayta ei ole tuullut kuultua tai nähtyä missään.
Taitaa olla niin yleistä musiikkia radioväelle etten ole kuullut. Ei taida olla niin myynyt kuin Jackson?
vm 75
Mulla on tapana aina tulla pätemään ja vähän tönimäänkin.
Tykkään voittaa tappeluita. Olen se tavernan kukko jolle ei vittuilla.
Ja sitten kuuntelet alahuuli väpättäen miehekkäästi MJ:tä ja sulla on timattinen hanska, johon tumputat. Jii-haa! ;D
Vierailija kirjoitti:
Viva la vida on ainoa kappale minkä tiedän.
Sama. Senkin kuulin jossain kuoro-ohjelmassa ekaa kertaa. Pitäisi tietenkin tietää tuo bändi muttei huvita.
Vietetäänkö coldplayn hautajaisia nyt? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prittipoppia? kirjoitti:
vm 75
Niin kun sanoin, niin pitää kuunnella jos se on hyvää, mutta ei nyt ja ei lähitulevaisuudessa.
KOSKA on niin paljon hyvää musiikkia kuunneltavana ja tuo pändi ei ole koskaan hypännyt soittolistoilleni ja minulla on todella laaja skaala kuunneltavaa.
Minulla on epäilykseni, mutta olen avoin. En silti kuitenkaan kirjoita mihinkään youtubeen tai spotifyhyn coldplay.
Voin kirjoittaa sen parinkymmenen vuoden päästä, kun nähdään onko musiikki kestänyt aikaa.
Hanipumpsis, et elä 20 vuotta tuolla asenteella, ei MJ:kään elänyt, vaikka luuli keikkailevansa vielä vuosia ;D Mutta mitäpä sua neuvomaan, koska... jii-haa!
61-v ja todellakin olen kuullut Coldplaysta. Keikalle olen myös menossa.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prittipoppia? kirjoitti:
vm 75
Ja sitten kuuntelet alahuuli väpättäen miehekkäästi MJ:tä ja sulla on timattinen hanska, johon tumputat. Jii-haa! ;D
Just beat it ja bädiä.
Kun mies tunputtaa itseään hanskalla kuin hanskalla, niin se tekee sen miehen kädellä.
Se on homoa ilman timanttista hanskaakin.
Michael Jackson on sentään jotain. Hänestä löytyy rytmi ja lauluääni on ihan mahdoton.
Siis tää coldplay...
Ei ne edes pääse kisaamaan samalle radalle.
Timangia punaisissa nahkahansikkaissa kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prittipoppia? kirjoitti:
vm 75
Just beat it ja bädiä.
Kun mies tunputtaa itseään hanskalla kuin hanskalla, niin se tekee sen miehen kädellä.
eli kuuntelet Beat it-biisiä tumputtaessasi ;D
Oi joi. Ei se sitä siinä biisissä tarkoita ;D
winner kirjoitti:
Täällähän on enimmäkseen kirjoittajia, joilla on todella oma maailmansa, erillinen vallitsevasta todellisuudesta.
Äläkä välitä, ei sinustakaan kukaan ole koskaan kuullut, eikä kukaan koskaan tule kuulemaan.
Jep, ja kun ap kuolee, ei kukaan edes tule kirjoittamaan minnekään, että kuka se oli, nevöhöörd.
Jotkut yrittävät tehdä tietämättömyydestä, lukemattomuudesta jonkinlaisen sankarisaagan: katsokaa miten hyvin minä olen pärjännyt ja miten hieno ihminen olen, vaikken tiedä tätä ja tätä ja tästä en ole koskaan kuullutkaan, joku semmoinen mistä pienet ihmiset tohkaa. Hymph, minä olen pärjännyt teitä paremmin ja ilman tätä tietoa. Kaiken alta paistaa kuitenkin tavattoman huono itsetunto, joka pistää aina yrittämään alentaa muita, mollaamaan ja irvistelemään. Heh.
winner kirjoitti:
Timangia punaisissa nahkahansikkaissa kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prittipoppia? kirjoitti:
vm 75
Just beat it ja bädiä.
eli kuuntelet Beat it-biisiä tumputtaessasi ;D
Oi joi. Ei se sitä siinä biisissä tarkoita ;D
Kaikki apu rytmityö on tarpeen. Itseasiassa minua tumputtaa hymiösikin ja tietty kipinä välillämme.
Odottelen vain sopivaa hetkeä ja pidän sivun auki siltä varalta että se poistetaan.
Minulle just beat it tarkoittaa sitä itseään. Ja yhdistettynä meidän viestittelyyn vien sen loppuun ennen klo 23.
Coldplayn tahdissa en onnistuisi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Täällähän on enimmäkseen kirjoittajia, joilla on todella oma maailmansa, erillinen vallitsevasta todellisuudesta.
Äläkä välitä, ei sinustakaan kukaan ole koskaan kuullut, eikä kukaan koskaan tule kuulemaan.
Jep, ja kun ap kuolee, ei kukaan edes tule kirjoittamaan minnekään, että kuka se oli, nevöhöörd.
Jotkut yrittävät tehdä tietämättömyydestä, lukemattomuudesta jonkinlaisen sankarisaagan: katsokaa miten hyvin minä olen pärjännyt ja miten hieno ihminen olen, vaikken tiedä tätä ja tätä ja tästä en ole koskaan kuullutkaan, joku semmoinen mistä pienet ihmiset tohkaa. Hymph, minä olen pärjännyt teitä paremmin ja ilman tätä tietoa. Kaiken alta paistaa kuitenkin tavattoman huono itsetunto, joka pistää aina yrittämään alentaa muita, mollaamaan ja irvistelemään. Heh.
Nää apinat on tekemättömyydellään samalaisia sankareita kuin ne tupakan vastustajat, jotka möläyttää kovaan ääneen etteivät ole koskaan edes kokeilleet röökii.
Tekevät tekemättömyydestä sankariteon. Kun perinteisesti meillä Suomessa ei ole tapana edes kehuskella tehdyillä töillä, niin nää apinat kehuu tekemättömyyksillä.
Yyy en ole koskaan kuunnellut Couldplayta yyyy.
Annetaan vakin MITALI HEILLE.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson on sentään jotain. Hänestä löytyy rytmi ja lauluääni on ihan mahdoton.
Siis tää coldplay...
Michael Jackson teki nopean snäp-tyylisen potkun lavalla ja käänsi pään alas hattua tipauttamatta.
Osaako coldplay muuta kuin määkiä laiskasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Nää apinat on tekemättömyydellään samalaisia sankareita kuin ne tupakan vastustajat, jotka möläyttää kovaan ääneen etteivät ole koskaan edes kokeilleet röökii.
Tekevät tekemättömyydestä sankariteon. Kun perinteisesti meillä Suomessa ei ole tapana edes kehuskella tehdyillä töillä, niin nää apinat kehuu tekemättömyyksillä.
Yyy en ole koskaan kuunnellut Couldplayta yyyy.
Annetaan vakin MITALI HEILLE.
Korkkasin kossupullon ja löin tyhjän kaljatölkin ottaani lyttyyn samalla kun oottelen milloin Novalta soi Coldplay. Hyvää ryyppymusiikkia se on.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää coldplay...
Michael Jackson on kuollut ja hyvä niin.
Mistä nämä tämmöiset todellisuuden ilmentymät niinkuin saisi tietoisuutensa jos ei voi kuunnella radiokanavia jotka soittaa poprokkia.