Tutkimukseni mukaan työssäkäyvä makaa enemmän sohvalla kuin työtön
Hei eivät yksinkertaisesti jaksa muuta tehdä vapaa-ajallaan. Työtön ei ehdi sohvalle kun herää klo 12 ja tekee kaikenlaista kun energiaa ja aikaa on.
Kommentit (24)
joku pisti taas.no kivahan se on paskaa jauhaa.
Teitkö tutkimuksen omalla sohvallasi napaasi tutkien?
Vierailija kirjoitti:
joku pisti taas.no kivahan se on paskaa jauhaa.
Tottahan tuo puhuu
Teen istumatyötä ja en kyllä ole sohvalla kuin hetken ennen nukkumaanmenoa. Keho kaipaa liikuntaa töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä kattoon räkiminen?
Kuinka matalia kattoja ihmisillä on jos sinne ylettää räkiä
Vierailija kirjoitti:
Teitkö tutkimuksen omalla sohvallasi napaasi tutkien?
Ihan kuule huomasin kun menin töihin millainen ero siihen on kun olin työttömänä. Tosin tein tämän aloituksen tässä sohvalla maatessa mutten tutki napaani.
Ap
Oman arvioni mukaan voisin lojua sohvalla enemmän.
T. Sohvan guru.
Minulla ei ole sohvaa ja olen työtön. Ei tänne asuntoon mahdu. Ehkä jos kävisin töissä niin olisi varaa isompaan asuntoon ja myös siihen sohvaan. Silloin siinä voisi makoilla.
Vierailija kirjoitti:
Teen istumatyötä ja en kyllä ole sohvalla kuin hetken ennen nukkumaanmenoa. Keho kaipaa liikuntaa töiden jälkeen.
Arvatenkin vaativaa asiantuntijatyötä. ;)
Totta. Ainoa työtön jonka henkilökohtaisesti tunnen ja jonka kanssa olen välillä yhteyksissä makoilee suurimman osan päivästään sängyssä - ei siis sohvalla.
Joojoo, eiole sohvaa, koska pieni yksiö.
Suurimman osan ajasta olen koneella koodailemassa.
Alkaa ärsyttää kotona makoilijat.
Toivottavasti kohta ei ole rahaa enää siihen sohvaankaan.
Menkää töihin.
Ollessani puolisen vuotta työtön, en ole aikuisiällä ollut niin aktiivinen tekemään kaikenlaista.
Nyt olen duunissa ollut seitsemän vuotta tuon jakson jälkeen, ns hyvätuloisessa siistissä offiisihommassa. Työpäivän jälkeen majoitun sohvalle ja saatan herätä siitä seuraavana aamuna uuteen duunipäivään.
Entä jos huomaat joku päivä että kaikki ovat töissä ja töissä. Ei ole muuta. Loputtomasti samaa ja samaa. Robottina ollaan. Mistä sen jälkeen valitat? Mikä on seuraava aihe? Mitä haluat silloin.
Sikäli totta, että olen työtön ja minulla ei edes ole sohvaa missä loikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin.
Ai töiden jälkeen ei saisi maata sohvalla vaan pitäisi mennä takaisin töihin? Mee roskiin
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin.
Mene itse töihin. Et ole tarpeeksi töitä tehnyt, kun jaksat kiukutella palstalla.
Tulin juuri lenkiltä että sain energiaa taas jaksaa jaksaa; kaikki ei makaa aina sohvalla töiden jälkeen.
Mutta entä kattoon räkiminen?