Millä perusteella valitsit auton?
Ensimmäisen oman hankinta kohta edessä :D en ymmärrä noista vielä mitään
Kommentit (128)
En tiedä, minkä kokoista/mallista autoa olet tarvitsemassa, mutta kunhan katsot että merkki on MB niin muulla ei oikeastaan niin väliä.
Ja puhun siis uusista autoista, en 90-luvun väyrysistä.
Haluaisin vaaleanpunaisen pienen auton.
Hinta, takapenkin tilat, tavaratila ja omat mieltymykset.
Reilu 10 vuotta sitten tein valinnan kian ja hyundain välillä mittariston valon värin perusteella.
Oli muutama vaihtoehto, valitsin sen missä oli testatuista siedettävin penkki ja sopivan pitkä toimintasäde.
Vierailija kirjoitti:
Halusin kestävän Saksalaisen
Sinä urpå et näemmä tiedä ettei kansallisuutta kirjoiteta isolla alkukirjaimella vaikka luurisi autocorrect niin ehdottaakin.
Oletpa siviistymätön
Väri, kulutus, muiden kokemukset ja huoltojen hinta.
Vaihdelaatikon Tiesin, että olen ajo-opettamassa seuraavan viiden vuoden sisään kolme lasta, joten se oli ensisijainen kriteeri. Sitten toki suorituskyky, kulutus. ikä, ajetut kilometrit (en ollut ostamassa uutta tuolloin), huoltohistoria (että siellä nyt ei ollut jotain samaa jatkuvaa vikaa, jonka takia auto on maannut pajalla jatkuvasti). Miestä kiinnosti enemmän bluetooth-toiminto (jota itse en ole käyttänyt kuin puhelimeen puhumiseen) ja webasto (joka on tosi kiva ominaisuus, mutta kun kotipihasta löytyy se lämmitystolppakin, niin aika tarpeeton).
Sillä perusteella että se on valmistettu autotehtaassa, jolla on pitkä historia ja hyvä maine.
Jos esim. Audi perustaa tehtaan jonnekkin Unkarin metsikköön, niin ei sieltä saada laadukkaita autoja ulos ensimäiseen 20 vuoteen.
Sellanen johon helppo murtautua ja helppo käynnistää.
Hyvä ajettava, omaan perseeseen sopiva penkki, riittävä range, sopivasti teknologiaa kuten esimerkiksi iso HUD augmented reality toiminnolla ja 360 asteen peruutuskamera, kunnon led-valot automaattisella vastaatulevan auton häikäisemättömyystoiminnolla ja tietenkin hieno väri, jota ei tule vastaan joka toisessa autossa (ei siis valkoinen)
Tuossa sitä nyt ens alkuun.
Edullinen vähän käytetty automaattivaihteet -> Toyota Yaris hybrid, puolivuotta vanha, ei ajettu paljon yhtään, 20 tonnia. Luotettava.
1. Ajankohtainen kuljetustarpeeni
2. Kustannukset
3. Statusarvo
Hyvät tilat takana lapsille ja se, että sain nostaa rattaat kasaamatta kyytiin. Autoon tuli mahtua mukavasti perhe ja kolme koiraa. Liukuovet takana helpottivat parkkeerausta lasten kanssa kun ei tarvinnut varoa, että vahingossa kolhisivat ovilla viereisiä autoja. Takatilan ikkunan sai auki koirille treenien ja kauppareissun ajaksi. Tarvittaessa autoon tuli mahtua joku huonekalu/pesukone tmv niin ei tarvinnut maksaa toimituksesta muille. Vetokoukku, ilmastointi ja sisätilan lämmitin tärkeitä.
Sopivan kokoinen, eli ei liian pieni ei liian iso, luotettava merkki, enintään muutaman vuoden vanha.
Itse olen autot ostanut aina hinnan perusteella koska auto on minulle vain liikkumisväline töihin ja satunnaisesti muualle ajan.
Kallein autoni minkä olen ostanut maksoi 3900e ja kun vanhan auton annoin vaihdossa niin hinnaksi jäi 3000e.
Osarilla en ole koskaan autoa ostanut koska autoon en halua rahaa laittaa suuria määriä, käytän rahani fiksumpiin kohteisiin.
M32
Sen perusteella millä saa parhaiten naisia.
Heh joku autoton täällä alapeukuttaa kaikki kommentit :D
Varin tietysti - olenhan nainen