Poikaystävän käyttäytyminen ruokaa ja rahaa kohtaan
Ensimmäisiltä treffeiltä alkaen olemme maksaneet kumpikin omat syömisemme ja juomisemme. Nyt kun vietämme suurimman osan ajasta yhdessä, käymme ruokakaupassa yhdessä ja kokkaamme yhteisen aterian. Oleilemme lähes aina hänen luonaan, sillä itse asun pienessä yksiössä, niin tilaa ei ole kovinkaan paljon.
Meillä on poikaystävän ehdotuksesta käytössä Splitwise sovellus, eli sinne pistetään kaikki kustannukset ja sovellus laskee kulut tasan. Tämä on minulle ok, mutta jotenkin minua häiritsee ja vähän loukkaakin se, että poikaystävä pistää sinne ihan kaikki kulut, auton polttoaineen ja kondomitkin. Olen usein ostanut omasta rahapussista hänen luokseen vessapaperia, tai leiponut herkkuja vietäväksi, ym eikä tulisi mieleenkään pistää niitä kuluja tuonne sovellukseen. Tykkään myös silloin tällöin tarjota vaikka juoman tai jäätelön hänelle ulkona, mutta vastaavaa anteliaisuutta en ikinä saa häneltä takaisin tai sitten huomaan, että jälkikäteen ostos on merkitty sovellukseen ja maksan oman osuuteni.
Ja sitten se, että kun ostamme yhteisiä ruokia, niin poikaystävä tuntuu oikein vauhdilla syövän kaksin käsin, etten vain ehdi syödä yhtäkään palasta enemmän kuin hän. Esim. jäätelöpurkki tai pakastekakku, mies syö niistä 2/3 osaa ja minä 1/3. Meillä oli kerran oliiveja kupissa, joita söimme kun katsoimme elokuvaa. Mies veti kauhealla vauhdilla niitä oliiveita ja viimeisenkin oliivin veti naamaansa. Ei siis edes tarjoa viimeistä muruakaan minulle.
Huomautin, että olipas hieman töykeää ottaa se viimeinenkin oliivi, eikä tarjota kohteliaisuutta naiselle. Hänen puolustuksekseen muka söimme oliiveja vuorotellen niin, että ne oliivit menivät täysin tasan. Eivät menneet, kun katsoin vieressä ihmetellen sitä sen paniikissa suuhun lappamista, ettei vaan jää jostain paitsi.
Miten joku voi olla noin nuuka? Johtuuko siitä, että on vanhempiensa ainoa lapsi, kun taas minä olen tottunut jakamaan asioita sisarusteni kanssa.
Mulla on todella epänaisellinen olo, kun kaikki pistetään noin tarkkaan puoliksi, kaiken huippuna ne kondomitkin.
Ellei mies olisi muuten ihana ja rakastava, en varmaan jaksaisi katsoa tämmöistä nuukailua :/ Mutta alkaahan tässä hieman katkeroitumaan, kieltämättä. Nykyaikaahan se on, että kulut jaetaan, mutta mun luonteeseen kuuluu anteliaisuus rakkauden eleenä. Ei ole siitäkään kyse, että mies olisi köyhä. Tienaa minua enemmän ja on vieläpä hyväpalkkaisella alalla ja yliopistokoulutus.
Kommentit (1406)
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä ap viet vessapaperia ja saippuaa poikaystäväsi kämppään, jos kerran asut omassa asunnossasi ja vain vierailet poikaystäväsi luona?
Ilmeisesti siellä ei ole saippuaa, mutta se on kyllä mysteeri, että voiko olla niin, ettei siellä ole vessapaperiakaan. Tai sitten se on jotain karkeinta paperia, jolla ei pysty pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi olen sinkku.
Minäkin. Rakkaan lapseni kanssa asun ja hän on jo osaava teini eli tekee ruokaa,siivoaa ym. Meillä on nätti tyttöjen koti. Tänne ei mikään mies edes sopisi ja ajatuksena ahdistaa.
Voit joko uskoa mua tai et mutta omakohtainen kokemus tällaisesta tyypistä. Hra oli insinööri muinoin puhelinyhtiössä ja nuuka kuin mikä. Lisäksi alkoholi ongelma, juodessaan sekos täysin. Hyvästä perheestä mutta täysin tampio. Kestin vuoden sitä "ruoka on vain polttoaine" - elämää ja kaupasta halvimman mahdollisen einespitsan ostoa.
Ei ole mitenkään liioittelua sanoa että jätä se. Tuo on sairautta ja se vaan pahenee ja muutakin ongelmaa tulee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä ap viet vessapaperia ja saippuaa poikaystäväsi kämppään, jos kerran asut omassa asunnossasi ja vain vierailet poikaystäväsi luona?
Ilmeisesti siellä ei ole saippuaa, mutta se on kyllä mysteeri, että voiko olla niin, ettei siellä ole vessapaperiakaan. Tai sitten se on jotain karkeinta paperia, jolla ei pysty pyyhkimään.
Arvaus: mies pyytää ap:ta tuomaan vessapaperia, koska se on loppunut. Oikeasti jossakin yläkaapissa on vessapaperia piilossa, mutta tällä tavalla mies saa ilmaiseksi lisää. Sama saippuan kanssa.
Ap, ovatko nuo miesten ja kavereidensa reissut aina jotain Prahan, Puolan, Tsekkien tai Thaimaan matkoja? Voi tuntua pahalta, mutta kuulostaa siltä, että siellä sikaillaan ja nauretaan kotona oleville "pikkuvaimoille" joita käytetään hyödyksi. Todennäköisesti olet kouluttautunut, nätti ja kiltti, juuri sellainen, jonka voi esitellä tyttöystävänä, mutta jota kohdellaan kuin viemärirottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on välillä myös melkeinpä sairaalloisen nuuka. Välillä pää hajoaa ja meinaa mennä totaalisesti hermot, kun ei olisi valmis käyttämään meidän omia rahoja(ne olleet aina kyllä yhteiset käytännön syistä). Sitten olisi kuitenkin valmis matkustamaan ja ravintolaan, jos joku toinen maksaa. Hänen vanhemmat tuon käytöksen ovat opettaneet ja ovat kymmenen kertaa pahempia toisten piikkiin loisioita. Miehen lapsuudessa on todellakin jääty vaille kaikkea. Ei ole ollut ruokaa eikä puhtaita vaatteita, koska vanhemmat ovat säästäneet rahat. Mies ei ole saanut tehdä mitään lapsena, mikä olisi maksanut jotain. Ei harrastuksia, ei reissuja, ei mitään. Kaikki on jaettu neljän veljeksen kesken ja niistä on ollut verinen kilpailu. 0,33l limukin on jaettu veljesten kesken kerran kuussa, kun on raaskittu lämmittää sauna. Eikä miehen vanhempien ammateilla ole todellakaan ollut kyse köyhyydestä.
En varmaan kestäisi moista käytöstä, jos se olisi kokoaikaista. Meillä mies alkaa nuukailemaan, jos stressaa muutenkin. Saa kauheita ahdistuskohtauksia rahasta välillä, vaikka meillä on enemmän kuin hyvät tulot. Lähinnä säälittää, koska lapsuus vaikuttaa edelleen lähes nelikymppisenäkin noin paljon. Aiheesta on vuosien varrella puhuttu paljon. Käytös on lieventynyt vuosien varrella myös. Mutta traumahan tuo on.
Ap:lle sanoisin, että kannattaa puhua aiheesta avoimesti ja syyttämättä. Sieltä voi paljastua vaikka mitä taustalta. Jos on muuten hyvä mies, ei ehkä kannata ihan suoraan vaan luovuttaa.
Ei ap:n tapauksessa mies ole nuuka vaan itsekäs ja kokee ap:n kilpailijana eikä kumppanina. Ei pelaa siis yhteiseen pussiin vaan omaansa. Nuukuus ei ole minusta välttämättä huono piirre. Itsekkyys on. Esim isäni oli nuuka eikä ostanut mitään turhaa. Ei ostanut oikein tarpeeseenkaan. Antoi silti meille lapsille ja hyväntekeväisyyteen. Hän ei ollut itsekäs mutta nuuka hän oli ja arvostan häntä. Itsekkäitä en arvosta.
Mies ei näytä olevan nuuka tietyissä asioissa esim. käy kalliilla ulkomaanmatkoilla yksin tai kavereidensa kanssa ja kun ostaa itselleen vaatteita ja elektroniikkaa, ostaa laatua ja uusinta teknologiaa. Mulle tässä ketjun edetessä on todella valjennut, minkä arvoinen olen miehelle. 10 snt illallisia, ruuan viemistä jääkaappiin nenäni edestä kysymättä haluanko lisää, ikinä ei mitään ylimääräistä, edes kukkia. Ja se pesuhomma, vaikka olen sanonut useammin kuin kerran miten minä en tykkää kun tulee sänkyyn peseytymättä. Hiki haisee kun on pyöräillyt töihin ja kotiin eikä tee mieli suihkuun kuin vasta aamulla? Sanoin senkin, että jos me joskus asuttaisiin yhdessä, pitäisikö olla erilliset sängyt kun minä tykkään nukkua puhtaissa lakanoissa.. Oli vaan hiljaa ja otti sitten selvästi loukkaantuneena suihkun, mutta tätäkin on tapahtunut vain se pari kertaa kun olen jankannut. Pyytämättä ja ilman kinaamista ei peseydy.
Ap
Minulla oli miesystävä joka oli aina sitä mieltä että minulle ei käy mikään kallis elektroniikka. Hän kieppui kimpussa kun olin ostamassa itselleni uutta puhelinta, en saanut ostaa mitään hienoa vaan käytettyä karvalakkipuhelinta. Hän sanoi etten osaa käyttää, enkä edes tarvitse sellaista. Itsellään oli aina uusinta elektroniikkaa puhelimista tietokoneeseen. Eron jälkeen minulla kesti 12 vuotta ennenkuin ostin itselleni uuden älypuhelimen ja kas vain! Osaan käyttää sitä. Mutta ostohetkellä päässäni soi "sinä et tarvitse, etkä osaa käyttää".
Etköhän sinäkin tarvitse niitä kondomeja?
Vai käyttääkö poikaystävä ne jonkun toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä! Kurkkimassa ketjua lounastauolla. Nielen ruokahaluttomana kaurapuuroa, kun on niin paha olla.
Splitwiseen muuten saisi näköjään lisättyä kuvia jokaiseen kulumerkintään - miksei mies laittanut jokaisesta kuitista kuvaa, kun on kerran niin tarkka, että kaikki menee 50/50? Hän ainoastaan lisää maksamansa summan ja sovellus sitten laskee mitä minä olen velkaa. Jumitan samassa aiheessa, kun en vain saa päähäni edelleenkään sitä polttoaineen määrää.. Muuten olisin voinutkin keskustella vielä ja katsoa, mihin tämä etenee. Nyt on niin huijattu olo, ettei edes tee mieli nähdä koko ihmistä. Eilen pistin flunssan piikkiin, etten voinut nähdä iltalenkin merkeissä.
Jos ei olisi näin pettynyt ja surullinen olo, varmaan tekisin niin pikkumaisesti, että alkaisin jakamaan kaiken tasan eri purnukoihin ja vaatisin, ettei minun puolikkaisiin kosketa. Jos ihmettelisi minun pikkumaisuuttani, vastaisin, että minähän vain teen samaa kuin hän - puolitan kaiken tasan, kuten on maksukin hoidettu.
Mitään ylimääräistä en enää tekisi, en hemmottelisi hieronnoilla, juomilla tai herkuilla, kukkia ei ilmestyisi pöydälle ja muutenkin alkaisin olemaan hankala, esim auton kyytiin en enää menisi.Mutten tiedä jaksaisinko alkaa tähän pelleilyyn ja antaisiko mun luonne ylipäätään ruveta antamaan samalla mitalla takaisin. Olisiko parempi liueta hiljaa ja antaa miehen jatkaa suhdettansa Splitwisen ja Excelien kanssa.
Ap
On nerokas ajatus jättää mies hetkeksi aikaa puuhaamaan Splitwisen ja Exceleiden kanssa! Pyydät sitten vain loppulaskun ja laskun tullessa hieman hymähdät ja sitten ohjaat sähköpostin roskapostiin ja ilmoitat seuraavat säpot roskapostiksi. Koska sitä tuo on, roskapostia.
Siinä voi olla oma syynsä, miksi tuo mies on ollut sinkku niin pitkään.
Seuraavan kerran älä poimi roskia mukaasi.
Eksäni oli juuri tuollainen kuin ap:lla. Sama ajattelemattomuus ja itsekkyys ulottui lopulta vähän kaikkeen. Näitä oireitahan oli nähtävissä jo aivan alussa, mutta ohitin asian, kun ajattelin sen olevan aika pieni juttu. En lähtisi enää sellaiseen suhteeseen, koska se kielii ainakin hyvin suuresta arvoristiriidasta, mikä on parisuhteen jatkuvuuden kannalta negatiivinen asia.
Toivottavasti ap nyt sai ajatuksensa tuuletettua ja etsii sopivamman kumppanin. Toki kannattaa hetki olla itsekseen, ettei haksahda tällaisen kultakimpaleen jälkeen toiseen samanlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en edes suostuisi käyttämään mitään kondomia. Samalla säästyisi rahaa.
M18
Tuollaista kutsutaan isäksi. Ei mikään halpa rooli.
Tuommonen poika ei tule pitämään susta tai teidän lapsista huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on välillä myös melkeinpä sairaalloisen nuuka. Välillä pää hajoaa ja meinaa mennä totaalisesti hermot, kun ei olisi valmis käyttämään meidän omia rahoja(ne olleet aina kyllä yhteiset käytännön syistä). Sitten olisi kuitenkin valmis matkustamaan ja ravintolaan, jos joku toinen maksaa. Hänen vanhemmat tuon käytöksen ovat opettaneet ja ovat kymmenen kertaa pahempia toisten piikkiin loisioita. Miehen lapsuudessa on todellakin jääty vaille kaikkea. Ei ole ollut ruokaa eikä puhtaita vaatteita, koska vanhemmat ovat säästäneet rahat. Mies ei ole saanut tehdä mitään lapsena, mikä olisi maksanut jotain. Ei harrastuksia, ei reissuja, ei mitään. Kaikki on jaettu neljän veljeksen kesken ja niistä on ollut verinen kilpailu. 0,33l limukin on jaettu veljesten kesken kerran kuussa, kun on raaskittu lämmittää sauna. Eikä miehen vanhempien ammateilla ole todellakaan ollut kyse köyhyydestä.
En varmaan kestäisi moista käytöstä, jos se olisi kokoaikaista. Meillä mies alkaa nuukailemaan, jos stressaa muutenkin. Saa kauheita ahdistuskohtauksia rahasta välillä, vaikka meillä on enemmän kuin hyvät tulot. Lähinnä säälittää, koska lapsuus vaikuttaa edelleen lähes nelikymppisenäkin noin paljon. Aiheesta on vuosien varrella puhuttu paljon. Käytös on lieventynyt vuosien varrella myös. Mutta traumahan tuo on.
Ap:lle sanoisin, että kannattaa puhua aiheesta avoimesti ja syyttämättä. Sieltä voi paljastua vaikka mitä taustalta. Jos on muuten hyvä mies, ei ehkä kannata ihan suoraan vaan luovuttaa.
Ei ap:n tapauksessa mies ole nuuka vaan itsekäs ja kokee ap:n kilpailijana eikä kumppanina. Ei pelaa siis yhteiseen pussiin vaan omaansa. Nuukuus ei ole minusta välttämättä huono piirre. Itsekkyys on. Esim isäni oli nuuka eikä ostanut mitään turhaa. Ei ostanut oikein tarpeeseenkaan. Antoi silti meille lapsille ja hyväntekeväisyyteen. Hän ei ollut itsekäs mutta nuuka hän oli ja arvostan häntä. Itsekkäitä en arvosta.
Mies ei näytä olevan nuuka tietyissä asioissa esim. käy kalliilla ulkomaanmatkoilla yksin tai kavereidensa kanssa ja kun ostaa itselleen vaatteita ja elektroniikkaa, ostaa laatua ja uusinta teknologiaa. Mulle tässä ketjun edetessä on todella valjennut, minkä arvoinen olen miehelle. 10 snt illallisia, ruuan viemistä jääkaappiin nenäni edestä kysymättä haluanko lisää, ikinä ei mitään ylimääräistä, edes kukkia. Ja se pesuhomma, vaikka olen sanonut useammin kuin kerran miten minä en tykkää kun tulee sänkyyn peseytymättä. Hiki haisee kun on pyöräillyt töihin ja kotiin eikä tee mieli suihkuun kuin vasta aamulla? Sanoin senkin, että jos me joskus asuttaisiin yhdessä, pitäisikö olla erilliset sängyt kun minä tykkään nukkua puhtaissa lakanoissa.. Oli vaan hiljaa ja otti sitten selvästi loukkaantuneena suihkun, mutta tätäkin on tapahtunut vain se pari kertaa kun olen jankannut. Pyytämättä ja ilman kinaamista ei peseydy.
Ap
Tämä riittäisi mulle suhteen päättämiseen. Aikuinen mies ja huono hygienia, ei ikinä jatkoon.
Välillä ärsyttää kun mieheni lotraa suihkussa vähän väliä. Aina kävelylenkin jälkeen, urheilusta puhumattakaan, ja myöhemmin uudestaan jos lähdemme vaikka lasillisille. Ei ärsytä enää, mieluummin niin päin.
Sitä mietin, että on kuitenkin niin siistinä kun lähtee kotoa aamulla, on suihkun raikas, parta ajettu ja hampaat pesty (pesee kyllä onneksi myös iltaisin hampaat), mutta sitten menee sänkyyn päivän päätteeksi vaikka olisi luuhannut missä ja hikoillut urheillessa?! Mä en tajua. Luulisi, että edes haluaisi pestä alakerran ennen kuin harrastaa seksiä minun kanssani vai enkö ole edes sen arvoinen?
Ap
Lääkäripalstalla luki, että on makuasia peseytyykö ennen seksiä, mutta sen jälkeen pitää peseytyä.
Kuka ottaa suihin jos kumppani ei ole käynyt ensin pesulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin. Rakkaan lapseni kanssa asun ja hän on jo osaava teini eli tekee ruokaa,siivoaa ym. Meillä on nätti tyttöjen koti. Tänne ei mikään mies edes sopisi ja ajatuksena ahdistaa.
Ja näin olet päättänyt myös tyttäresi puolesta, että vihaatte miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän taas vetäsit sanan viha? Onko se jotenkin sellainen miehelle ominainen tunne tai helposti pintaan nouseva? Olen ollut ikisinkku vaikka kuinka pitkään, mutta en vihaa miehiä ja kyllä minulla olisi ovi auki KUNNOLLISELLE miehelle. Sitä vaan ei ole vielä tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuukuus on vanhojen ukkojen pahe. Ei se mihinkään katoa, vaan pahenee iän myötä.
Todellakin pahenee. Mun ukko pihistää ihan kaikesta:
Valot
Kuuma vesi
Uunin ja hellan käyttö ( vain mikroa tulisi käyttää )
Pyykinpesukone saa pyöriä vain yösähköllä samoin astianpesukone )
Ajaa minun autolla, minä ostan bensat
Jos ostaa 5€ kahvin ja munkin tuo siitä minulle kuitin ja maksattaa sen minulla.Hänellä on kerrytettyä omaisuutta ja minä omistan vain 20 % ksikesta mitä meillä on.
Olen sinisilmäinen hölmö kun olen kustantanut hänen kulujaan. Heräsin siinä kohtaa kun hän osti omiin nimiinsä
asunnon. Meillä on avioehto, joten.Olen monta kertaa sanonut ettei kääriliinoissa ole taskuja. Kai hän sitten on onnellinen kun on euroja mutta ei niin hyvä avioliitto kun minulla on nyt petetty olo ja pidän häntä ihan pas.kana ihmisenä.
Tuletko toimeen, jos eroat? Jos tulet, niin jätä se sika!
Niin, kyllä. Ollaan oltu naimisissa iät ja ajat. Omistetaan pyoliksi tämä 50 omakotitalo, josta omista sen 50% ja hyvä kun joku ottais tämän edes ilmaiseksi.
Minun eläke on pieni, olen vimmalla saanut säästöön jonkusen verran, kyllä minä sen tajuan, että toi mun ukko tekee kaikki mahdolliset konkelot että saa nyhdettyä lisää euroja kun mä tästä lähden.Alkutilanne silloin kun seurusteltiin oli se, että minulla oli asunto, työpaikka, hänellä ei mitään, ( paitsi että entinen tyttöystävä oli raskaana ja minulle asia selvisi vasta kun oltiin jo naimisissa ja lapsen elatusta joutui maksamaan ) minun työpaikan ansiosta pystyttiin ostamaan eka asunto.
Tämän lapsen hän on testamentissaan sulkenut pois, mikä tulee hänelle kyllä suurena yllätyksenä kun edessä päin esittää niin mukavaa isää.
Hän on kiero kuin korkkiruuvi. Koko hänen elämä pyörii vain rahan ympärillä. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Onhan se viimeinen pisara jo tullut ja en minä tässä huushollissa enää ensi talvea tule olemaan se nyt on ihan selvä asia.Nostelet ne säästöt nyt ja pistät talteen johonkin mihin mies ei varmasti pääse käsiksi. Käteisenä tallelokeroon tms. Jos kyselee eron tultua perään, niin sano että kävit kampaajalla, treenarilla, kauneushoidoissa ja sulta leikattiin yksityisellä naisten juttuja, eikä mitään ole enää jäljellä.
Säästöjen noston lisäksi kannattaa jo nyt alkaa etsiä asuntoa valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja perusta oma ketjusi miesasialle ja mene sinne räyhäämään. Tässä ketjussa on oikeita ongelmia joita puidaan.
Aloittajalle neuvo. Älä pysy tuollaisen kelkassa. Hyppää pois ja etsi uusi ja parempi.
Tilanne tulee vaan pahenemaan. Voitko kuvitella eläväsi kymmeniä vuosia tuommoisen kanssa?
Älä siis hukkaa päivääkään.
Parisuhteessa ensisijaisesti pitää synkata talous asiat tai muuten se suhde ei tule pitkälle pötkimään vaikka olisi kuinka kemiaa. Se vie ihan kaiken kemian äkkiä alamäkeen ja on kamalan stressaavaa jos talous asioista ei päästä kumpaakin tyydyttävään sopuun.
Avoliitossakin on elatusvelvollinen niin ettei voi puolet ja puolet systeemiä harrastaa jos toinen on työttömänä tai muuten pienemmillä tuloilla.
Olen nähnyt että mikään suhde ei pysy kun raha-asiat vituttavat eniten. Toinen ei saa käyttää rahaa mihinkään vaan toinen kontrolloi ihan kaiken. Toinen taas laittaa rahaa ihan älyttömyyksiin.
Meilläkin on tämä että mieheni laittaa rahat ihan älyttömyyksiin mutta en voi sille yhtään mitään kun se omia rahoja sinne laittaa. Minä laitan omat rahani järkevämpään. Meillä ei ole jälkeläisiä.
No ihan sama kun minun ei tarvitse kaupassa laskea centtejä vaan saa kerätä kauppa kärryyn mitä lystää mieheni maksaen ne kaikki. Ihan alusta asti mieheni maksoi ihan kaikki kauppalaskut eikä ole minulta vaatinut niihin mitään.
Minä olen sihteeri, hoidan kodin ja kaikki puutarhat. Mies voi vaan käydä kotona jos niin paljon on työhommia. Minä ole se jalusta ja rauha minne sitten voi tulla lepäämään.
Kerrotko, kuinka siipeilen kun menen kotiini käymään suihkussa ja laittautumassa ja suurimmaksi osaksi nukunkin omassa kodissani? Ja se, että vien sitä vessapaperiakin ja omat saippuat, maksan kaikesta puoliksi kulut jos niitä joudun käyttämään tai syömään. Ja sitten mies kuitenkin syö ja juo enemmän kuin minä.
Ap[/quote]
Viet saippuat ja vessapaperit?
Ei ei ei!
Älä ainakaan mene tuollaisen pihin kanssa lisääntymään. Se varmaan laittais kaikki kulut puoliksi myös silloin kun olet äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Ja söis lapselle ostetut vanukkaat!