Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
621/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ainakaan lapsia kannata tehdä tuon ikäisen papan kanssa!

Vierailija
622/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea rumba tästä asiasta. Olen ns "Hopeakettu" pidän hyvää huolta itsestäni en juo en polta enkä käytä sinisiä pillereitä. Liikun paljon luonnossa ja kansallispuistoissa ja niillä matkoilla olen kohdannut monta nuorta naista, jostain syystä he haluavat jäädä kommunikoimaan kanssani ja eräs nainen halusi minut käymään hänen luonaan joten menin hän halusi seksiä kanssani se on ok minulle. Muutama päivä sitten sain häneltä viestin hän haluaisi nähdä minut uudelleen, varmasti menen hän 26 vuotias kiva nuori nainen. Niin mitä ihmettä siinä on jos nuori nainen pitää vanhemmasta miehestä?

Kyse on kylläkin enemmän sun käytöksestä. Ällöttävää miten vielä brassailet, oot tosi pinnallinen pikku paska.

Kateus on kaiken pahan alku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkan habitus on kyllä sen näköinen, että panisi varmaan mielellään 13-vuotiastakin.

Tuo papereiden kysyminen on varmasti keksitty juttu. Halusi häivyttää jotakin muuta.

Vierailija
624/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K yrpää hän haluaa kiimoissaan vai luuletteko että on nunna tuossa iässä.

Jos k-yrsää haluaisi niin eiköhän hän etsisi hiukan nuorempaa k-yrsää

Vierailija
625/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että jotkut nuoret naiset etsivät turvallista elintasoa. 20 v sippitasku nuorukaiset pelaavat pleikkaria.

Vierailija
626/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempi mies tietää miten nainen tyydytetään,ei millään pleikkarin ohjaimella

Vierailija
627/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea rumba tästä asiasta. Olen ns "Hopeakettu" pidän hyvää huolta itsestäni en juo en polta enkä käytä sinisiä pillereitä. Liikun paljon luonnossa ja kansallispuistoissa ja niillä matkoilla olen kohdannut monta nuorta naista, jostain syystä he haluavat jäädä kommunikoimaan kanssani ja eräs nainen halusi minut käymään hänen luonaan joten menin hän halusi seksiä kanssani se on ok minulle. Muutama päivä sitten sain häneltä viestin hän haluaisi nähdä minut uudelleen, varmasti menen hän 26 vuotias kiva nuori nainen. Niin mitä ihmettä siinä on jos nuori nainen pitää vanhemmasta miehestä?

Kyse on kylläkin enemmän sun käytöksestä. Ällöttävää miten vielä brassailet, oot tosi pinnallinen pikku paska.

Mulla kun ei oo mitään syytä kadehtia tuollaista pillunnälkäistä kääkkää. Mut sä saat uskotella itelles mitä haluut.

Vierailija
628/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun 56vuotiaalla miehellä on jo tosi paha ikänäkö,pelottaa kun se ajelee autolla puolisokeana eikä ego anna periksi hakea laseja. Muuten kyllä terve kuin pukki.

Jos tarkoitat ikänäöllä normaalia iän tuomaa kaukonäköisyyttä (ei pysty kohdistamaan lähelle), se ei autolla ajamiseen vaikuta.

En ole lääkäri,mies itse puhuu ikänäöstä. Ei näe lukea  tabletilta ellei naama ole ihan  siinä kiinni,ei lääkepakkauksien ohjeita (esim. kosteuttavien silmätippojen käyttöohje) ja hämärällä kuulemma valot sokaisee ja on vaikea nähdä tietä. Ei halua mennä optikolle koska ei halua laseja.

Miksi sinun pitäisi olla lääkäri, että kykenet käyttämään asiasta niiden oikeita nimiä? Minä en ole biologi, joten taivaalta sataa verta enkä palomies, joten Rodoksella metsää jäätyy. Menee aika vaikeaksi elämä, kun ei mitään vastuuta ota itsestään vaan aina inttää vastaan, ettei ole sen tai tämän alan asiantuntija. Ja sun ukkos ajelee sokeana eikä näe, etkä soita poliisia? Ai niin, ethän sä osaa, kun et ole puhelinkoneen keksijä. Etkä optikko.

Vierailija
629/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imyourdaddy kirjoitti:

Hyvää se patu sille tekee. Arvostaa nuorta naista ihan eri tasolla kuin joku kokematon 18v poikanen, joka ei ymmärrä muutenkaan mitään siitä miten pitää naista hyvänä tai mitä nainen häneltä odottaa (siis tunnetasolla, eli muutakin kuin vain kosketusta)

Mistä päättelet että tämä 5-kymppinen ymmärtää naisia tunnetasolla? Miksi ei sitten ole onnistunut elämässään saamaan pitkää parisuhdetta vaan oli vielä 51v sinkku?

Vierailija
630/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vielä kääntänyt toisinpäin? Entä jos sama ikäero niin että mies 20v ja nainen yli 50v? Niinku Katri Helena ja Tommi Liimatainen? Ikäero heillä 32v!!

Vierailija
631/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taas on ihan ok

Vierailija
632/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu? Mä oon 21 v. kaunis nainen ja vihaan tuollaisia feikkejä naistenvonkaajia. Mulle kelpaa max 10 vuotta vanhempi, komea ja viriili mies. Sellainen, joka voi tehdä mun kanssa lapsia ja elää mun kanssa nuoren ihmisen elämää. Hopeakettu on susi lampaan vaatteissa. Paskapallero hopeakääreessä. Varokaa!

Sinun pitää ottaa virilli mies, mee jo hittooko täällä liset ps et saa ketään oot vanha piika paska

Vierailija
633/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero Henkan pankkitilillä.

Vierailija
634/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun ei oo mitään syytä kadehtia tuollaista pillunnälkäistä kääkkää. Mut sä saat uskotella itelles mitä haluut.

Ei sinua kukaan huoli ei koskaan

Vierailija
635/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero Henkan pankkitilillä.

Ikää tärkeämpiä ovat numerot miehen pankkitilillä. Kunhan niitä on tarpeeksi peräkkän +merkin jälkeen, niin niihen kyytipoikana menee henkatkin.

Vierailija
636/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että jotkut nuoret naiset etsivät turvallista elintasoa. 20 v sippitasku nuorukaiset pelaavat pleikkaria.

Parikymppisen nuoren naisen pitää opiskella itselleen ammatti eikä elää millään portsarimiehen tuloilla.

Vierailija
637/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jaa ei normaali nuori nainen halua isänsä ikäistä miestä. Pitää olla jotenkin vinksahtanut isäsuhde tai huono sellainen. Etsii vanhemmasta miehestä jotain turvaa tai sitten varoja. mun oma mies ainakin tuntui turvalliselta ja aikuismaiselta vaikka oltiin silloin kun tavattiin 25v ja 26v. En ole koskaan ymmärtänyt sitäkään että "valitse vanhempi mies, nuoret miehet ei tiedä mistään mitään vaan pelaa vaan pleikkaria". Jotenkin kuulostaa aivopesulta. On niitä aikuismaisia ja järkeviä 24-30v miehiäkin. Sitäpaitsi jos ihminen on lapsellinen ja tyhmä 25-vuotiaana, miten hän yhtäkkiä muuttuisi järkeväksi 40 vuotiaana? Ikä ei tuo aina mielestäni aina kypsyyttä. 

Vierailija
638/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa rahallisesti tietenkin kun peliriippuvuus jonneilla mazzit finaalissa

Vierailija
639/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imyourdaddy kirjoitti:

Hyvää se patu sille tekee. Arvostaa nuorta naista ihan eri tasolla kuin joku kokematon 18v poikanen, joka ei ymmärrä muutenkaan mitään siitä miten pitää naista hyvänä tai mitä nainen häneltä odottaa (siis tunnetasolla, eli muutakin kuin vain kosketusta)

Mistä päättelet että tämä 5-kymppinen ymmärtää naisia tunnetasolla? Miksi ei sitten ole onnistunut elämässään saamaan pitkää parisuhdetta vaan oli vielä 51v sinkku?

Voi olla eronnut mies, tuskin tämä on eka suhde 51-vuotiaalle.

Vierailija
640/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nuo sukupuolet olisivatkin toisinpäin? Olisiko ikä silloinkin "vain numero"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi