Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vanha tai jotain, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut "Coldplaysta".

Vierailija
25.07.2023 |

Siis ihan tosissani. Ihmettelin otsikoita, että mikä tämä on.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei sitä Käenkoskikeskuksessa soiteta. Sinulla lie nk. kansallisromanttinen musiikkimaku?

Vierailija
22/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa on mennyt U2 ja Coldplay sekaisin. Niin samalta ne kuulostavat.

Laulajien äänissä on kieltämättä samaa, mutta musiikissa ei sitten olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut mutten ikinä kuunnellut. tiedän silti että yhtyeen keulakuva oli naimisissa Gwyneth Paltrown kanssa.

Vierailija
24/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oot liian nuori, olivat pinnalla silloin kun sinä vielä imit äidin tisua. 

Vierailija
25/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut mitään aiemmin.

Ihmettelin kun kerrottiin että vuoden päästä hesassa hotellihinnat ovat nousseet hurjasti.

Tuon porukan takia menisin hotelliin vain ilmaiseksi jos kuuntelemaan menosta maksettaisiin vähintään 100 €/tunti ja sama korvaus myös matkoihin kuluneesta ajasta maksettujen matkojen lisäksi.

Pitäisi olla myös järjestettynä hyvät kuulonsuojauslaitteet niin että mökä kuuluisi korkeintaan hyvin vaimeana hyminänä.

You must be fun at parties?

Vierailija
26/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Täällähän on enimmäkseen kirjoittajia, joilla on todella oma maailmansa, erillinen vallitsevasta todellisuudesta.

Äläkä välitä, ei sinustakaan kukaan ole koskaan kuullut, eikä kukaan koskaan tule kuulemaan.

Hienoa ,on upeeta olla tavis,ja kun ei seuraaketään somessa saa elää omaa upeata elämäänsä nauttien.

Vierailija
27/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja kuulin vasta kun konserttia tuputetaan kaikkialla.

Biisit niin mitään sanomattomia että jopa nickelback jää paremmin mieleen.

Ihmeellinen hype.

Vierailija
28/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset roskamusiikkibändit kiinnosta.

Vierailija
29/124 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pusikossa on saanut elää, jos ko. bändin nimi vasta nyt tulee ensimmäistä kertaa esiin. En minäkäään heidän tuotantoaan tunne, mutta väkisinkin olen nimeen törmännyt eri medioissa. 

Vierailija
30/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut mitään aiemmin.

Ihmettelin kun kerrottiin että vuoden päästä hesassa hotellihinnat ovat nousseet hurjasti.

Tuon porukan takia menisin hotelliin vain ilmaiseksi jos kuuntelemaan menosta maksettaisiin vähintään 100 €/tunti ja sama korvaus myös matkoihin kuluneesta ajasta maksettujen matkojen lisäksi.

Pitäisi olla myös järjestettynä hyvät kuulonsuojauslaitteet niin että mökä kuuluisi korkeintaan hyvin vaimeana hyminänä.

You must be fun at parties?

I don't go to parties.

Vierailija
31/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole mielestäni koskaan ennen kuullut moisesta.

N49

Vierailija
32/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v. ja kuullut jo aikoja sitten kyseisestä bändistä. Myös 20v. tyttäreni tietää bändin. Ilman lippuja jäätiin.

Vierailija
33/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Coldplayn levyn joskus 20 vuotta sitten. Kuvittelin että vain me muumiot sitä enää kuunnellaan.

Vierailija
34/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD levyjen aikaan oli vielä kova bändi ja nykyisyys sitten hiukan hämärämpää.

Vierailija
35/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Coldplay-fani vuodesta 2005. Kun kuulin ekasta Suomen keikasta, sanoin miehelle, että helposti varmaan saa lippuja, kun ei ole Suomessa niin tunnettu. 😂 Vaan kuinka kävikään. Emme saaneet lippuja. Ei tosin kovin pitkään jaksettu jonottaakaan.

Vierailija
36/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olet 300-vuotias merikilpikonna, joka on kuullut vain simpukoiden ääniä ja kerran laivasta yhden Beatles-kappaleen.

Ei se mitään.

Vierailija
37/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ekan kerran muutama kuukausi sitten, kun yksi tuttu sanoi tykkäävänsä. Joten nyt tämän keikkahypetyksen kohdalla kuulin tästä jo toista kertaa! Olen 50 v.

Vierailija
38/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vanha olet, mutta typerä ja tietämätön. Taidat olla oikein ylpeä typeryydestäsi? Minun 80-vuotiaat isovanhempanikin tietävät.

Vierailija
39/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja tiedän bändin mutten osaasania yhtään biisiä. Jos kuulusin jonkun niin voisin ehkä tunnistaa et ai tää on näiden biisi.

Vierailija
40/124 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä olla tietämättä ihan mitä vain, jos ei koskaan seuraa mediaa eikä keskustele kenenkään kanssa muusta kuin lastenhoidosta. En silti lähtisi siitä henkseleitä paukuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän