Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmassa vara parempi
EI pidä paikkaansa. Cindykin olis saanut jonkun komean nuoren brittimiehen joka kustantaa hänen elämisen.
Kyllä minuakin kiinnostaa vanhempi mies koska ei kiinnosta jatkuva autojen rassaaminen ja pelataan koko yö ja ollaan työttömiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin kiinnostaa vanhempi mies koska ei kiinnosta jatkuva autojen rassaaminen ja pelataan koko yö ja ollaan työttömiä
Minä tunnen hyvin vähän auton rassaajia sekä nuoremmissa että vanhemmissa. Muutaman tunnen, jotka ovat hyviä siinä ja muut tuovat heille autonsa. Minun aikuiset pojat eivät koskaan ole kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.
N54
Oletko kysynyt vai luuletko vaan?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen miksei Cindy halua kokea komeaa nuorta miestä.
Ulkonäkö ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Cindy haluaa kokea 5-kymppisen miehen.
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaiks. En vois kuvitellakaan olevai isäni ikäisen miehen kans, oikeesti siis niin ällöä! Ei mulla ole mitään vanhoja miehiä vastaan, tietenkään, iskäni on tietysti ihan huippu, vaari on rakas jne, mutta ei "siinä mielessä" noin vanhat kiinnosta. Toki tää nainen saa vapaasti olla vaarinsa kans, eipä se mua haittaa.
Ei viisikymppinen ole mikään vaari. Nykyisin monet elävät yli 90 v. joten on runsaasti vielä elinvuosia jäljellä vielä vaikka uuden perheen perustamiseen.
No, kyllä tuommoinen 53v on lähempänä pappaikää kuin isäksi tulemisen ikää. Toki kumpikin on mahdollista.
Juu ihan vaan kaveri vinkkasi, että voi sitä ikähaitaria madaltaakin.... ei vttu nyt taas näitä selityksiä
Jos molemmat ovat tyytyväisiä suhteeseensa, niin mitäpä tuota arvostelemaan?
Ihan kaikki nuoretkaan naiset eivät ole samanlaisia, eivätkä ajattele samalla tavalla.
Eikös joku taiteilija Oras ole ollut nuoresta neidosta lähtien aviossa paljon vanhemman
miehen kanssa?
Miksi Henkalla on Snapchat jos hänen ikäisensä eivät sitä käytä vaan teinit ja nuoret?
Miksi Henkka haluaa, että Cindi kosii häntä eikä hän Cindiä?
Miksi Cindistä tuntui, että hän on tuntenut Henkan aina, kun he tapasivat ensi kertaa?
Heidän tapauksessa tuo ikä pistää silmään.
Esim Harlinien ikäero ei. Hm..
Täytyy olla pedarin vikaa jos kysyy papereita varmistaakseen että toinen on täysikäinen, eli epäili vahvasti sen olevan lapsi vain paperit teki siitä "ookoota"...iljettävää
Jokainen itse valitsee kumppaninsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imyourdaddy kirjoitti:
Hyvää se patu sille tekee. Arvostaa nuorta naista ihan eri tasolla kuin joku kokematon 18v poikanen, joka ei ymmärrä muutenkaan mitään siitä miten pitää naista hyvänä tai mitä nainen häneltä odottaa (siis tunnetasolla, eli muutakin kuin vain kosketusta)
Mistä päättelet että tämä 5-kymppinen ymmärtää naisia tunnetasolla? Miksi ei sitten ole onnistunut elämässään saamaan pitkää parisuhdetta vaan oli vielä 51v sinkku?
Voi olla eronnut mies, tuskin tämä on eka suhde 51-vuotiaalle.
Pitkät parisuhteet ovat todella harvoin onnellisia eikä sellainen ole minusta mikään itsetarkoitus. Miksi sellaisessa pitäisi jonkun mielestä kärvistellä??? Aika vanhakantaista ajattelua. Nuoriso tuntuu nykyään vaihtavan kumppania muutaman vuoden välein, heti kun entinen alkaa kyllästyttää. Muilla sivustoilla on ollut keskusteluja ettei huonoon suhteesen tarvitse jäädä jos liitto on mennyt kiville. Viisikymppisellä on kerennyt olla jo lukematon määrä kumppaneita.
Tuo ei pitkään kestä. Olkoon se nuorempi miten kypsä tai vanha sielu tahansa niin viimeistään kolmenkympin korvilla se nostaa kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se jutussa sanotaan ihan Cindyn omin sanoin jos viitsit lukea koko jutun. Tänne sitten tullaan taivastelemaan kun ei olla luettu juttua ollenkaan...